The Destiny Chapter 06... ✨🍂
💜 - yan da fu
💙 - yu mingye
💚 - holy sect leader
💛 - feng wu
🖤 - darknight sect leader
🧡 - yu sect leader💚 - ඔහු කුටියෙන් එලියට නොපැමිණෙන්නේ මංද..? ඔහුට මුහුන දීමට නොහැකීලුද..?
ඔහු නිසා මට කුඩා නිකාය නායකවරයෙකුගෙන් සමාව ඉල්ලීමට පවා සිදුවූවා... ඔහු නොවෙයි මමයි ඔහු සමග උරණ විය යුතු...⭐ - දින තුනක් මුලුල්ලේ ඔහු කිසිදු ආහාර පානයක් ගෙන නොමැත නිකාය නායකතුමනී...
💚 - ඔහු එලෙස හැසිරෙනේ කාගෙන් පලිගැනිමටද..? මෙ මගෙන්....?
⭐ - ඔහුගේ කුටිය තුලින් නිතර අමුතු ශබ්දයන් ඇසෙනවා...
💚 - අමුතු...?
⭐ - එසේයි... බඩු බිද දමන හඩවල්, කෑගැසීම්, හැඩීම්...
💚 - මාහට නොපැවසූයේ කුමක් නිසාද?
⭐ - කලින් දින දෙක තුල එය සාමාන්ය ශබ්දයන් පමණී... පෙරදින රාත්රියේදී එය දරුණූ ලෙස ඇසුනා...
💚 - ඔහු කිසිදු දුකක් පිටට පෙන්වන අයෙකු නොවේ... ඔහු වේදනාව පිටකරන්නේ වෙනස්ම විදිහකට... මා ගොස් බලන්නම්...
_____________________________________________________💚 - yan da fu... කුටිය විවෘත කරනු...
…………
💚 - yan da fu....
කෙතරම් පැවසුවත් දොර විවෘත වුයේ නැත... එබැවින් දොර කඩාදමන ලෙස ඔහු සෙබලුන්ට අණ කලේය..
දොර විවෘත වූ නමුත් එහි කිසිවෙක් සිටියේ නැත... කුටිය පුරා තැනින් තැන රුධිර පැල්ලම් පිරි පැවතිනී...
එහි කිසිදු බඩුවක් පිලිවෙලකට නොතිබිනි...💚 - yan da fu කොහෙද..? ඔහු ගිහින්...
_____________________________________________________🖤 - කුමක්ද.....? ඔබගේ සිහි විකල් වී ඇතිද? feng wu...? මා මෙයට අවසර දෙන්නේ නැත...
💙 - මා feng wu හැර වෙන අයෙකු විවාහ කරගන්නේ නැත...
🖤 - අප නිකායට ඔවුන් ගැලපෙන්නේ නැත...
💙 - මට අවශ්ය ඇය පමණි...
🖤 - එයට ඉඩදීමට නොහැක... මෙම නිකාය තුලදී ඔබට yu නිකායේ අයෙකු විවාහ කරගැනීමට මා ඉඩලබාදෙන්නේ නැත...
💙 - එසේනම් මා පිටවනවා...
🖤 - කොහේද...?
💙 - කොහේ හෝ මා පිලිබද සොයාබලන්න එපා...
YOU ARE READING
THE DESTINY... (Completed) (Yandafu✗Yumingye)
Historical Fiction❤️xuanyang💛 ❤️haoyang💛 💛Yu mingye💙yan da fu💜