~~~~~~ { Сехун } ~~~~~~~~~~~~~~~~~~- Убийте го. - произнесе сухо Сехун и погледна към брат си. Само с поглед му каза "Искам ти да убиеш това копеле."
Бавно пристъпи към изхода на голямото помещение и малко преди да излезе се чу изстрел. Чаньол го последва. Малко преди Сехун да излезе, Чан вече се намираше до него. Бялата му риза бе пропита с множество ситни капки кръв, които не след дълго започнаха да придобиват кафеникав цвят заради реакцията, която се получаваше благодарение на кислорода с кръвта. Зад двамата мъже имаше още около 5-6 човека, които ги охраняваха, а някъде в ъгъла стоеше едно безжизнено тяло.
Тялото бе на Сонг И. Мъж на около 45-50 годишна възраст, сравнително запазен, но вече не бе сред живите. Лошото беше, че Сехун многократно предупреждаваше този мъж, че ако продължава да му се мярка на територията, няма дя му се размине. В този свят съществуваха строги правила. Всеки, който се опита да направи някакъв грешен ход бива убиван. Още повече, ако някой се бе закачил с О Сехун.
Същата вечер младият мъж на видима възраст от около 25 години се прибра до дома си заедно с Чаньол - неговият полубрат, но и най-близък човек. Двамата се държа а така, все едно до преди малко не са били на място, където са измъчвали и убили човек. Притежаваха няколко хотела, казина и един публичен дом в Сеул. Още от 15 годишни се бяха захванали с незаконни сделки присъщи само за подземният свят. Първоначално се научиха да пласират трева, а в последствие и наркотици. Бяха обучени от един доста голям магнат, част от Корейската мафия. Политик с висок пост, който няколко години по-късно бе убит. Никой не разбра кой всъщност уби този мъж, но тъй като имаше твърде много имоти, връзки и пари, а нямаше деца, точно заради това ги бе оставил на двамата полубратя, които му бяха като родни синове.
~~~~~~~~~~~| В днешно време |~~~~
- Честит рожден ден, по-малък мой братко! - каза Чаньол с огромна усмивка на лицето си, влизайки в кабинета на брат си.
Сехун не бе сам, но нямаше как да каже на брат си да се разкара, защото мацката, намираща се под бюрото и между краката му е там и му прави свирка.
Лекичко се дръпна назад, за да накара секретарката си да спре заниманието си. Спусна ръката си надолу, за да прибере члена си в панталона и да си закопчае ципа. Чаньол определено успя да му развали цялото удоволствие и кефа с влизането си, но все пак никъде не пишеше, че няма право да влиза.
YOU ARE READING
Mafia World
Fanfiction- Искаш или не, оставаш тук. - чернокосият погледна изпитателно момчето срещу себе си, отпивайки от уискито си. Изправи се и го приближи, а другият отмести поглед за момент надолу. След като събра увереност погледна мъжа, който беше скъсил дистанция...