Pov: Сара
Я підійшла до столика де сиділи двоє молодих чоловіків. Одного з них я бачила під час виступу. Іншого я мельком бачила в натовпі "Чорних Драконів".
С: Всім привіт.😁
В: Привіт.
Аа: Привіт. Саро, ти будеш жити у Вишні.
В: Гм,гм
Аа: Вибач, забув представити. Саро - це Вишня, - кучерявий заусміхався, - Як ти вже зрозумів ця красива дівчина - Сара.
С: Приємно познайомитись.
В: Навзаєм.
Pov: Вишня
Аарон і Сара ще щось говорили, але я їх вже не слухав. Я думаю. Ви спитаєте про, що? Я вам скажу. Я думаю про цю дівчину. Вона мені запала в душу. Її краса так і зачаровує. Мабуть вічно на неї дивився. Я закохався, як школяр.
Так, Вишне збирися. Вона така маленька і юна. І тут мені спало на думку.В: Скажи но Саро, скільки тобі років?
С: Мені 18 років. А вам скільки років?
Аа: Мені 24 роки.
С: А тобі Вишенька?
В: Я вже дорослий дядя. Мені 22 роки.
Pov: Сара
Я не встигла і слова сказати, як в зал ввірвалася якась людина. Я зреагувала миттєво. Помітила, що він дивитися в іншу сторону і почала помаленьку йти. Я йшла йому за спину. Ця людина мене не помітила. Він був озброєний і тримав у руках пістолет. Я встигла помітити в його кишені ніж. Тому і кажу, що він не просто мав пістолет, а й ніж. Підготувався гарно, але він не продумав основного. Я по гравіровці на пістолеті та ножі зрозуміла, що його ім'я Том.
Я швидко витягнула у нього ніж і приставила до Томового горла.
Всі відчували, що він наляканий.С: Хто тебе вислав?😤
Т: Наївна. Думаєш, що я тобі розкажу?
Я сильніше надавила на його горло. Всі були в шоці.
С: Тричі я не запитую. Питаю другий і останній раз. Хто тебе вислав?
Т: Не кіпішуй. Я від Єнота ( прізвисько командуючого над Томом). Том був нереально схвильований та наляканий.
С: Тепер. Ти більше не потрібний.
Одним рухом руки і його голова покотилася до ніг Аарона.