~ 3 ~

47 4 16
                                    

~~~
Символиката на белите рози
~~~~~~~~~~

За всяко едно извършено убийство от Сехун.. за всеки един човек, когото бе убил събираше по една бяла роза.

В момента всички тези рози се намираха в апартамента му в хотела..

Първият човек, когото му се наложи да убие бе съвсем инцидентно. Не го искаше. Нямаше намерение да го убива. Не искаше да се превръща в такова чудовище.

Но света, в койта му се наложи да живее го подтикна именно на това.

Трябваше да се докаже, за да може да запази всичко, което бе наследил и да увеличи репутацията си в света на мафията... и успя да изгради името, от което всички се страхуваха.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- Искам да знам защо е тази загриженост към мен? Живота си е мой и имам пълното право да правя каквото си искам. Какъв си ми, че да си позволяваш да ми говориш така? - започна да говори малко по-уверено русокосият, пристъпвайки назад.

Дупето му се допря в пианото и усети студенината му, защото постави ръцете си върху него.

Отговор от другия не последва. Чу само един тих смях, който определено го изплаши за пореден път.

- Ще ти отговоря съвсем кратко и ясно.. Не прави неща, за които не си сигурен, че няма да съжаляваш. - Сехун го погледна в очите и след това се отмести настрани. - Всички тези рози са символ на смъртта. Можеш да ги преброиш, за да разбереш колко човека съм убил.

Зениците на Кай се разшириха след като чу защо има толкова много рози тук.

По кожата му преминаха хиляди ледени тръпки. Имаше чувството, че Сехун ще го убие и ще сложи още една роза върху останалите без да му мигне окото и за това му го казва.

- Защо ми го казваш? - прошепна тихо и за момент затвори очите си. - Ще ме убиеш ли? - продължи без да отваря очи. Леко изви гърба си назад, както и главата си, така че врата му да се оголи.

- Нямам намерение да те убивам. - прошепна му тихо Сехун и протегна ръка към Кай. Постави я нежно на врата му и погали с възглавничките на пръстите си карамелената кожа на момчето. - Ще ти дам парите, които Чаньол ти обеща тази вечер.

Mafia WorldWhere stories live. Discover now