Y/n pov:
Heräsin omasta sängystäni. Katsoin kelloa ja se näytti yhtä päivällä. Miten saatoinkaan nukkua näin pitkään? Noh, tavallista minulle. Päässäni pyöri edelleen eilinen, kuinka ihana se oli. Okei okei myönnetään, olen umpirakastunut tuohon mustahiuksiseen pörröpäähän. Yhtäkkiä puhelimeeni tulee viesti. "Moii, voisiks tulla käymää studiol tänää? Jätkät tykkäs susta todella paljon ja oot kivaa seuraa." Viesti tuli Aleksilta. "joo todellakin! Monelt tulisin?" Vastasin hänelle sydämeni pumpatessa tuhatta ja sataa.(timeskip studiolle)
Aleksin pov:
Ajattelin edelleen eilistä, se oli niin täydellistä. Olen umpirakastunur tuohon blondiin sinisilmäiseen tyttöön. Hän on niin täydellinen. Mutta en todellakaan viitsi kertoa hänelle tai tehdä mitään äkkinäistä, en halua vaikuttaa pervolta. Olin kutsunut y/n studiolle ja hänen pitäisi olla ihan kohta täällä. Kohta ovikello soi ja sieltä y/n tulee vähän ujosti mutta söpösti sisään. Jätkät moikaavat häntä ja minä halaan häntä. Taidan olla ihan oikeasti rakastunut.Timeskip 1h
Aleksin pov:
On mennyt noin tunti ja olemme vain makoilleet sohvalla. Mutta yksi asia on kokoajan painanut mieltäni, y/n. Hän on ollut tämän tunnin aikana todella hiljainen ja poissaoleva. Pitäisikö minun välittää näin paljon? Tuollaisia kysymyksiä pyöri päässäni kokoajan.Pyydän y/n juttelemaan syrjempään. Olemme hetken hiljaa kunnes kuulen y/n suusta lauseen, jota en osannut odottaa.
Y/n pov:
Aleksi oli varmaan huomannut, että olen ollut poissaoleva koko tämän ajan. Ei ihem kyllä, sillä ajattelin vain Aleksia. Yhtäkkiä hän kuitenkin pyysi minua juttelemaan. Olimme hetken hiljaa, kunnes aloitan puhumisen. "Aleksi, mä oon umpirakastunu suhun. Et varmaan halua olla enää tekemisissä mun kanssa, mutta mun oli vaan pakko päästä sanomaan toi." Sain sanotuksi tuon kunnes pehmeät huulet tulevat huulilleni. "voi y/n, mäkin oon umpirakastunu suhun! Et tiedäkkään kuinka mun sydän suli kun näin sut ekaa kertaa." Aleksi sanoo. "ollaanko me siis nyt yhdessä vai haluutko edetä hitaasti?" kysyn varoen, sillä en halua olla ahdistava. "tottakai haluun alkaa seurustelemaan, mitä odotit?!" tuo söpö pörröpää vastaa. Menemme takaisin muiden jätkien luo julkistamme suhteemme heille. Muille tuo tuli puskista, paitsi Ollille. Hän kuulemma näki jo eilen kuinka katsoimme toisiamme.Sori jos nää luvut on jotenki liian lyhyitä, en osaa tehä pitkiä:/ mut tässä ois toinen luku. Katotaa kui kauan tää mun moti pysyy yllä, koska nyt on syysloma nii mul on enemmän aikaa kirjottaa. No mut joo moikka taas!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True love || Aleksi x reader
AksiyonOlet suuri bc fani ja olet ostanut liput keikalle. Silmäsi iskee heti ensimäisenä Aleksiin... Tää on mun eka kirja joten ei oo mikää paras. Toivon kuitenkin että joku ees lukis tätä, saa nähä kuinka ison tai pienen tästä teen. Mut juu päästän teidät...