Stăteam pe marginea patului uitându-mă în jos la picioarele mele care atingeau cu vârful degetelor parchetul rece , nu îmi venea sa cred ca mama a murit, nu pot sa cred ca au băgat-o in pământ după o viață in care a muncit , a avut grijă de noi si în care a tras cât a putut ca sa ne ofere o viață cât se poate de frumoasă .
Încă eram in stare de șoc, nu puteam sa îmi revin ..aș vrea să plâng , să urlu , să distrug totul în jurul meu dar nu pot.. efectiv nu mai am putere. Iar în momentul asta nu am timp să mă gândesc la mine ci la sora mea Julia care e cu 6 ani mai mică decât mine , pe ea a afectat-o și mai mult moartea mamei. Am oftat adânc și fără să mai stau pe gânduri m-am îndreptat spre fereastra camerei mele deschizând geamul și luând o gura zdravănă de aer .
- Aysha ? " o voce blândă și suava m-a făcut să tresar și îmi întorc rapid capul către ușa camerei mele "
- Da mătușă .. " am spus eu zâmbind "
- Am reușit să o liniștesc pe Julia într-un final ..." a spus ea oftând " . A adormit într-un final draga de ea .. " spune mătușa mea în timp ce se așează ușor pe patul meu "
- Nu .. nu știu cum o sa mă descurc .. " ii spun eu oftând si punându-mă pe pat lângă ea "
- Off iubita mea ..sunt aici lângă voi .. și voi încerca să vă ajut cu tot ce pot " îmi răspunde mătușa mea in timp ce zâmbea ușor și îmi mângâia parul " . Nu ești singură draga mea..
- Mulțumesc mătușă " ii răspund eu zâmbind printre lacrimile care fără să îmi dau seama au început să îmi curgă ușor pe obraji "
- Tot ce trebuie să faci tu acum e să ai grijă de Julia .. din păcate va trebui să îi fi și tată si mamă puiule .." îmi spune mătușa mea oftând"
- Știu .. va trebui să mă angajez .. " ii răspund eu lăsând capul in jos și oftând "
- Nu .. nu .. tu va trebui să te ocupi sentimental și psihic de Julia .. restul voi avea eu grijă " îmi răspunde ea zâmbind "
- Ce ? Nu , nu pot să accept asta mătușă .. și tu te descurci la fel de greu ca noi ..
- Și ce ? Nu voi sunteți singura mea familie ? " îmi spune ea pe un ton cald prinzându-mă de nas "
- Ba da " îi răspund eu râzând ușor si pupându-i mâna " . Dar nu pot sa stau cu mâinile în sân fără să te ajut ..
- Știi cum mă poți ajuta tu pe mine ? " mă întreabă ea zâmbind "
- Cum ?
- Să te duci și să te înscrii la facultate , ai visat la asta de când ai terminat liceul Aysha .." îmi răspunde ea oftând "
- Știu , dar nu .. nu pot ..
- Ba da poți .. știu că e foarte greu dar vei putea. Și așa ai pierdut doi ani cât timp ai stat acasă cu mama ta .. " îmi răspunde ea oftând adânc și lăsând capul în jos ". Am oftat și am stat cu capul pe umărul mătușii mele ..lăsându-se peste noi o liniște apăsătoare .
****
Se lăsase seara , era prima seară în care mama nu stătea cu noi la masa sa mănânce . Stăteam la masă cu lingura în mână și mă uitam blocată spre locul ei ..dorindu-mi din toată inima să apară ca prin minune pe scaun , iar tot ce am trăit până acum să fi fost un vis ..
- Aisha .. " îmi aud dintr-o dată numele ușor șoptit , iar când mă întorc o vad pe mătușa mea care îmi făcea semn să mă uit la Julia " . Când am întors capul , Julia stătea cu capul in jos și cu privirea in parchet , nu se atinsese absolut deloc de mâncare .
- Julia .. iubita mea .." o strig eu cu o voce blândă " . Haide mănâncă puțin .. te rog ..
- Nu pot .. " îmi răspunde ea aproape în șoaptă ". Oftez adânc și mă ridic de pe scaun ducându-mă lângă ea ..
- Știu puiule , dar trebuie .. "îi spun eu oftând " . Uite .. mamii nu cred că " dar nu apuc să termin ce am de spus că o bătaie puternica în ușă m-a făcut să tresar ". M-am ridicat brusc în picioare uitându-mă la mătușa mea care deja o luase în brațe pe Julia . Nu știam cine putea fi .. mai ales la ora asta , însă mi-am făcut curaj si m-am dus să deschid ușa .
- Ta ..tată ? Ce .. ce faci aici ? " îl întreb eu șocata și în acelaș timp confuză "
- Am venit să vă văd și să vorbesc cu voi " îmi spune el pe un ton extrem de serios si impunător în timp ce deja intrase în casă "
- Arthur ? Ce cauți aici ? " îl întreabă mătușa mea revoltată"
- Haide Monica .. nu am chef să iți dau socoteală . Am venit să vorbesc cu fetele mele " îi răspunde el iritat "
- Fetele tale ? Acum sunt fetele tale ? Dar timp de 12 ani nu au m-ai fost ? " îl întreabă mătușa mea , devenind nervoasă "
- Pff ...Monica .. te rog eu frumos " îi răspunde el iritat "
- Mătușă.." spun eu cu o voce blândă oprind-o din a mai spune ceva " . Lasă-l să vorbească .. să vedem ce are de spus ..
- Cineva cerebral în casa asta .. mereu am spus ca tu semeni pe mine Aysha " îmi spune el râzând ușor "
- Nu mă lua cu chestii de genul , treci la subiect " îi răspund eu tăios "
- Ok .. " spune el oftând " . Știu că mama voastră a murit , și știu că în acelaș timp e un moment dar și o perioadă extrem de grea pentru voi .. dar ..
- Dar ? " îl întreb eu curioasă "
- Vreau să eliberați casa în două săptămâni " îmi răspunde el extrem de senin si serios "
- CEEE ? " îl întreabă mătușa mea țipând în acelaș timp la el ". Cum iți permiți mă nesimțitu-le ? " nervoasă o lasă pe Julia și se duce spre el ca să îl prindă de guler" . Prea socata ca să mai reacționez ..asist la scena în care mătușa mea îl prinsese pe tata de guler si îl scutura țipand în continuare la el .
- Mă ..mătușă ..stai.." spun eu bâlbâindu-mă și băgându-mă între ei "
- Aysha .. tu îl auzi pe nesimțitul ăsta ce spune ? " mă întreabă ea revoltata "
- Da .. da .. aud .." spun eu oftând și ridicând privirea către el " Cu ce drept ne dai tu pe noi afara din casă ? Ai plecat de 12 ani .. ți-ai refăcut viața și ai lăsat-o pe mama să ne crească singură . Și acum iți permiți să vii și să spui asta ? " îl întreb eu furioasă "
- Aysha .. mama ta nu v-a spus adevărul așa-i ? " mă întreabă el oftând "
- Nu , ce adevăr să ne spună ? " îl întreb eu confuză "
CITEȘTI
Aysha
Teen FictionAysha , o fata de doar 20 de ani care imediat după moartea mamei ei încearcă să își croiască un nou drum în viață , având grijă de propia ei soră . Însă când credea că reușește să își găsească un job stabil ..se trezește că pică într-un loc total ne...