11.

0 0 0
                                    

"En tiedä miten aloittaisin tämän kirjeen. No sanotaanko näin. Olen kuollut ja tiedät miksi tein niin. Sä rikoit mut. Tuntui kuin toinen puolikas sydämestäni olisi poissa, joten päätin poistaa sen toisenkin. Muistatko kun ennustaja sanoi minulle vuosia sitten että "ihmisen on helppo olla onnellinen jos ei laita omaa onneaan toisen varaan"? Mä uskoin sua, enkä sitä ennustajaa. Muistatko kun lapsena unelmoitiin maailman kiertämisestä? Meillä oli hyviä muistoja ja huonoja. Silti me selvittiin kaikesta yhdessä. Mä toivon että toteutat meijän unelmat sen paremman kanssa. Ja jatkat elämää, sillä nyt olen taivaassa ja sinä maassa. Vaikka meidän välillä on monia monia kilometrejä. Haluun et sä tiiät et mä rakastan sua, siitä huolimatta mitä teit mulle. Et ole ainoa syy, minkä takia lähdin. Villekin on poissa. Hänellä oli syöpä eikä hän kertonut sitä mulle. Ja nyt olen täällä hänen kanssa. Mä kuljen aina sun rinnalla, missä ikinä meetkin. Olen sun suojelusenkeli taivaasta nyt ja aina. Mä en ikinä unohda sua, mutta en myöskään sitä mitä teit mulle. Sä lähdit, mutta näin että julkaisit someen kaikki mun salaisuudet. Kiitti vaan:) Nähdään sitten kun on sun aika päästä taivaaseen. Mä rakastan sua ikuisesti. Kaikkee hyvää maailman kiertueelle. Tee uusia biisejä ja valloita maailma. Pystyt siihen. Voit muistella mua aina kun näät tähtiä. Oon kirkkain niistä. Ja aina kun sataa lunta. Olen yksi lumihiutale. Ja aina kun näät revontulia. Olen isoin niistä. Pysy vahvana loppuun asti. Se parempi pitää susta huolta nyt kun mä en enää siihen pysty.

Eveliina Nellie Hiltunen"

Best friends forever?Where stories live. Discover now