Secretele ies la iveală

19 7 2
                                    

Mă uitam la tata și așteptam să îmi răspundă la întrebare , însă el stătea și se uita la noi fără sa spună ceva . Privirea lui era extrem de pierdută , se vedea de la o poștă ca și-ar fi dorit să fi fost oriunde altundeva numai aici nu . 

- Tată ? "îl strig eu , având o voce blândă"

- Da .. uite Aysha , știu ca ceea ce urmează să iți spun nu va fi tocmai cea mai minunată veste .. " îmi răspunde el oftând și întorcându-și capul către Julia " Monica , o poți duce sus pe Julia ? Vreau să vorbesc cu Aysha între patru ochi .. 

Pentru câteva secunde mătușa mea doar a stat și l-a privit fără să spună ceva sau să reacționeze . Văzând că ea nu își dorește să facă ceea ce tata i-a spus , i-am făcut un semn micuț din cap iar ea fără să mai stea pe gânduri a luat-o pe Julia de mânuță și au urcat ușor scările . Am stat câteva secunde cu privirea țintă către scară până când am auzit ușa de la camera Juliei închizându-se , apoi am întors capul spre tata .

- Te ascult. " îi spun eu , în timp ce mă așez comod pe fotoliul din sufragerie "

- Uite Aysha .. " începe el sa îmi spună în timp ce se așeza pe celălalt fotoliu din fața mea " . Mereu i-am spus mamei tale să îți spună adevărul , dar ea niciodată nu voia ..a fost mereu încăpățânată .. " îmi spune el oftând "

- Ce adevăr tata ? Ce adevăr ? " îl întreb eu deja iritată ".  A stat câteva secunde și m-a privit fără să spună ceva .

- Nu .. nu sunt eu tatăl tău .. " îmi spune el într-un final cu jumătate de gură "

- Ce... ce ? " îl întreb eu complet socată " 

- Lasă-mă să îți explic .. " îmi răspunde el cu o voce blândă "

- Cum adică nu ești tu tatăl meu ? Cum adică ? " îl întreb eu extrem de nervoasă , în timp ce mă ridicam în picioare "

- Aysha .. calmează-te puțin și lasă-mă să îți explic totul .." îmi răspunde el pe un ton blând " . Sunt extrem de convins că ești destul de matură să înțelegi .. " continuă el în timp ce se ridică și mă prinde de mână "

Mă uitam la mâna lui fără să știu cum să reacționez , o parte din mine și-ar fi dorit să explodeze și să își tragă mâna rugându-l să iasă afară din casă . Dar cealaltă parte din mine își dorea extrem de mult să afle adevărul ..

- Știu că nu e cea mai plăcută veste pe care ai primit-o vreodată , dar cred că este timpul sa afli și tu adevărul "continua el la un moment dat văzând că eu nu mai reacționez și nu mai spun nimic"

- Da .. cred ca ai dreptate " îi răspund eu într-un final oftând și trăgându-mi mana "

- Bun .." spune el oftând și stând câteva secunde tăcut " . Eu și cu mama ta ne-am cunoscut cu mult timp înainte ca tu sa vii pe lume , eram cei mai bun prieteni .. o iubeam enorm și îmi doream tot binele pentru ea . Doar ca ea era atât de .. de încăpățânată și rebelă , nu asculta de nimeni și făcea totul după mintea ei  .. " spune el oftând "

- Stai .. tu cu mama nu ați fost iubiți înainte să mă nasc eu ? " îl întreb eu confuză "

- Nu .. eram doar cei mai bun prieteni și atât " îmi răspunde el "

- Păi și Julia ? " îl întreb eu și mai confuză "

- Julia e .. " se oprește câteva secunde " . Ascultă-mă și vei înțelege .. " spune el într-un final "

- Ok ..

- Chiar dacă eram doar cei mai buni prieteni , să știi că am iubit-o extrem de mult pe mama ta ..era iubirea vieții " spune el oftând " . Doar că ea nu simțea la fel , mă vedea doar ca un prieten și atât . Așa că mi-am propus doar să îi fiu alături și atât .. să nu o mai forțez în nici un mod "îmi spune el zâmbind ușor "

AyshaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum