31. Zaufanie

84 10 24
                                    

Po zniknięciu Natsu, Pierwsza mistrzyni gildii skontaktowała się z Hisui wspólnie z nią ustalając potrzebę omówienia tego wszystkiego na spotkaniu. Niestety mające również wziąć udział w nim bliźniacze smoki z Sabertooth, wymusiły pośrednio przełożenie tego o dwa dni ze względu na zakończenie misji na którą oboje się udali. Sting dodatkowo jako mistrz gildii szablozębnych zaproponował, by spotkanie nie było zbytnio nagłaśniane i odbyło się w Magnolii, aby Dragon Slayer z Fairy Tail niepotrzebnie nie jeździli aż do stolicy. W związku z tym, Królowa Fiore zadeklarowała swoją obecność jedynie przez lakrymę. 

Tymczasem po powrocie do Vistarion i przedstawieniu sytuacji bratu, Natsu przyczynił się do podniesienia mu nerwów na sąsiadujący kraj. Upewniając się, że młodszemu Dragneel nic się nie stało, Imperator wysłał natychmiast listy z prośbą o pilne spotkanie na granicy. Tak jak Koutaishi przewidywał, tak też się stało. Zeref zwołał 11 Tarcz Alvarez ogłaszając tym samym przegotowania do ruszenia na Amakmar. 

Wśród całego pobudzenia, starszy Dragneel zadecydował, że najwcześniej mogą ruszyć dopiero za dwa dni, ze względu na oczekiwanie na powrót statków Ajeela. Lecąc z jego bratem na Caracole, mag piasku stracił 4 dni. Po rozłączeniu się z Księciem Alvarez, Ajeel natychmiast zawrócił w kierunku Imperium. Natsu jednak wrócił do Alvarez szybciej niż było to zaplanowane, bo zaledwie po dwóch dniach, przez co mag piasku zdążył jedynie przebyć połowę powrotnej trasy. 

W między czasie młodszy Dragneel wpadł na pomysł spędzenia tych dwóch dni oczekiwania na treningach z bratem, aby w końcu ruszyć się z miejsca w sprawie łączenia swojej magii z klątwami END. Zaskakując zawsze swojego brata swoimi pomysłami i wybrykami, tym razem to on odczuł to na własnej skórze, gdy ten uchylił mu rąbka tajemnicy. Podczas jego nieobecności starszemu Dragneel udało się w końcu przebudzić Spriggan Herat. Nie ogłaszał jednak tego nikomu, ponieważ bardzo ciężko było mu utrzymać proporcje mocy, przez co jego Etherious momentami nie słuchał go, rozpadał się lub w ogóle nie odpowiadał. 

Gdy dzień później nadeszła pomyślna odpowiedź od strony Amakmar na spotkanie przy granicy, obaj bracia przesiedzieli całą noc na planowaniu swojego ruchu. 

- Myślisz, że tym razem znów pojawi się Selene, uprzykrzając mi życie? - rzucił od niechcenia młodszy Dragneel, przez co jego brat ściągnął zmęczony i poirytowany brwi. 

- Oby nie. Nie mamy na nią teraz czasu. Jeśli jednak pojawi się, prosiłbym cię o oddalenie się od niej na jak największy dystans. Nie ukazuj jej swoich prób połączenia Dragon Slayer z Etherious. To za wcześnie. - 

- To umawiamy się, że podchodzę tam z tobą i mam się upewnić co do tego zapachu? -przechylając się w tył z siadu, chłopak położył się na dywanie, na którym obaj siedzieli. 

- Tak. Najlepiej było by, gdybyś zlokalizował osobę, która pachnie najbardziej podobnie. Być może to ona wydała rozkaz. - mruknął Zeref, rozprostowując nogi i sięgając po leżący między kubkami z herbatą zwój. - Jak się upewnisz, powiedz to wprost. Na głos. Nie kryj się z tym i broń Boże nie atakuj ich pierwszy. - mówiąc to, czarnowłosy chłopak pogroził drugiemu palcem. 

- Wiem, wiem. - zawołał czochrając swoje wiśniowe włosy. - Spokojnie i opanowanie. Bez wygłupów. - 

Kręcąc głowa na boki, czarnooki postanowił powtórzyć po oraz ostatni ich plan działania i ustalić ostatnie nieścisłości przed wyjazdem. 

...

137 dzień pobytu Natsu w Alvarez

Granica Alvarez i Amakmar; wyczekiwane spotkanie władców krajów

Upadła Wróżka [Fairy Tail] - (zakończone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz