ගතින් වෙන් වුනත් හිතින් වෙන් නොවුනු ආදරයක්. තමන්ට අහිමි වුනත් හැදාමත් තමන්ගෙ කියලා සිතින් සිතූ දෙදෙනෙක්.ඔවුන් එකිනෙකාට මුණ ගැසෙනවා නියතයි. ඒ ඔවුන් කල සදාකාලික පොරොන්දුවක් නිසා
Jk pov
මං හිමින් ඇස් ඇරලා බැලුවා. මගෙ හිත මට ඇස් අරින්න කියලා අණ කලා.මං හිටියෙ office එක ඇතුලෙ නෙමෙයි. මට පෙනුනේ සුදු වලාකුළු තියෙන නිල් නිල් පාට අහසක් .මට ඇහුනෙ කෑ ගහලා අඩන සද්ද . මට දැනුනේ මාව පාවෙනවා වගේ. ඒත් එක්කම දැක්කෙ minso,yumi නූනා, jimin hyung. Yumi නූනා මගෙ minso වබදාගෙන අඩනවා. Jimin හැලහොල්මනක් නැතුව දෙක් දිහා බලාගෙම ඉන්නවා. ඇයි ඒගොල්ලො අඩන්නේ, ඒගොල්ලො මොකක් දිහාද බලන් ඉන්නේ. මං බැලුවේ ඒගොල්ලො බලන් ඉන්න දේ.
නෑ.....ඒක වෙන්න බැහැ.
මං දැක්කෙ එක පැත්තක් පිච්චිලා තියෙන මගේ නිසල සිරුර දිහා.ඔව් පිලිගන්න වෙනවා.මම තවත් මේ ලෝකේ ජීවත් වෙන්නෙ නැහැ. මං හැමෝවම සදහටම දාලා ගිහින්.
මගෙ සිරුරට ඇතුල් වෙන්න හැදුවත් මට ඒ දේ කරන්න බැරි වුණා. මට තවත් මගේම සිරුර දිහා බලන් ඉන්න උවමනාවක් නැහැ. මට සමාවෙන්න මගෙ චූටි minso, මට සමාවෙන්න මගෙ hyung jimin, මට සමාවෙන්න මගෙ නූනා yumi. හැමෝටම සමාවෙන්න."Junkook"
ඒ කට හඩ, මං මෙච්චර කල් අහන්න කැමැත්තෙ හිටිය කට හඩ. මං පිටිපස්ස හැරුනා. එතන te he ඉන්නවා. ලස්සන සුදු ගවුමක් ඇදගෙන. එයාගෙ කොන්ඩේ හුලගට තාලෙකට වගේ එහා මෙහා යනවා. ඒ හඳක් වගේ තිබ්බ මූණ. තාමත් ඒ වගේමයි. ඉතින් ඇයි මං එයා ලගට යන්නෙ නැත්තේ. මං දුවගෙන ගිහින් te he ව බදාගත්තා.
A/N pov
Junkook තමන්ට විතරක් අයිති වුන ඒ සියුම් තොල් හරි ආදරෙන් සිප ගත්තා. Te he ත් එයට ප්රතිචාර දුන්නෙ කාලෙකින් තමන්ට ඒ ආදරය, උණුහුම විදින්න බැරි වුන නිසා.
Jk-" te he මං... මං ඔයා ලගට ආවා මැණික"
Te he-" මං දන්නවා kook. ඒත් ඔයා මං ලගට ආවේ අපේ minso ව තනි කරලා"
අඬ අඬ ඉන්න Te he එහෙම කිව්වේ jungkook ව තමන්ගෙන් ඈත් කරලා
Jk-" ඔයා කොහොමද දන්නෙ අපේ පැටියගෙ නම"
Te he-" මං ඕගොල්ලෝ දිහා බලාගෙන හිටියා kook.මං ඔයාලත් එක්කමයි හිටියෙ"
Jk-" මට සමාවෙන්න. මං minso ව තනි කලාට. දෙවියො කවදාවත් අපිට වෙන් වෙලා ඉන්න දෙන්නෙ නැහැ. "
Te he-" kook අපි යමු"
ඒ දෙන්නා අත් දෙක අල්ලගෙන yumi , jimin, minso ලගට ගිහින් ඒ දිහා බලාගෙන හිටියා .
මේ නිමක් නොමැති ආදර කතාවේ අවසානයද.
නැහැ. ඔවුන්ගේ ආදරේ නැවත නැවතත් ආරම්භ වෙනවා මිස කිසිදාකවත් අවසන් වෙන්නෙ නැහැ.****************************************************
හී.....😁😁😁 දෙකක් දුන්නා
තව එක chapter එකකයි........
See u in next chapter
Luv u guys❤❤❤❤
YOU ARE READING
♡I Want To Be With You♡°ᴼⁿᵉˢʰᵒʳᵗ, ᶜᵒᵐᵖˡᵉᵗᵉ°
FanfictionI will always be with you. Girl x boy ❤❤❤❤❤❤ #sinhala story #jungkook fanfiction