Uyandığımda herşey çok güzeldi herşey normale dönmüştü o gün sanki güneş benim için doğmuştu herşeyin normal olduğu bir hafta geçtikten sonra gece rüyamda bana yardım eden müslüman cini gördüm benden yardım istiyordu anladığım kadarıyla öldürdüğü cinin kabilesinden bir kaç cin ona zarar veriyormuş benden ona yardım etmemi istiyordu ama ben ne yapabilirdimki cinlerden artık korkmasamda onlar sonuçta cindi onları göremiyordum bile. Birden uyandım zil çalıyordu kapını deliğinden baktığımda kimse yoktu kapıyı açtım ve yerdeki notu aldım ve okumaya başladım notta saat 14:30 da #### kafeye gelmem söyleniyorda ama notu gönderenle ilgili en ufak birşey bile yoktu. Hiç düşünmeden gitmeye karar verdim sonuçta bir kafeydi en kötü ne olabilirdiki yarım saat erkenden kafeye gittim ve bir masaya oturdum az sonra yanıma kapşonlu bir karış sakalı olan genç biri geldi benden en fazla birkaç yaş büyüktü uzun boylu ve geniş omuzluydu mistik bir havaya sahipti selam verdikten sonra oturdu ve söze girdi adı ferhatmış söylediğine göre bana yardım eden cinin arkadaşıymış bir anda içimde garip bir his oluştu ona yoksa sen cinmisin diye sordum oda küçük bir gülümsemeyle tabiki hayır bende senin gibi insanım o cinle arkadaşlığım bir kaç yıl öncesine dayanıyor bende senin gibi ondan yardım istedim bu vesileyle tanışmış olduk o bize yardım etti şimdi sıra bizde onu beraber kurtarıcaz dedi ve garsonu çağırıp iki çay istedi bense hala ona nasıl yardım edeceğimizi düşünüyordum.