Cine e tatăl meu ?

15 4 0
                                    

Stateam cu mana pe clanta si nu stiam daca sa imi intorc capul catre matusa mea sau nu , nu staim nici cum sa reactionez . O mie de ganduri imi treceau prin minte acum , de la " de ce pana acum mi-au ascuns asta ? " ," oare tatal meu e un om bun?" . Am tras aer puternic in piept apoi m-am intors catre mastusa mea .

- Ai la dispozitie doar 5 minute sa imi spui tot ce stii despre el " ii spun eu incordata"

- Ok " spune ea oftand " . In primul rand il cheama Adam .. iar acum are in jur de 40 de ani ..

- Bun si stii unde sta ? " o intreb eu "

- In Bushwick .." imi raspunde ea " . Am strada notata intr- agenda ..

- Vai de capu meu .." il aud imediat pe Arthur reactionand"

- De ce spui asta ? " il intreb eu imediat curioasa "

- E printre cele mai rau famate cartiere din New York .. " imi raspunde el ". Te rog Aysha , sa nu faci greseala sa mergi acolo ..

- Daca ea vrea sa isi vada tatal nu ai nici un drept sa te bagi " ii raspunde matusa mea "

- Monica tu esti nebuna ? " o intreaba Arthur enervandu-se " . Cum poti sa o trimiti in cartierul ala stiind foarte bine ce fel de cartier e ..

- Eu nu o trimit , eu doar ii spun unde sta tatal ei.. iar decizia o va lua ea " ii raspunde ea pe un ton ridicat "

- Serios ? Nu zau , si atunci de ce mama dracului nu i-ati spsu fetei adevarul pana acum ? Acum te dai sfanta ? " spune Arthur tipand deja la ea "

- TERMINATI ! " tip eu dintr-o data la amandoi " . Gata , mi-a ajuns ..efectiv sunt prea multe pentru mine " le spun eu in timp ce imi luam geaca pe mine "

- Unde te duci ? " ma intreaba matusa mea panicata "

- La Ema , voi dormi la ea cateva zile .. " ii raspund eu in timp ce imi iau geanta cu acte "

- Si Julia ? Cu ea cum ramane ? " ma intreaba ea confuza "

- E tatal ei aici , esti si tu ...deci cred ca va fi foarte bine " spun eu ironica si ies din casa trantind usa "

Drumul catre casa Emei nu era atat de lung , insa  acum mi se parea cel mai lung drum din viata mea . Eram in luna Octombrie iar afara deja se lasase usor frigur , simteam cum vantul care imi batea in fata imi ingheta obrajii si nasul incetul cu incetul . Simteam cum corpul meu isi doreste sa  urle , sa tipe , sa explodeze efectiv  .. insa psihic eram atat de socacata de toate chestiile pe care le-am aflat incat nu puteam sa reactionez nici cum . O mie de ganduri imi veneau in cap insa doar unul singur imi predomina mintea , de ce mama nu mi-a spus ? De ce mama m-a mintit? Credeam ca suntem cele mai bune prietene , sau cel putin asa imi spunea mereu si asa si simteam .. dar se pare ca m-am inselat . Si cu toate astea , de ce m-a mintit ? De ce ? 

- Aysha ? " vocea calda si feminina m-a facut sa tresar si sa imi alug toate gandurile pe care le aveam intorcand capul "

- Ema ? " intreb eu confuza " . Ce faci aici ?

- Cred ca asta trebuie sa te intreb eu pe tine " spunea ea razand putin  "

- Aaa .. veneam spre tine .. " spun eu balbaindu-ma "

- Pai zi asa ma fata " spunea ea zambind si uitandu-se la mine " . Mergem la mine , ne facem doua ciocolati calde .. o pun pe mama sa ne faca si cornulete dinalea care iti plac tie si .. " se opreste cateva secunde " .  S-a intamplat ceva asa-i ? " ofteaza " 

- Da .. " spun eu cu jumatate de gura si lasand capul in jos "

- " o aud cum ofteaza adanc si ma i-a in brate " Hai acasa si imi povestesti tu tot .. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 22, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AyshaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum