Глава 9

4 2 0
                                    

Pov: Автор

Аа: У когось з вас є хоча б одна ідея, як нам провчити могутню банду " Фенікс". Для цього, як ви знаєте Сару нам надала мафія "Вогняна Змія".

Д1: Можливо обстріляти їхній сховок.

Аа: Нам потрібно не просто провчити, а пов'язати і видати голову на суд мафій.

С: Є тут хтось, хто має дружину та діти?

Декілька Драконів підняли руки.

С: Чудово. Ви звільняється від місії.

Аа: В сенсі?

В: З якого це переляку?

С: Тому, що це небезпечно. Чи ви хочете залишити ні в чому невинну дружину з дітьми? Хочете, щоб їхні дружини тягли все на собі у разі загибелі своїх чоловіків?

Аа: Ні.

С: От і добре. Думаю, що ми розуміємо на, що йдемо.

Аа: Невже ти в нас настільки не віриш?

С: Я в вас вірю, але річ не в цьому. Доречі ви знаєте, що мафія яка дала мені це завдання, оснастила нас зброєю. Моя уже в мене.

Аа: Здається, що Дейв говорив про це. Коли мають привезти зброю?

С: Сьогодні о 18:00.

В: Я думаю, що я та Аарон будемо у перших рядах.

С: Притормози. Я йду перша.

В: Чому ти?

С: Тому, що у мене не має нікого, хто мене чекав би живою. Я не маю сім'ї. Мені нічого втрачати. У тебе є мама і брат. У Аарона мама, сестра, батько та бабуся.

У дівчини виступили на очі сльози. Вона швидко їх стерла.

С: Крім того я найкращий боєць та стрілець у нашій країні серед мафій і банд.

Аа: Якщо ти так хочеш, то нехай буде так.

Вони ще довго обговорювали подальший план дій. Настільки довго, що до цього часу встигли привезти зброю. Після розфасовки Вишня та Сара поїхали додому. Приїхавши додому обоє стомлені і швидко заснули.

Мій улюблений злодійWhere stories live. Discover now