|| 1

258 17 9
                                    

Empat orang gadis duduk diatas sofa panjang yang berhadapan dengan televisyen panjang 72 inci itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Empat orang gadis duduk diatas sofa panjang yang berhadapan dengan televisyen panjang 72 inci itu . Dihadapan mereka terletaknya meja berwarna hitam yang dipenuhi snek snek makanan ringan dan minuman bergas .

Ketiga-tiga mereka menunjukkan minat terhadap drama yang sedang dipertonton . Kecuali seorang , Ya seorang . Neyla Tyra duduk memeluk lutut sambil memandang bosan kearah televisyen . Sesekali dia menoleh melihat roomatenya meneriak sesuatu yang tidak pasti .

' Sure ke Roomate aku manusia , Macam aku bawak balik monyet je '

" Kyaaa ! hensem hensem hensem !! " Jerit Luna dengan gaya mengipas dirinya . Lagak seperti monyet terkinja kinja pun ada .

" Yee wehh Hensem gila Putera Raja tu Oh My god ! Macam bidadara turun dari langit kan kan kan ! " soal Carla sambil tergopoh gapah menyuap popcorn kedalam mulutnya . Mata masih lagi setia menghadap televisyen . Tak senonoh betul member .

Sarah mengangguk laju . " Hot Hot Hot ! Bertuah betul semua gadis yang sama sama berlakon dengan dia ! Hensem nak mati ! "

" Lucky her wife ! " Luna memandang Carla dengan senyuman miang- eh maksud aku senyuman fan-gurling .

" Lucky girl who being heroin for this drama ! " Sambut Carla .

" Lucky who see him face-to-face ! " Sambut Sarah teruja .

" KYAAAAAA !!! " Teriak mereka bertiga dengan kuat sampai Neyla menutup kedua belah telinganya .

Oh shit . Ini apaan . Tertelan microphone masa kecik kecil dulu ke apa ?

" Luck my ears you guys idiot ! " Jerit Neyla . Mereka bertiga mencerlung tajam kearah Neyla yang bermuka selamba .

" You know nothing about drama Neyla Tyra. " Luna yang sedang memeluk bantal itu mendengus geram .

" And you know nothing about the faker in this drama. Hey seriouslah korang ? Lelaki tu tak hensem okay , ada mata : hidung dan semua manusia yang bernama lelaki ada . What's wrong dengan you guys sampai nak lompat terkinja kinja macam monyet terlepas dari zoo tu. " bidas Neyla Tyra sambil meng-flip rambut hitam paras bahu kebelakang .

Am I right ? Rasanya tak perlu nak teriak macam orang gila . Dan tak perlu nak marahkan dia sebab kritik drama kegemaran diorang ni . Sebab apa ? sebab diorang lah yang ajak dia untuk menyaksikan drama ini sampai habis pada malam ini ! Dia terpaksa okay , terpaksa !

" Siapa yang ajak minah ni tengok sama sama dengan kita ni ? " Soal Luna jelek . Oh Luna memang jelek pun sebab tu berfan-gurling dengan orang yang tak pandang dia .

An Antagonist Arrive : Elizabeth CharlotteWhere stories live. Discover now