Harun hiç değişmemişti hala o samimiyet ve güvenilirliği aynıydı. Okula yavaş yavaş insanlar uykulu ve heyecanlı bir şekilde okula giriyorlardı. Harunla biz aynı sınıfa düşmüştük ve bu bizi çok mutlu etmişti. Nursena ve mine de okul bahçesine girerken görünce çok heyecanlandım çünkü en sevdiğim arkadaşlarımın hepsiyle bugün okul sayesinde toplanmıştık . Nursenayı o kadar özlemiştim ki ona sımsıkı sarıldım bunu gören mine biraz kıskanmış gibiydi hemen gidip ona da sarıldım. Hepimiz aynı sınıfa düşmüştük.
Nursena - arkadaşlar okul çıkışı birşeyler yapalım mı? Dedi.
Uzun zamandır görüşmediğimiz için bu fikri herkez beğendi ve kabul ettiler.
Okula birlikte girdiğimizde arkamızdan "ezikler de gelmiş haha” diye bir ses geldi. Arkamı döndüğümde geçen sene de bu okulda olan herkese bulaşan uzun boylu ve basketbol ile ilgilenen furkan'ı gördüm.
Arkamı döndüğümde ne bakıyorsun lan! Dedi.
Okulun ilk günü olduğu için kavga çıkmasını istemiyordum o yüzden biraz alttan almak zorunda kaldım. Ama harun bana denilen şeyi duyunca sinirlenip ona "asıl sen çenene hakim ol!” diye bağırdı.Furkan basketbol oynadığı için uzun birisiydi ve bu yüzden herkezi dövebileceğini düşünüyordu. Aslında yanlış düşünmüyordu okuldaki herkez ondan korkardı. Haruna dönerek " geçen seneki asosyal harun değil misin sen. Dilin çok uzamış o dilini çıkışta koparırım” dedi. Harun lafın altında kalmak istemiyordu ve çıkışta görürüz diyerek sınıfa girdi. Bu olay yüzünden okul çıkışı işimiz iptal olacaktı hepimiz haruna vazgeçmesi için elimizden geleni yaptık ama harun çok kararlı bir şekilde ona gününü göstereceğim diyordu. Harun kendini benim için tehlikeye atmıştı onu yalnız bırakamazdım bu yüzden ona dövüşte yardım etmem gerekiyordu. Okul çıkışı yaklaşmıştı ve halen içimizde bir korku vardı. Furkan gerçekten tehlikeli birisiydi ve her an herşey yapabilirdi. Zil çaldı ve okul bitti. Harun kendinden emin bir şekilde basketbol sahasına doğru yöneldi. Çünkü bizi oraya çağırmışlardı. Harun sahaya girdiğinde kafasına basketbol topu attı ve "geleceğini düşünmemiştim”dedi Furkan.
Yanında arkadaşları vardı ve hep bir ağızdan gülmeye başladılar. Harun " seninle teke tek kavga etmek istiyorum” dedi. Furkan " seni ezeceğim şerefsiz köpek” dedi. O esnada olağanüstü birşey yaşandı harun öyle bir yumruk attı ki Furkan'ın dişi yerinden çıktı ve yere düştü. Bunu üzerine Furkan' ın ağzından kanlar akıyordu oda çok hızlı bir yumruk attı ve harunun gözüne geldi. Harun dengesini kaybedip yere başını çarptı. O esnada bunları görüp dayamadım ve sahaya bende girdim. Harun yerde öylece yatıyordu. Bir anda Furkan'a öyle bir kafa attım ki yere bir anda düştü ve yere kafasını vurdu. Bunu gören Furkan'ın arkadaşları beni arkamdan yaklaşıp bıçaklamıştı son gördüğüm maskeli ve hiçbir yeri gözükmeyen bir çocuktu. Sonrasını hatırlamıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANSIZIN
Teen FictionBU HİKAYEDEKİ HİÇBİR KAHRAMAN VE KURULUŞLAR GERÇEK DEĞİLDİR TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR İYİ OKUMALAR...