Çaylarımızı içtikten sonra bana bazı hocaların gözümüzdeki perdeyi kaldırabileceğini söyledi bu beni biraz endişelendirdi çünkü onların gerçek halini görmeye hazırmıydım bilmiyorum ama o cine yardım etmenin başka bir yoluda yoktu mecburen yapıcaktık bunu o bize yardım etmişti bizde ona edicektik kafeden ayrıldık ve beraber bu işi yapabilecek bir hoca aramaya başladık ilk başlarda gittiğimiz hocalar bize bunu yapabilecek bir hocayı siz bulamazsınız o sizi bulur dedi bizde çaresiz bir şekilde evlerimize gittik. Bende cinin tekrar rüyama girme umuduyla uyumaya karar verdim. Ama yine aynı rüyayı görmüştüm uyandığımdaysa zil çalıyordu dejavu yaşamış gibiydim kalkıp kimin geldiğine baktım ferhat gelmişti ama yanında hocaya benzeyen biri daha vardı kapıyı açtım içeri girdiler ne olduğunu sorduğumda diğer hocaların dediği gibi oldu o bizi buldu dedi. Hoca vakit kaybetmeden söze girdi bize gözdeki perdeyi kaldırma işinin ciddiyetini ve önemini anlattıktan sonra bizim bu işte ciddi olduğumuzu anladı ve perdeyi kaldırmayı kabul etti. Peki nasıl olucak diye sordum hocada siz orasını bana bırakın bu gece uyuyun yarın bambaşka bir dünyaya gözlerinizi açaçaksınız dedi.
Arkadaşım ferhatı ve hocayı uğurladıktan sonra bende dışarı çıktım hasan ve hikmetle buluştum onlar herşeyden habersiz bir şekilde normal hayatlarına devam ediyorlardı onlara olanlardan bahsetmiycektim sonuçta bu tehlikeli bir işti ve onlarıda tehlikeye atmaya hakkım yoktu. Onlarla sanki herşey normalmiş gibi takıldım akşam olunca eve gittim yemeğimi yedikten sonra biraz internette takıldım ardından yattım ama uyuyamıyordum nede olsa yarın herşey farklı olucaktı. Rüyamda yine cinin yardım isteyişini görmüştüm. Uyandığımda garip bir şeyle karşılaşmadım herşey normal gözüküyordu hemen ferhatı aradım oda bi değişiklik olmadığını söyledi. Ne yapıcağımızı konuşmamız için beni evine davet etti bende kahvaltı yapıp hemen çıktım yola evde yalnız kalıyordu annesi ve babası üç yıl önce ayrılmış oda ayrı eve çıkmış ne yapıcağımızı konuşurken birden zil çaldı gelen hocaydı hemen kapıyı açtık hocaya bir değişiklik olmadığını söyledik oda değişiklik var ama daha farketmemişsiniz dün gece uzun süre düşündükten sonra gözünüzdeki perdeyi kaldırmaktan vaz geçtim dedi. Peki ozaman fark ne diye sorduk hoca sadece cin arkadaşınızı ve ona musallat olan cinleri görebilceksiniz tüm cinleri görmeye hazır olmadığınızı düşündüğüm için böyle bir şey yaptım dedi. Olan biteni öğrenince hocaya bir soru daha yönelttik "peki şimdi ne yapacağız" hoca hiç düşünmeden cevap verdi cinleri öldüreceğiz.