2

33 1 0
                                    

Rüyamda bir ormandaydım arkadaşlarım kanlı elleriyle beni kovalıyorlardı sanki içlerine cin girmiş gibiydi hızla koşarken ayağım takıldı ve kendimi yerde buldum. Arkadaşlarım her an bana daha çok yaklaşıyorlardı tam beni yakalamışlardıki terler içinde uyandım telefonumda birsürü cevapsız çağrı vardı her arkadaşım en az on kere aramıştı bir bardak su içtikten sonra arkadaşlarımı aradım beni onlarında olduğu hasanın evine çağırdılar bir duş alıp yanlarına gittim bana anlattıklarına göre eğer müslüman bir cin çağırırsak bize yardım edebilirmiş nasıl yapıcağımızı sordum fikir aklıma yattı bende denemeye karar verdim gerekli şeyleri yaptık ve cin geldi ama bize tam anlamıyla müslüman olmadığımızı yardım edemiyeceğini söyleyip gitti pekte haksız sayılmazdı okulunda etkisiyle cuma namazlarına bile gidemez olmuştuk bende hemen 5 vakit namazımı kılmaya ve hergün kuran okumaya başladım okulumuzda mescit olduğu için namazları kılabiliyordum daha öncede kılabilirdim ama neden kılmadım bilmiyorum ama ben dinime bağlandıkça onlar benle daha çok uğraşmaya başlamışlardı ama beni geri döndüremezlerdi aylar geçmişti müslüman cinle görüştüğümden beri tek bir namazımı bile aksatmamıştım arkadaşlarıma haber verme gereği duymadan müslüman cini çağırma işine koyuldum cin geldi ve bana yardım etmeyi kabul edip gitti o gece rüyamda müslüman cinin olduğunu düşündüğüm ses bana musallat olan cinlerin fazla güçlü olmadığını bir kaç gün içinde sorunu çözebileceğini anlattı uyandığımda yüzümdeki tatlı gülümsemeye engel olamıyordum mutluydum aylardır hiç bukadar mutlu olmamıştım yeniden  hayata dönmüş gibiydim namazlarımı kılıyor kuran okuyordum huzur bulmuştum. Ertesi gün gece cin gece bana rüyamda sorunu hallettiğini bana musallat olan kafir cini öldürdüğünü söylemişti bu gördüğüm en güzel rüyaydı.

Ben ve OnlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin