|| 4

146 18 14
                                    

" Love the way you shock "

" Love the way you shock "

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

---

Sesampainya dihadapan Dining Hall , Chloe berhenti seketika . Dia menghadap pintu kamar dan terpacul seorang jejaka tampan berwajah gembira .

Happy Go Lucky , Reagan George .

Kawan baik kepada Chloe dan juga ksateria bagi kerajaan Delux Carrion . Tidak hanya wajah nya tampan tetapi bakatnya terhadap seni bela diri sangat mengagumkan! Merupakan orang kedua terkuat dari Channon Knight sebelum Chloe Harzein . Mereka berdua memang menjadi gilaan para gadis gadis .

Reagan George berkulit sawo matang dan memancarkan aura maskulin daripadanya . Senyuman dibibir sentiasa tidak lekang dari wajah itu . Rambutnya distyle seperti mikey yang sudah dewasa dalam tokyo revengers .

Imaginasi Elizabeth memang berguna ketika ini .

Seperti reaksi Chloe jejaka tampan berambut coklat perang itu mengagumi wajah rupawan milik Elizabeth dan terpaku seketika . Chloe mengetap bibir dan menepuk bahu Reagan dengan kuat .

" Apa tercegat ni . Bagi puteri ketujuh ni masuk sebelum kepala kau pecah . " marah Chloe .

" Ish diani . Usya sikit pun tak boleh. " rungut Reagan sambil menjeling sekilas . Lagak seperti anak kecil sahaja .

" Memang tak boleh ! " Chloe mendengus kuat sebelum bercekak pinggang . " Sekarang ni semua dah hadir ke ? "

" Ya semua dah hadir . " Wajah merajuk Reagan dipandang Chloe dengan riak yang meluat dengannya .

Elizabeth dan Vienna menyaksikan kedua ksateria Delux Carrion yang hot tu tercengang .

Apakah .

" Dahtu tepilah mangkuk. Cik Muda nak masuk ni. "

" No . Bagi satu sebab kenapa aku kena bagi awek aku masuk ? " santai sahaja suaranya seperti Elizabeth memang betul - betul teman wanitanya!

Dengan cepat Chloe memicingkan mata sebelum menarik telinga Reagan yang sedang tersengih - sengih memandang Elizabeth .

" Adeh deh deh , sakitlah woi! "

Tanpa mempedulikam Reagan yang masih didalam ' gengaman ' nya Chloe berpaling kearah Elizabeth . " Maaflah Cik Muda . Reagan memang macamni .. " dia menguatkan piatan telinga Reagan dan membuatkan jejaka itu menjerit kesakitan .

An Antagonist Arrive : Elizabeth CharlotteWhere stories live. Discover now