Hoca gerekli şeyleri yaptı ve bir kaç cin çağırdı gelen cinlerden anladığımız kadarıyla bir tür silah istiyordu. Hoca bizden odadan çıkmamızı istedi. Bizde hiç soru sormadan dışarı çıktık ama kapıdan içeriyi dinliyorduk içerden çok garip sesler geliyordu. Yarım saat sonra hoca bizi içeriye çağırdı ama odada bir değişiklik vardı odanın ortasında kocaman bir sandık vardı. Hoca besmele çekti ve sandığı açtı sandığın içinde 3 tane kılıca benzeyen siyah dumanlar vardı. Hoca kılıçlardan birini aldı bizse hala hocaya bakıyorduk hoca hadi ne duruyorsunuz alsanıza dedi bizde hemen aldık ve hocaya pek şimdi ne yapacağız diye sorduk oda gidiyoruz dedi nereye diye sorsakta cevap vermedi sadece gelin diyordu. Sokağın kenarındaki arabaya doğru ilerliyordu hoca doğan slx'e doğru memur maaşıyla bukadar oluyordu herhalde neyse konumuz araba değil beraber arabaya bindik hoca düşündüğümden dahada hızlı sürüyordu. Hoca bizi ormanlık bir araziye getirdi burda ezan duyulmuyordu ve aman Allahım etrafta uçuşan siyah gölgeler görüyordum kırmızı gözler bana bakıyordu bu korkunç bir şeydi. Heryerdeydiler sayıları çok fazlaydı ama bize saldırmıyorlardı. Hocaya sorduk hocam niye saldırmıyorlar şuan onlardan daha güçlüyüzde ondan korkunç görünüşlerine aldanmayın hiç birşey yapamazlar ilk önce anlaşmayı deneyelim anlaşamazsak zor kullanırız. Peki hocam o sırada hoca arapça bir kaç kelime söyledi ve cinlerden biri insan kılığına girip karşımıza geçti o arapça bir şeyler söylüyor hoca cevap veriyor bizse merakla bekliyoruz hoca en son yüksek sesle bir şeyler söyledi ve cin eski haline dönüp uçtu ve gitti. Ardından bir cin hızla bize doğru gelmeye başladı ben ve ferhat hemen kılıçlarımızı çektik hocaysa sakin bir şekilde duruyordu. Yaklaştığında anladık bu bizim cindi onu bırakmış olmalıydılar. Yanımıza geldi bize teşekkür etti ama bundan sonra daha dikkatli olmamız gerektiğini söyledi. Cinler aramızdan birini öldürmeye yemin etmiş yalnız ve güçsüz zamanlarımızda bize saldırabilirler. Cin Allaha emanet olun dedi ve uçup gitti. Bizde hocayla beraber arabaya bindik hoca hepimizi evlere bıraktı ve gitti günün yogunluğunu atmak için hemen yattım sabah uyandığımda...