𓆩1𓆪

1.6K 130 91
                                    

Başlama tarihinizi yazabilirsiniz 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlama tarihinizi yazabilirsiniz 🤍

»»————- ★ ————-««

Saçlarını iki yandan örüp sarı tokasıyla tutturulmuş olan küçük kız sadece ucundan ufak bir parça ısırma şansına sahip olduğu Taiyaki'sini çalmaya çalışan Manjiro'nun ellerinden kaçmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken, yazın kavurucu sıcağı üzerlerine çöküyordu.

Sano Manjiro adındaki yakın arkadaşından kaçmak aslında biraz da ürkütücüydü çünkü küçük olmasına rağmen şaşırtıcı bir şekilde güçlüydü.

Ama Shinichiro'nun markete uğradıktan sonra kendisine nezaketle verdiği değerli atıştırmalıklarını korumak zorundaydı. Gerçek bir asker gibi abur cuburlarını savunması lazımdı çünkü onlar buna layıklardı! Sonuçta onları Shinichiro vermişti.

"Sadece bir ısırık almama izin ver! Sen Taiyaki'yi sevmiyorsun bile, Taiyaki'yi en çok seven benim! En az 2 ısırık almayı hak ediyorum!" Kısa boylu sarışın arkasından bağırıyorken küçük kız kıkırdadı. Az önce sanki gözlerinin Taiyaki şeklini aldığını görmüş gibiydi.

Kafasını hayır anlamında sallayarak sağa döndü ve doğruca Shinichiro'nun içinde olduğunu bildiği garaja koştu. "Sanki sana inanacakmışım gibi! Taiyaki'mden bir ısırık alacağım ayağına hepsini yersin sen."

Aceleyle garaj kapısını çaldıktan sonra az ilerideki sandalyenin üzerine çıktı. Arkasını döndüğünde arkadaşını hızlıca kendisine doğru yaklaştığını görünce panik içinde kapıya vurup Shinichiro'ya seslendi. "Shinichi-nii! 'Jiro Taiyaki'mi çalmaya çalışıyor, yardım et!"

Arkasını bir kez daha dönünce Manjiro'nun ona sadece bir kol mesafesi uzakta olduğunu gördüğünde şaşkınlıkla küçük bir çığlık attı. Yan tarafa dönerek Taiyaki'yi aceleyle cebine soktu.

Manjiro, arkadaşının üzerine atlamadan önce biraz durarak hareketlerine inledi.

Bir ısırık alacaktı sadece, izin verse ne olurdu ki sanki?

Ona kaşlarını çatarken garajın kapısının yavaşça açıldığını fark etti. İçeriden çıkan siyah saçlı erkek, bulundukları durumu fark ettiğinde tek kaşını kaldırmadan önce çocuklara bir göz attı.

Sabah Dojo'daki antrenmanlarından kalan az miktarda enerjiyle sandalyeden atlayarak çocuğa doğru koştu küçük kız. Kapının küçük aralığından içeri kayıp Shinichiro'nun ince vücuduna tırmanmaya çalışırken; Shinichiro ona bedeninin çabucak onun omuzlarının üstüne tünemesine yardım ettikten sonra küçük elini tuttu. Kızın arkasından kapıda durup yaptığı şeye tepinen Manjiro'ya gülümsedi.

Y/N kıkırdayarak, Taiyaki'yi cebinden çıkarıp alaycı bir şekilde gösterirken yere bazı kırıntılar düştü, "Ben kazandım 'Jiro~"

Homurdanan Manjiro kendini koltuğa bırakmadan önce kapıyı sonuna kadar açıp arkadaşına ve kardeşine dik dik bakarken kollarını kavuşturdu.

𝐻𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑀𝑒𝑚𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠  [ˢᵃᶰᵒ ᵐᵃᶰʲᶤʳᵒ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin