nb-İlk gün

58 5 1
                                    

Veee kitabın ilk bölümü umarım buraya kadar gelmişsinizdir ve beğenmişsinizdir okumaya devam ^-^
Zor bir şekilde yataktan kalktım. Daha doğrusu kalkamadım. Her yerim ağrıyordu. Hay böyle yatağın.

Biraz daha yattıktan sonra yataktan kalktım. Birkaç esneme hareketi yapmaya başlayınca her yerim catur cutur etti. Bi an heryerim kırıldı diye korktum . Neyseki birşey yoktu.

Biraz daha yattıktan sonra yatağı (!) toplamaya başladım. Toplama işi bittikten sonra banyoya girdim. Aslında banyoda fena değildi.

Dişlerimi fırçalarken aklım dünden beri takılması gereken şeye takılmıştı. Jetonum biraz köşelidir. Napıyom burda ben ya. Neden bu okula geldiğimi bilmiyorum. Aslında buraya gelmem iyi oldu çünkü ne kadar anneme okulumu sevdiğimi söylesemde eski okulumu hiç sevmiyordum ve nedeninide bilmiyorum.

Ben düşüncelere dalmışken bi anda odanın kapısı çalmaya başladı. "Geliyorum bir dakida" .Hızlıca işimi bitirdikten sonra hızla kapıya uçtum. Gerçekten uçtum çünkü kapıya yaklaşmışken sakarlığım tuttu ve yere yapıştım. Kapının arkasından biri " nazlı iyi misin" ayağa kalkarken 'süperim' demek istesemde " bişeyim yok" dedim ve kapıyı açtım.

Karşımdaki kişi biraz tanıdık gelsede çıkaramadım. Beni biraz süzdükten sonra " sanırım yeni uyandın " ardındanda " bu arda ben Batu dün yorgun olduğunu söylediğin için yanına gelmedim" dedi. Onu içeri almadığımı farkettim . Telaşla " içeri gelsene" dedim. Odada varlığını fark etmediğim pufa oturdu. "Odanı beğendin mi. Aslında zaten hepsi aynı" dedi bende gülerek karşılık verdim"yatak hariç herşey süper" oda benim gibi gülümsedi "evet yurttaki herkez bu yataklardan şikayetçidir ama çoğu kendine yeni yatak aldı "
" oha yani odayı istediğimiz gibi kullanabilirmiyiz " dedim şaşkın bir şekilde "evet burası artık senin. Okul hakkındaki şeyleri anlatmaya devam etmek isterdim ama kahvaltıya inmemiz gerek." Dedi. Puftan kalkıp kapıyı açtı ve sırıtarak " üzerini deyiştirmeyi unutma. Birazdan tekrar gelip seni alırım" dedi ve kapıyı kapattı.

Elimi yüzü vurdum Pijamalarımla kapıyı açmıştım. Hemde pembeydi ve üzerinde panda yavruları vardı. Koşarak banyoya girdim. Saçlarım birbirine girmişti. Az kalsın aynaya yumruk atıcaktım. Banyo yapacak kadar vaktim olmadığı için saçımı hafif ıslatıp taradım. Banyodan çıkar çıkmaz dar pantolon ve salaş tişört giydim. Telefonumu aldım ve odadan hızlıca çıktım ve kapıyı kapatır kapatmaz anahtarı almadığımı hatırladım.

Ben salak salak kapıya bakarken yan odadan Batu çıktı. O çıkar çıkmaz yanına koştum  " Batu anahtarım içerde kaldı" dedim korkuyla. Küçük bir kahkaha attı " merak etme yedeğini alırız müdürden " dedi. Koca bir oh çektim "he iyi o zaman. Hadi kahvaltıya inelim. Karnım çok aç" dedim karnımı tutarak. Batu  gülümseyerek " gidelim o zaman."dedi   Merdivenlerden inerken duvardaki resimler dikkatimi dikkatimi çekti. " batu biraz durur musun" birşey söylemeden benim baktığım resime baktı. Resimde yüzü belli olmayan bir kadın vardı ve sağ elinde su ve ateş sol elinde toprak ve hava elemtlerinin sembolleri vardı üzerinde ise ateş ve duman vardı. Resmin altında ' seni bekliyoruz. Geleceğin yakındır' yazıyordu. " bu resim neyi ifade ediyor ?" dedim merakla. İç çektikten sonra " yakında öğreneceksin" dedi ve merdivenlerden inmeye devam etti.

Yemek katına indiğimizde ağzım iki metre olmuştu. Ulan otellerde yok böyle açık büfe. Batu kıkırdayarak çenemi tuttu " bu daha hiç birşey." Dedi  ardından ağzımı kapattı. Tatilde olduğumuz halde yemekhanenin birazı doluydu. Ben masaya otururken  Batu çoktan kahvaltı almaya gitmişti. Bir masa bulup oturduktan  sonra  etrafı incelemeye koyuldum. Ben dalıp gitmişken  ismimin söylenmesiyle yerimden sıçradım." Nazlı incelemeyi bırakta yemeğini ye" dedi hafif tebessüm ederek . Tepsileri masaya koyduktan sonra kulağıma eğildi  " herkez sana bakıyor" dedi. Su an sanırım domatese benziyorum. Tepside neredeyse bütün kahvaltılıklar vardı. Batu iki tepsiyide kontrol ettikten sonra ayağa kalktı" içecek  alamayı unutmuşum. Sen yemeye başla ben geliyorum"dedi. O gözden kaybolduktan sonra tepsiye bakmaya başladım. Tam bana masumca bakan zeytini alıcakken "bence peyniri yemelisin" dedi tanımadığım kişi. Başımı kaldırıp teşekkür edecekken Batu koşarak geldi ve adamı tüm güçüyle ittirdi. İçinden oha dedim çünkü adam iki masa ileriye uçtu. " Esin eğer Nazlıya 1 adım daha yaklaşırsan seni mahvederim" yemek hanedeki bütün insanlar masalarından kalkmıştı. Esin ayağa kalkarken küçük bir kahkaha attı " ne kadarda korumacı birisin" dedi alayla. Esin Batuya yaklaşırken ellerini sıktı ve ateş çıkardı

Neden BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin