ჰარიმ იცის რომ ლუის არ უყვარს სერიოზული ურთიერთობები მაგრამ ლუი ცდილობს კარგად მოექცეს ჰარის.მწვანე თვალება ლოგინში იზმორება და საბნიდან უყურებს როგორ იცმევს შარვალს მის დალურჯებულ კისერსაც ხედავს. ლუი ჩაცმას ასეულებს ჰარისთან მიდის მის გვერდით ჯდება და ხელს ნაზად უსვამს.
"ბოდიში ბევრი მომივიდა."
ჰარიმ ამ დროის განმავლობაში ძალიან დაიკლო თვალების ქვეშ კი ჩაშავება გაუჩნდა.
"არაუშავს."
ლუი ჰარის თმებს უსწორებს და ლოყაზე კოცნის.
"დღეს სადმე მიდიხარ?"
"ალბათ მე ნაილი და ზეინთან საცურაოდ წავალთ."
"საცურაოდ?" სახეს ჭყანავს ლუი.
"ჰო."
"ზეინთან ერთად მიდიხარ? ხომ იცი რომ მას მოსწონხარ?"
"ვიცი." ჰარი მხრებს იჩეჩს და სწორდება.
"მაგრამ არ მომწონს ამიტომ ამას მნიშვნელობა არ აქვს."
ჰარიმ სიცივე იგრძნო და კანკალმა აიტანა.
"ჯანდაბა შეწყვიტე კანკალი მოიფარე რამე."
ლუი არ უარყოფს ჰარი ლოგინში ნამდვილად კარგია ადვილია მისი სიამოვნება ის დამყოლია მაგრამ ზოგჯერ მკაცრიც.
მაგრამ თუ ჰარი და ზეინი ერთად იქნებია ეს უკეთესი იქნება.
"იქნებ ჯობს შანსი მისცე."
ჰარი სახეს მანჭავს "არ მინდა შანში მივცე."
"რატომაც არა? კარგი ადამიანი ჩანს."
"რადგან მიყვარხარ."
ლუის სუნთქვა ეკვრის გრძნობს როგორ სუსტდება შინაგანად გული სწრაფად უცემს ცდილობს იგივეთი უპასუხოს როდესაც ჰარის თვალებს ხედავს მაგრამ არ შეუძლია რადგან არ იცის ამ სიტყვის ჭეშმარიტი მნიშვნელობა. მხოლოდ შეეძლო ეთქვა. "მე..."
ჰარი უიმედოდ უყურებს ბოლოს ოხრავს. "არაუშავს ლუ." ამბობს და თითებით ათამაშებს ზეწარს. "მოგვიანებით გნახავ"
ლუი იხრება რომ ჰარის შიბლზე აკოცოს მაგრამ ის არ აცდის და პირდაპირ ტუჩებში კოცნის. ლუი გრძნობს როგორ აწვება რაღაც გულზე. ეს სინანულის გრძნობაა.
ხედავს რომ ჰარი ილევა მაგრამ ლუი ყოველთვის ეგოისტი იყო ამიტომ საპასუხოდაც კოცნის.
YOU ARE READING
𝚂𝙰𝚈 𝚈𝙾𝚄 𝚆𝙰𝙽𝚃 𝙼𝙴 𝚃𝙾𝙾 [𝚕.𝚜] (completed)
Fanfictionზედმეტად დავიგვიანე. ორიგინალი-"არასდროს ამბობს"