The Destiny Chapter 01... 🍂✨
💜 - කවුරුන්ද කවුලුව අසල සිටින්නේ...? වහාම එලියට පැමිනෙන්න
💙 - Yan Da Fu...
(කුමක්ද? ඒ ඔහුගේ කටහඩ... ඒ ඔහුමද වසර ගණනකට පසු...?)
💜 - Yu mingye....?💙 - ඔහ්.. වසර ගණනක් ගෙවි ගියත් මගේ කටහඩ එකපාරින් ඔබට අදුනගන්න පුලුවන් නේද?
(කෙසේ අමතක කරන්නද? වසර 10ක් තිස්සේ මාගේ ඒකපාර්ශ්වික ආදරේ ඔබ වෙනකොට...)
💜 - ඔබ මෙහෙ...? කුමක් සදහාද පැමිණියේ...?💙 - ඔබ මගෙ හොදම සහ එකම මිතුරා... මා හට ගැටලුවක් තිබෙනවා එය ඔබ හා බෙදාගැනිමට මා කැමතියි...
💜 - පවසන්න...
💙 - මදක් ඉන්න... සැමවිටම අනෙකුන් සමග තරහෙන් කෝපයෙන් දැඩිව සිටින ඔබගේ මුවේ මෙතරම් අලංකාර මදහසක්...? මම අදමයි දුටුවේ ඔබගේ සිනහව මෙතරම් අලංකාරද...?
💜 - හිස් වචන නොපවසන්න ඔබ පැමිනි කාරණාව පවසන්න...
💙 - ඔබ වෙනස් වන්නේ නැත එදා මෙන්ම අදත් ඔබගේ නොනැසී පවතින දුශ්ටකම... එසේනම් මා පවසන්නම්... මා හට යමෙකු පිලිබද ආදරයක් ඇතිවී තිබෙනවා...
💜 - කුමක්ද...?
(ඔහු... ඔහු පවසන්නේ මා පිලිබදවද...? මාගේ සිහිනයන් සැබෑ වේවිද?)💙 - ඔබ ඇයව හොදින් හදුනනවා
(ඇය...? ඔහු කුමක්ද පවසන්න සැරසෙන්නේ...?)
💙 - Yan da fu...?
💜 - ඔහ්... පවසන්න මා මනෝභාවයකින් නොවෙයි සිටියේ... කවුරුන්ද ඇය..?
💙 - Feng Wu, Yu නිකාය නායකගේ දියණිය...
(මා සිහින සියල්ල ගගට කැපු ඉනි මෙන් විය ඔහු....)
💙 - Yan da fu...?
💜 - ඔහ්.. මට ඇය මතකයි... ඉතින්... ගැටලුව කුමක්ද...?
💙 - කිසිවක් නැත... ඇය මා ඇයට කැමති බව නොදනී... මට ඔබේ උදව් අවශ්යයි ඇයට මාගේ ආදරය පිලිබදව පැවසිමට... ඔබට හැකිද..?
💜 - නිසැකවම... මා ඔබට නොකරන උපකාරයක් තිබේද...? කුමක්ද මා කලයුතු...?
💙 - ඔබ මා සමඟ Darknight පැමිනිය යුතුයි...
💜 - නමුත් ඔබ දන්නවා මට මෙහි රාජකාරි ඔහොමයක් තිබෙන බව...
💙 - මා ඔබගෙ පියාගෙන් අවසර ලබාගත්තා... ගැටලුවක් වන්නේ නැත ඔබ එනතුරු ඔහු එය බලාගනී...
💜 - හොදයි.... එසේනම් මා පැමිණෙන්නම්...
💙 - හෙට දිනයේදී yu නිකාය තුල උත්සවයක් පැවැත්වෙනවා... Darknight නිකායට ආරධනා ලැබී තිබෙනවා... ඔබ පැමිනීමෙන් ඔවුන් පුදුමයට පත්වේවි... ප්රධාන නිකායක නායකයෙකුගේ පුතෙකු එහි පැමිනේයැයි ඔවුන් නොසිතනු ඇත...
💜 - මාගේ අනන්යතාවය හෙලි නොකරන්න... ඔවුන්ට මා අදුනාගත නොහැකී... ඔබගේ කාර්යය එයින් පහසු වනු ඇත..
💙 - එයත් සැබෑවක්... ඔබ පැමිනි බව දැනගෙන ඇය මට නොව ඔබට පෙම් කලහොත්... හහ් හහ් හා....
💜 - නැවතත් හිස් වචන...
💙 - හොදයි අප පිටවෙමු...
එදින සවස Darknight හීදී....
🖤 - Yan da fu ලමා මාස්ටර්...
💜 - නිකාය නායකතුමනී...
🖤 - ඔබ මෙහෙ...
💜 - Yu mingye හා එක්ව මාහට කිරීමට කාර්යයක් තිබේ....
🖤 - එසේද...? හොදමයි මා ඔබගේ කුටිය සූදානම් කලා... එහි විවේක ගන්න... ඔබට අපගේ සංග්රහයන්ගේ අඩුවක් තිබෙනම් සමාවන්න...
💜 - නැත... එය ගැටලුවක් නොවේ ඔබට ස්තූතීයි නිකාය නායකතුමනී...
_____________________________________________________💙 - හෙට උදෑසනම අප පිටත් විය යුතුයි...
💜 - හ්ම්ම්ම් ඔබ කලබලයෙන්...?
💙 - එසේයි... ඇය මට අකමැති වේවිද?
💜 - ඔබට අකමැති වන්නේ කවුරුන්ද...? Darknight හී සෑම යුවතියකගෙම සිහිනය ඔබ නොවේද...?
💙 - ඔබ මා ලැජ්ජාවට පත් කරනවා...
💜 - එසේ නොවේ මා පවසූවේ සත්යයි... බියනොවන්න ඇය ඔබට කැමතිවනු ඇත...
💙 - මාත් සිතනවා... එසේනම් ඔබ විවේක ගන්න හෙට උදෑසන හමුවෙමු... සුභ රාත්රියක්...
💜 - සුභ රාත්රියක්....
_____________________________________________________💙 - Yan da fu ඔබ සූදානම්ද....?
💜 - එසේය... අප දැන්ම පිටවනවාද...?
💙 - එසේය...
💜 - හොදමයි... මා මාගේ අසිපත රැගෙන පැමිනෙන්නම්...
💙 - එපා... ඔවුන් ඔබව අසිපතින් හදුනාගනීවී...
💜 - නමුත් අසිපත නොමැතිව....
💙 - එහිදී ගැටලුවක් සිදුනොවනු ඇත... ඇරත් මා හට ඔබ ආරක්ශාකල නොහැකිද....?
💜 - හොදයි.... එසේනම් පිටවෙමු...
_____________________________________________________බෝරින් තමා කොහොමද දැනගත්තේ? 😑
හෙට 02 කොටස දෙන්නම් 💜💙 එහෙනම් මම ගියා... 🍂✨
YOU ARE READING
THE DESTINY... (Completed) (Yandafu✗Yumingye)
Historical Fiction❤️xuanyang💛 ❤️haoyang💛 💛Yu mingye💙yan da fu💜