~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ { Кай } ~~~~~~~~
Мястото, на което трябваше да "прислужва" тази вечер беше прекалено луксозно за него, но щеше да се постарае да се хареса на домакините, за да може след време отново да бъде повикан на такъв тип събития.
За Кай не представляваше трудност да сервира и да отсервира без да му се налага да прави нещо друго. Това бяха елементарни неща, които той владееше.
Нямаше грам притеснение у него, макар и да беше неловко в началото, когато му дадоха да облече черен панталон, бяла риза и папионка. Тези дрехи никога не са му били комфортни и ги ненавиждаше.
Когато започна да се облича си спомни за Сехун. На него определено му подхождаха и този човек изглеждаше адски секси в костюм.
Надяваше се, че може да се появи на този рожден ден, защото мислеше, че щом Чаньол е близък със семейството е възможно и Сехун да е поканен. Но за негово разочарование нито Чаньол, нито Бек, нито Сехун се появиха.
Чувстваше се леко изоставен, докато не видя охраната на Сехун, когато отсервираше.
"Щом той е тук, това значи, че и господин О е някъде наоколо." - помисли си, докато гледаше момчето, което се отдалечи в далечината.
Но Сан не беше сам. С него имаше и друго момче, което бегло виждаше.
Двамата се бяха отправили към градината и това привлече вниманието на Джонг Ин.
Той бързо остави нещата в кухнята и изтича към градината, където преди малко видя бодигарда на Сехун и щом стигна до входа на лабиринта се зачуди на къде ли е отишло момчето.
Опита се да го открие, но вместо това попадна в някаква задънена част на лабиринта и се обърка тотално. Не знаеше на къде да тръгне, за да излезе, нито пък от къде да мине, за да открие Сан.
YOU ARE READING
Mafia World
Fanfiction- Искаш или не, оставаш тук. - чернокосият погледна изпитателно момчето срещу себе си, отпивайки от уискито си. Изправи се и го приближи, а другият отмести поглед за момент надолу. След като събра увереност погледна мъжа, който беше скъсил дистанция...