3.

0 0 0
                                    

Even pov:
Tänään olisi treffit Villen kanssa. En malta odottaa. Heräsin aiemmin kuin yleensä, koska oli aamuvuoro. Tein aamutoimet ja lähdin töihin.

Skip 7h
Pääsin töistä klo 13.00. Treffit olisivat klo 14.00. Menin kotiin vaihdoin siistimmät vaatteet, mutta silti rennot. Tein luonnollisen meikin, koska aamulla sitä en kerinnyt tekemään.

Villen pov:
Olin jo paikassa missä treffimme oli. Se oli hieno ravintola mistä olin varannut pöydän. Minua jännitti vähän, koska en ole ollut pitkään aikaan treffeillä. Hei Eve tuli. Nyt Ville rauhassa.
"Moi Eve!" Sanoin.
"Moi vaan. Kiva tavata tälleen kasvotusten" Eve naurahti.
"Niin on" vastasin.
"Ihana paikka. Kiitos kun varasit pöydän" Eve sanoi.
"Tottakai" sanoin ystävällisesti.

Even pov:
Aika lensi kuin siivillä. Villen kanssa oli helppo keskustella ja hän oli ihana. Taidoin ehkä olla ihastunut häneen.
"Haluatko tulla mun luo yöksi" Ville kysyi.
"Voin mä, mut mul on huomenna töitä" vastasin.
"Juu ei se mitään" Ville sanoi ymmärtäväisesti.

Skip Villen kämpälle
Villen koti oli hienosti sisustettu. Aloimme katsomaan leffaa. Leffaksi valikoutui Titanic. Se on kyllä hyvä leffa.

Villen pov:
Kesken leffan aloin kuulemaan söpöä tuhinaa. Se oli Eve. Hän oli nukahtanut kainalooni. Kannoin hänet sänkyyni ja menin nukkumaan hänen kanssaan. Nukuimme lusikassa. Olin tottakai isolusikka ja Eve pienilusikka. Pussasin häntä otsaan ja hän hymähti söpösti. Olin ihastunut häneen.

Best friends forever?Where stories live. Discover now