4

124 19 18
                                    



ლუი ბიჭს ხვდება. მისი სახელი მაიკია ბიჭი წვეულებიდან. მასთან ერთად ლუი ბედნიერია. მაგრამ როდესაც ლუი ჰარის ისევ კოცნის მწვანე თვალება დამნაშავედ არ გრძნობს თავს.

"ვფიქრობ ჰარის მოწონხარ." ჩურჩულით ეუნება მაიკი როდესაც ამჩნევს როგორი გაბრწყინებული სახით უყურებს ჰარი ლუისს.

"მოვწონვარ?" გაიკვირვა ლუიმ და ჰარის მიაშტერდა. "არა" მან თითქოს იგრძნო რომ უყურებდა შემოტრიალდა და გაუღიმა მაგრამ როდესაც მის გვერდით მჯდარი მაიკი დაინახა სახიდან ღიმილი ჩამოერეცხა და უკან შეტრიალდა. "მას არ მოვწონვარ" ვუყვარვარ.

"ჰმმ ხანდახან ასე ჩანს. არ მინდა ვინმეს ხელი შევუშალო." ამბობს მაიკი და წყლის ჭიქას იღებს.

"სისულელეა ამაზე არ ინერვიულო მე და ჰარი ერთად არ ვართ." ამბობს და მაიკს ბაგეებზე კოცნის.

ბიჭმა გაუღიმა და გვერდიდან ჩაეხუტა. არ იცოდა რომ ლუი ოდნავ ცრუობდა.

...

"ჩვენი გრცხვენია?" კითხულობს ჰარი როდესაც მაიკი მიდის.

"რისი უნდა მრცხვენოდეს?"

"იმის რაც ჩვენ გვქონდა?"

ლუი კოპებს კრავს "ზედმეტად ნუ ჩაუღრმავდები ამას. იცი ჩვენ რაც გვქონდა და ამას რამე განსაკუთრებულად ნუ გახდი."

ჰარი თვალები დახუჭა. ლუი ამჩნევს რომ ჰარიმ უფრო მოიკლო და ფორმაში აღარაა. "შემიძლია მას ვუთხრა."

"უთხარი."

"მას რა აქვს ისეთი რაც მე არ მაქვს?"

"გეყოფა სისულელების ლაპარაკი."

"არა. შენ არ თქვი რომ ურთიერთობები არ გიზიდავდა? რა შეიცვალა ჰაჰ? ის რითინ არის განსაკუთრებული რა აქვს მას ასეთი?!"

"ის კეთილი, თბილია და უბილწოა. ის რაც მე არ მაქვს!"

ჰარიმ ხელები ჩამოუშვა და თვალები ძირს დახარა. "მეც კარგი და უბილწო ვიყავი."

ლუი ისევ გრძნობს სინანულს და ეს საშინლად ტკივა. "ბოდიში ეგ არ მიგულის-"

"სიმართლეა ვიყავი." აწყვეტიებს ჰარი და სევდიანად უღიმის. "კვლავ მიყვარხარ იცი არა?"

ლუი მძიმედ ყლაპავს ნერწყვს. "ვიცი"

ჰარიმ თავის თითებზე დაიწყო თამაში. "როდის ჩაიხლართა ყველაფერი?"

ლუის უნდა რომ მიწვდეს და ჩაეხუტოს ჰარის მაგრამ არ იცის როგორ გააკეთოს ეს მისი ჩაფერფვლის გარეშე. "არ ვიცი."

𝚂𝙰𝚈 𝚈𝙾𝚄 𝚆𝙰𝙽𝚃 𝙼𝙴 𝚃𝙾𝙾 [𝚕.𝚜] (completed)Where stories live. Discover now