After 1 weekJk-"jungkooooook" මං te he ගෙ සද්දෙ ඇහුන ගමන් ඇදෙන් නැගිටිලා ඉක්මනට office යන්න ලෑස්ති වෙල් පහළට ගියෙ te he මට මගෙ නම කියලා කතා කරපු නිසා. එයාට මං තරහ ගිහින් කියලා දැනගන්නෙ මගෙ නම කීයලා කතා කලොත් විතරයි. වෙන වෙලාවට සුදූ, රත්තරන්, මැණික, බබා, kook වගේ හරි ආදරණිය වචනවලින් කතා කරනවා.
Te he- "බලනවා වෙලාව.office යන්නෙ නැද්ද අහ්..."
Jungkook ගිහින් te he ව Back hug කලා.
Jk-" හරි හරි මැණික. මං දැන් ලෑස්ති වුනානෙ. ඒනම් මං යන්වා"
Te he-" මේ කෑම එක අරං යන්න kook" මං එයාට කෑම එක දීලා එයාව ඉක්මනට ගෙදරින් එළියට එලෙව්වෙ office එකේ ceo වුනත් වෙලාවට වැඩ කරන්න ඕන නිසා.
Time pass
Te-he- kook එන්න කලින් රෑට කෑම හදන්න ඕන නිසා මං කුස්සියට ගියෙ kook මර බඩගින්නෙ එන බව දැනගෙන.එයාට ඕනෙ ඉතින් මගෙ කෑම විතරයි.
(අපෙ තාත්තත් ඔහොමම්මයි)
ඒත් මං උයන්න ගද්දී මගෙ ඇගේ වම් පැත්ත ටිකක් රිදෙන්න ගත්තෙ මීට අවුරුදු 10කට කලින් මං කෝමා එකක හිටිය නිසා.
A/N pov
Flash back
අවුරුදු 15 ක පුංචි ගෑනු ලමයෙක් පාර දිගේ උඩ පැන පැන ඇවිද්දෙ තමන්ට තව ටිකකින් වෙන්න යන දේ නොදැන.
කවුදෝ මිනිහෙක් ඒවත් මිනිහෙක්ට gun එකක් දික් කරන් හිටියා. අර පුංචි ගෑනු ලමයා දැක්කෙ අත් දෙක උස්සගෙන තමන්ට පිටුපාලා ඉන්න කෙනෙක්ව. ඒ ගැන වැඩිය හිතන්නෙ නැතුව ඒ ගෑනු ලමයා ඉස්සරහට ඇවිද්දා. ඒත් gun එක තියන් හිටිය මනුස්සයා එකෙන් අනිත් මනුස්සයට shoot කරත් ඒ මනුස්සයා එතනින් අහකට පැන්න නිසා ඒ bullet එක නැවතුනෙ අර පුංචි ගෑනු ලමයගෙ පපුව පසාරු කරගෙන ගිහින්.
ඒ මිනිස්සු දෙන්නා එතනින් බය වෙලා පැනලා ගියේලේ විලක් මැද වැටිලා හිටිය ගෑනු ලමයා දිහා බලන්නෙවත් නැතුව.
YOU ARE READING
♡I Want To Be With You♡°ᴼⁿᵉˢʰᵒʳᵗ, ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ°
FanfictionI will always be with you. Girl x boy ❤❤❤❤❤❤ #sinhala story #jungkook fanfiction