1

117 0 0
                                    

Olin ostanut bc keikkaliput pari viikkoa sitten, ja olin ihan innoissani, sillä keikka oli tänään. Olin odottanut tätä hetkeä kauan aikaa ja nyt vihdoin se tapahtui. Olin jo valmistautunut ja valmiina lähtöön. Ajattelin mennä vähän etuajassa jonottamaan, jotta pääsen eturiviin.

(timeskip siihen kun oot perillä) Näin Ollin ja Aleksin aidan takaa. Ajattelin aluksi että he vilkuttivat jollekkin crewille, kunnes tajusin kenelle he oikeasti viluttivat. He vilkuttivat VILUTTIVAT minulle. En melkein uskonut tuota todeksi. "Moi, ooks tulos meidän keikalle?" Aleksi kysyi. "joo oon!" vastasin. He tulivat aidan toiselle puolelle ja juttelimme hetken aikaa kunnes poikien piti lähteä, harmi kyllä.

Keikka oli mahtava, vaikka kommelluksia kävikin. Joel kaatui, Niko nauroi niin paljon ettei pystynyt laulamaan, ja mikä parasta, Aleksi vilkutti ja hymyili minulle melkein kokoajan. Voiko tätä edes kutsua todeksi?

Keikan jälkeen Aleksi juoksi luokseni ja pyysi minua jätkien bäkkärille. Ennen sitä hän kyllä kysyi minun snp ja tietenkin addasimme toisemme. "Hei muutes mikä sun nimi on, unohin aikasemmin kysyy sori siitä" Aleksi kysyy. "joo ei haittaa, mun nimi on y/n" vastasin. "kaunis nimi!" Aleksi vastaa.

Aleksi tuo minut bäkkärille ja jätkät ovat heti innoissaan. He ottavat minut hyvin mukaan juttuihin. Alkaa olla tylaää joten alamme olemaan totea pullonpyörityksellä. Pullo osuu minuun. "y/n, to vai te?" Joel kysyy. "tehtävä" vastaan. "pussaa tän huoneen parhaimman näköstä jätkää!" Joel huutaa. Nyt tuli hankala paikka. Tietenkin halusin pussata tuota mustahiuksista pörröpäätä, mutta en tiedä mitä hän siitä tuumaisi. Päätin kuitenkin olla rehellinen ja pussasin Aleksia. Hän punastui ja pussailu muttuikin suuteluksi. "hei kyyhkyläiset, meki ollaan viel tääl" Niko huomauttaa. Olisimme varmaan jatkaneet ja unohtaneet muut ellei Niko olisi keskeyttänyt. Olemme Aleksin kanssa molemmat vähän nolostuneita, mutta jatkamme totea normaalisti.

Kello on jo sen verran että minun oli aika lähteä kotiin. Olin tullut keikalle kaverini kyydillä, joten minun täytyi mennä julkisilla. Kuitenkin Aleksi tarjoutui viemään minut hänen upealla Kiallaan. Istahdimme autoon ja olimme molemmat koko matkan kiusallisen hiljaisia.

Aleksin pov:
Olin viemässä tuota maailman upeinta naista kotiinsa. Okei Aleksi, nyt rauhoitu tapasin hänet alle vuorokausi sitten ja olen jo nyt ihan lumoissa. Olemme molemmat hiljaa autossa. Niin hiljaa, etten huomaa että y/n on nukahtanut. En millään olisi viitsinyt herättää häntä, mutta oli vähän pakko. Sanomme heipat toisillemme ja lähden ajamaan kotiini.

Huhhuh, täs ois tää eka luku. Toivottavasti tykkäsitte ja tosiaan tää on mun eka kirja niin saattaa olla jotain korjattavaa vielä! Ja saa laittaa vinkkejä yms. mulle.

True love || Aleksi x reader Where stories live. Discover now