Chapter 03

69 16 1
                                    

The Destiny Chapter 03... ✨🍂

⭐ - නිකාය නායකතුමනි අසුභ ආරංචියක්...

💚 - කුමක්ද?

⭐ - Yi නිකාය, Darknight හා yu යන නිකායන් සමූල ඝාතනය කොට යටත් කරගෙන ඇත...

💚 - කුමක්ද...? darknight නිකාය...? නව තොරතුරු ලැබී ඇත්ද? මා මිත්‍ර darknight නිකාය නායකතුමා හොදින්ද...?

⭐ - darknight නිකාය පව්ල හා  yu නිකාය පව්ල පැනගොස් ඇත... ඔවුන් පිලිබද කිසිදු තොරතුරක් නොමැත....

💜 - පියාණනී මා පිටවනවා....

💚 - ඔබට තනිව යා නොහැකී...

💜 - මා yu mingye සොයාගත යුතුයි...

💚 - නමුත් ඔබ සේනාවක් රැගෙන පිටවන්න...

💜 - නොහැකී... මා තනිවම ගොස් yu mingye සොයාගත යුතුයි... සේනාව සමග ගියහොත් ඔවුන් හා සටන් කිරීමට සිදුවේවී... ඔබ මෙහි සිට සේනා සංවිධානය කොට පහරදීමට සූදානම් වන්න මා yu mingye සමග පැමිනෙන්නම්...

💚 - නමුත් ඔබට අනතුරක් සිදුවේවී...

කිසිවක් ගනනකට නොගත් yan da fu තනිවම yu mingye සොයා darknight නිකාය වෙත ගියේය...

💜 - ඔහු මා පැමිනෙනතුරු අපගේ රහස් කුටියේ සැගව සිටිනවා විය හැකිය...

darknight හී තිබෙන කැලයක yan da fu හා yu mingye කුඩාකල සිට සෙල්ලම් කිරීමට යොදාගත් පොලව යට සැගවී තිබෙන මදක් විශාල කුටියකි... එයට ඇතුල්වීමේ මග දැන සිටියේ ඔවුන් දෙදෙනා පමණි...

💜 - අනුමානය නිවැරදී... ඇතුල් වන මාර්ගයේ අතු කැඩී ඇත... නිසැකවම yu mingye මෙහි සිටිය යුතුය...
_____________________________________________________

💙 - පසුපසට යන්න.... ශාකපත්‍ර පොඩිවන හඩක් ඇසේ.... කිසිවෙක් පැමිනෙනවා...

💛 - yu mingye මා හට බියයි...

💙 - කලබල නොවන්න නිසැකවම ඒ yan da fu විය යුතුයි...

🖤 - ඔහු නොවේනම්...

💙 - අප සූදානමින් සිට සටන් කරමු...
_____________________________________________________

💜 - කිසිදු ශබ්දයක් නොමැත... මෙහි yu mingye  සිටිය හැකිද..? පරික්ෂා කර බලමු...

yan da fu දොරටුව විවෘත කරනවාත් සමගම yu mingye ගේ අසිපත ඔහු වෙතට ඇදී ආවේය.. තම අසිපතින් එය වැලැක්වූ ඔහු...

THE DESTINY... (Completed) (Yandafu✗Yumingye)Where stories live. Discover now