5

40 0 0
                                    

Aleksin pov:
Makaan sohvallani katsoen Netflixiä. Alan miettinään syvällisiä asioita. Olen miettinyt yhteen muuttoa jo pitkään, kun olemmehan me olleet yhdessä jo yli puolivuotta. En vain tiedä mitä y/n tykkäisi ideasta.

"moi kulta, ootkos kotona?" laitoin y/n. "joo oon, mut voinks tulla sinne?" tuo kysyy. Haluaisin nähdä joskus y/n kodin, mutta on söpöä kun tuo tykkää kodistani niin paljon. Kuulen ovikellon soivan, sieltä hän jo tuleekin.  Raahasin hänet sohvalleni ja laitoin sarjan pauselle. Suutelin tuota ihanuutta, jopa niin kauan että happi meinasi loppua.

Y/n pov:
Aleksilta tuli viesti. Hän kysyi olenko kotona, johon vastasin että olen. Mielessäni kävi jo, että Aleksi tulisi minulle, mutta halusin hänen luo, joten pyysin tältä, että voinko tulla sinne. En oikein tykkää kodistani, sillä siellä on ikäviä muistoja. Muistot tulevat mieleen kun ajan autolla Aleksin kodille. Ja kyllä, menen autolla lyhyenkin matkan, varsinkin kun on ilta. Tunnen yhtäkkiä lämpimät kyyneleet kasvoillani. Pyyhin ne nopeasti ja soitan Aleksin ovikelloa. Tuo tulee avaamaan ja raahaa minut sohvallensa. Suutelemme pitkään, mutta lopetamme ja alamme katsomaan Netflixiä. Mieleeni taas tulee ikävät muistot, minusta tuntuu että Aleksi huomasi ettei minulla ole kaikki hyvin.

"hei, onks kaikki hyvin?" tuo kysyy huolehtivaisella äänellä. "j-joo on.." vastaan hänelle pieni itku kurkussa. "hei, mä nään ettei oo, sä voit puhuu mulle." tuo vastaa. "i-ihmetteletkö m-miks haluun aina sun luo?" kysyn itku kurkussa. "joo kyl mä vähän, liittyykä siihen jotain vakavaa?" Aleksi kysyy itkuisella äänellä. "n-no sillon kun o-olin vielä yhessä mun exän kaa, n-niin s-se hakkas mua ja y-hen kerran r-raiskas mut...j-ja sillä on y-yhä avaimet mun asuntoon. Se tuli jo kerran mun asuntoon ja hakkas mut. Sun luona on vaan turvallista enkä uskalla olla mun kotona." Saan sanottua koko jutun jonka jälkeen alan itkemään.

Aleksin pov:
Olemme maanneet hetken katsoen Netflixiä, kunnes huomaan että y/n ei ole kaikki hyvin. "hei, onks sul kaikki hyvin?" kysyn häneltä. "j-joo on..." tuo vastaa. Huomaan että hänellä ei ole kaikki hyvin. "hei, mä huomaan et sulla ei oo kaikki hyvin. Sä voit puhuu mulle." sanon tuolle. Hän kertoo siitä miksi ei halua olla kotonaan. Kun hän on saanut kerrottua jutun, sydämeni jättää yhden lyönnin välistä. Miten joku voi edes tehdä noin jollekkin. "hei ei mitään hätää oot nyt täällä ja oot turvassa." sanon tuolle samalla halen tätä tiukasti. "kiitos kun oot siinä." y/n sanoo. "me tehään nyt silleen, että tehään rikosilmotus sun exästä, ja sä muutat mun luo." sanon tuolle. "mulle käy, sä pelastit mut. Kiitos kun oot mun elämässä." tuo söpöläinen sanoo. Hetken päästä kuulen kuitenkin söpöä tuhinaa vierestäni. Y/n on nukahtanut syliini. Mikä voisi olla söpömpää? Kannan tuon sänkyyni ja peittelen hänet sekä suukotan tämän otsaa. Menen pian itsekkin nukkumaan, koska huomenna on treenipäivä.

Sori et joka luvun jälkeen tulee tällänen hommeli! Täs on varmasti jotain kirjotusvirheitä, toivottavasti ei haittaa!

True love || Aleksi x reader Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ