4

55 0 0
                                    

Y/n pov:
Heräsin tuon ihanan mustatukkaisen ihmisen vierestä. Hän nukkui vielä, joten menin keittämään kahvia itsekseni. Tunnen kuitenkin hetken päästä kädet ympärilläni, säikähdän vähän ja alan leikkimeilisesti valittamaan Aleksile.

tänään oli tiedossa rento päivä, sillä jätkät olivat sopineet tämän päivän vapaaksi. Päätimme Aleksin kanssa viettää tämän päivän kahdestaan. Tunsin kädet ympärilläni ja tuon miehen huulet omillani. Tilanne vähän lähti käsistä ja hetken päästä olimmekin makuuhuoneessa. Tuo oli ihanaa.

Aleksin pov:
Oltiin päätetty viettää tämä päivä vain kahdestaan y/n kanssa. Kiedoin kädet tämän ympärille ja aloin suutelemaan tätä. Yhtäkkiä olimmekin jo makuuhuoneen sängyllä. Se oli ihanaa.

Tarvitsimme molemmat vähän happea ja menimme molemmat makaamaan sängylle vierekkäin. "kiitos kun oot siinä." y/n sanoi. "teen mitä vaan sun vuoksi" vastasin tuolle ihanalle ihmiselle. "pitäskö lähtee baariin tai jonnekki tänää?" kysyin y/n. "joo.." y/n vastasi, tosin vähän epäilevästi. Hän kuulosti siltä, ettei oikein tykännyt ideasta. Ehkä hän halusi olla kahdenkesken tänään. "hei ei meidän oo pakko mennä, se oli vaan ehotus mäkin haluisin olla kahestaan." sanoin tuolle elämäni naiselle. "okei, en ois halunnu mennä, mut en viittiny sanoo sitä sulle kun pelkäsin että suutut tai jotain.." y/n sanoi. "en todellakaan suutu, sä saat ja sun pitää sanoo aina jos joku ei käy sulle haluun että oot onnellinen." vastaan tuolle ihanalle ihmiselle. Päivä oli vierähtänyt taas niin nopeasti, että emme olleet ehtineet edes tekemään paljoa asioita, paitsi tarvitsiko meidän? Olin onnellinen jo silloin kun y/n on sylissäni ja olemme onnellisia. Tuo riittää meille.

Y/n pov:
Makasin Aleksin sylissä. Olin onnellisempi kuin koskaan, vaikka olimme perjaatteessa vain maanneet koko päivän. Käännyin katsomaan tuon miehen sinisiin ihaniin silmiin ja lumouduin. Aleksikin ehti jo pelästyä, mutta sain silti sanat suustani. "oot niin ihana." sanoin tuolle komistukselle. "sä oot vielä ihanempi sä oot upein nainen tässä koko maapallossa!" Aleksi vastasi minulle.

Sori näin lyhyt luku, en keksi mitään:( mul on todella huono mielikuvitus, joten tää kirja ei oo mikään paras, en oo itekkää oikee tyytyväine tähän.

True love || Aleksi x reader Where stories live. Discover now