Benim hikayem daha 17 yaşındayken başladı adım mehmet normal bir hayatı olan okula gidip gelen yazları çalışan normal bir insandım taki onlarla karşılaşana kadar onları göremiyordum ama duyuyordum hissediyordum her yanımdaydılar onlarla karşılaşmamın sebebi basit bir oyun yüzünden oldu. Arkadaşlarımla oturmuş evde film izliyorduk "Dabbe cin çarpması"
film bizi fazla korkutmamıştı ama dabbe serisi içinde en beğendiğim cin çarpmasıydı çünkü gerçekçiydi diğer filmlerinde cinler yaratık olarak falan gözüküyor bence çok saçma her neyse film bitmiş mısırlar cipsler bitmiş bizde sıkılmaya başlamıştık arkadaşlarımdan hasan pekte parlak olmayan bir fikir sundu hadi cin çağıralım dedi. Başta pek kabul etmek istemedim ama sonra canımız sıkıldığı için kabul ettik hemen youtubeden cin çağırmakla ilgili birkaç video izledikten sonra denemeye başladık arkadaşlarım işi dalgaya alıyorlardı ama ben oldukça ciddiydim sonunda o an geldi ve cine geldiyse işaret vermesini söyledik birden ışıklar yanıp sönmeye başladı biz daha ne olduğunu anlayamadan arkadaşlarımdan hikmet korkuda gözlerini kapatmış bildiği duaları okumaya başlamıştı ben ve diğer arkadaşlarım ise şaşkınlık içinde olan biteni izliyorduk. Birden herşey normale döndü biz gittiğini düşünüp rahat bir nefes aldık ve olanları unutmaya çalışıp evlerimize dağıldık o gece korkunç kâbuslar gördüm sabah uyandığımdaysa herşey normal gibi gözüküyordu. Tabi tuvalete gidene kadar aynaya baktığımda o korkun şeyi gördümde kendimi nasıl dışarı attığımı bilemedim olaydan anneme ve babama bahsetmedim kahvaltıda sonra olayı arkadaşlarıma anlattım onlara birşey olmamıştı benim dediklerime dün gece yaşadıklarımız yüzünden hemen inandılar beraber ne yapıcağımızı düşünürken arkadaşım fatih cami hocasına gidelim o ne yapmamız gerektiğini bilir dedi ve iki sokak arkadaki caminin yolunu tuttuk hocaya olanı biteni anlattıktan sonra hoca bize böyle işlerle uğraşmamamızla ilgili bi nutuk çekti sonra bir kaç dua yazdı ve bana verdi bu duaları aklına geldikçe oku dedi arkadaşlarım hadi bilardo oynamaya gidelim dedi ben siz gidin ben gelmiyeceğim dedim niye öyle dediğimi bilmiyorum galiba yaşadıklarım yüzünden biraz yalnız kalmak istiyordum öylede yapıcaktım arkadaşlarımdan ayrıldım ve evin yolunu tuttum öğlen vakti olmasına rağmen esniyordum uykum gelmişti yattım ve gözlerimin yavaş yavaş kapanışını izledim.