"Bu kadar acelem olmasa siz orospu çocuklarını ezip geçerdim." dedi direksiyondaki sarışın. Boş inşaat binasının yanındaki kalabalık artmıştı. Olayı telefon kaydına almak isteyenler, ne olduğunu anlamak için gelenler, bir yere gitmeye çalışırken kalabalığa karışan insanlar iç içe girmişti.
Polisin kırmızı mavi ışığı gözlerinize çarptığında sen hayal kırıklığıyla yanındaki adam ise öfkeden homurdandı.
"Onları atlatmak zor değil, gerekirse bu gece birkaç polisi öldürmekten zarar gelmez." dedi Ran.
"Kimseyi öldürmek yok." dedin ve derin bir nefes aldın. "Bu gece bu kadar ölüm bu şehre yeter." derken sesinin titremesine engel olamadın.
»»----- ★ -----««
Önünüzdeki dövmeli çocuk havalı bir şekilde motoruna gaz verdiğinde sırıttın. Sağ taraftaki trafik lambası geriye doğru sayarken elinde olmadan vücudunu bir heyecan kapladı ve iki elini sarışının beline yerleştirdin. Sana kafasını çevirdiğinde aranızdaki bakışma sözsüz bir diyalogdu.
5
Soluna baktığında tamamen hazır olan Keisuke ile iddialı bir şekilde kaşlarınızı çatarsınız.
4
Mikey'nin okulda yaşadığı bir şey hakkında gevezelik ettiğini duyuyor gibisin, ancak söylediklerinden herhangi birini kimsenin dinlemediğini de biliyorsun.
3
Sağ tarafındaki Mitsuya tamamen yola odaklanmış, kimseyle bir diyalog kurmuyor.
2
Kafanı kaldırıp trafik lambasına tekrar baktığında, ışığın yavaşça yeşile döndüğünü gördüğünde dikkatini yola verdin.
1
Draken anında gaza yüklendiğinde Keisuke'nin size küfür edişini duyuyorsunuz. Draken gülerek daha hızlı gitmeye devam ederken arkanızda kalan ve yüzü sinirden kıpkırmızı olan Kazutora'ya kahkaha atmadan edemedin. Draken'in yarışları her zaman kazanacağı belli olmasına rağmen iddialaşmaları her zaman ikinizin komiğine giderdi.
Sokaklarda sağ sol yapıktan sonra park alanına geldiğinizde motorsikletten ilk inen sen olmuştun.
Bir dakika sonra dibinde biten Keisuke homurdanıyor. "İkinizde çok sinir bozucusunuz."
"Eh, babam motorsikletimi almasaydı hepinizi geçerdim ama maalesef şu anki durumda benden sonraki en iyi kişinin eline bakmak zorundayım. Yani Draken'in."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐻𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑀𝑒𝑚𝑜𝑟𝑖𝑒𝑠 [ˢᵃᶰᵒ ᵐᵃᶰʲᶤʳᵒ]
FanfictionY/N'in Manjiro'yla olan anıları son anlarda onu her zaman olduğu gibi avlamaya başlar. »»----- ★ -----«« ⊰Kitaba geçmeden önce lütfen okuyun! ⊰Kitapta hem manga hem de animeden spoilerlar vardır, lütfen buna dikkat ederek giriniz. ⊰Y/N olarak yazıyo...