Bylo ráno. Mlhavé říjnové ráno v Londýně a v bytě nedaleko London eye se po předešlé krušné noci probouzel kudrnatý muž, který ani nevěděl, jak se dostal domů. Otevřel oči, posadil se a někde v posteli vedle sebe našel svůj mobil. Podíval se, kolik je hodin a zaklel. 7:51 je mu jasné, že už neusne.
Zvedl se tedy z postele a odešel do koupelny. Vyčistil si zuby, opláchl si obličej a své tmavé, kudrnaté vlasy po ramena si stáhl do drdolu.
Vrátil se zátky do pokoje a přešel k velké skříni z tmavého dřeva. Vytáhl z ní černé tričko, šedé tepláky a černou mikinu. Oblékl se a sešel do dolního patra. Řekl si, že si půjde zaběhat, takže popadl sluchátka, z botníku vytáhl své běžecké boty, obul se a vyběhl. A teď, o kom se tady vlastně bavíme.Harry Styles, devětadvacetiletý boss anglické mafie a myslím, že tohle prozatím o Harrym postačí.
Pojďme se vrátit k jeho rannímu běhu.Zrovna probíhal kolem Starbucksu, když mu ve sluchátkách přestala hrát jeho oblíbená píseň Show Must Go On od skupiny Queen a místo ní začala hrát písnička Numb od Linkin Park.
Zastavil se a z kapsy vytáhl svůj mobil. Když uviděl, kdo mu volá, málem zavěsil. Byl to Liam Payne. Jeho kamarád, se kterým se včera v noci opil tak, že ani neví, jak se dostal domů. Po dlouhém rozmýšlení hovor přijal a ještě dost udýchaně z běhu zavrčel ,,Co chceš?!", to způsobilo, že se Liam začal i přes bolest hlavy smát jak idioti. Asi po minutě a stále ještě se smíchem se zeptal ,,To šukáš děvky už takhle brzo ráno, Harolde?" Jmenovaný protočil očima a zavrčel ,,Ty vole... Byl jsem si zaběhat. Narozdíl od někoho si nebudu válet celej den prdel na gauči. Proč vůbec voláš?" zeptal se nakonec. Liam se nadechl a odpověděl ,,Jenom mě zajímalo, jestli neležíš někde ve škarpě. Jak vidím, tak ne. Zatím čau!" Rychle zavěsil, jinak by si od kudrnatého ještě nemálo vyslech.
Harry pokroutil hlavou, rozhlédl se kolem a řekl si, že když už je i toho Starbucksu, že si zajde na kafe a na snídani.
Vešel dovnitř a rozešel se k pultu. O víkendu v půl devátý ráno tady moc lidí nebylo, takže nemusel stát frontu, ale mohli si rovnou objednat. Za pultem stála vysoká dívka, obarvená na fialovo. Usmála se a řekla ,, Dobrý den, co si dáte?" Harry odpověděl ,, Černou kávu, bez cukru a čokoládový muffin" skoro se na dívku nepodíval a odešel si sednou do úplně zadního boxu. Zatímco čekal na svou objednávku, projížděl nejnovější zprávy a zjišťoval, jaké historky policii napadají pro vysvětlení nedávné přestřelky poblíž Big Benu.
Harry moc dobře věděl, že s tímhle mafie nemá nic společného, ale že to byli jen menší místní gangy. To ale policie očividně nevěděla, takže po celém internetu byly články typu 'mafie v Londýně opět udeřila, nebo Londýn v rukou mafie' kudrnatý muž chtěl zrovna najet na další článek podobného typu, který vypadal dokonce i zajímavě, když v tom ,, prosím" najedou před ním přisál kelímek s kávou i muffin a když vzhédl, měl výhled přímo do výstřihu fialovovlasé dívky, která se koketně usmívala a mrkala. Harry se napřímil, aby měl obličej přímo naproti jejímu a zašeptal ,, Dík a nemám zájem. Znám kvalitnější kurvy, než jsi ty" zvedl se, vzal si kávu, muffin, na stůl hodil peníze a odešel.
ČTEŠ
How the hell did I get here... |L.S.|
FanfictionNe všechno vyjde tak, jak si to naplánujeme. O tom nám může své říct i Louis Tomlinson, který se z ničeho nic objevil v situaci, ze které si celý život dělal jen srandu. ! POMALÉ VYDÁVÁNÍ !