Partea I: Întâlnire neașteptată

636 64 46
                                    

Tânărul acceleră mai repede motorul, vrând să iasă din vizorul poliției

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Tânărul acceleră mai repede motorul, vrând să iasă din vizorul poliției.

Înjură printre dinți, văzând că automobilul încă fu pe urmele sale, iar după câteva secunde se făcură auzite și sirenele.

"Să-mi bag..." Murmură acesta trăgând o ocheadă în oglindă, făcându-și în același timp și un plan de cum putea scăpa de matahalele ce-l urmăreau.

Nu avu atât de mult timp pentru a planifica ceva, dar în același timp nu intenționă să-și petreacă noaptea într-o celulă.

"Taehyung, trebuie să ne despărțim. Altfel o să ne prindă pe amândoi." Îi spuse amicul său prin casca de la ureche, tânărul ignorându-i vorbele.

"Nu te mai plânge ca o muiere și accelerează naiba!" Îi spuse și acesta, amicul său pufnind și forțând motorul să meargă peste limitele sale.

"Ești conștient că vom fi înconjurați de poliție curând? Unde mama mă-sii vrei să mergem? Trebuie să ne retragem." Îi țipă prietenul său prin cască, Taehyung abținându-se cu greu să nu izbucnească.

Știu că avea să fie și mai rău dacă se întâmpla asta.

"Jimin, doar urmează-mă și taci din gură. Va urma o intersecție curând la stânga, iar tu o vei lua pe acolo. Asta te va duce direct la ieșirea din oraș și acolo o să te aștepte băieții, ceea ce înseamnă că vei fi în siguranță. Iar eu o să o iau drept înainte." Îi explică Taehyung prietenului său cât se poate de calm.

Până și el se miră că se abținu până acum.

"Ai de gând să-i ții pe ăia după curul tău sau ce?" Îl întrebă prietenul său.

"Știu ce am de făcut, doar ascultă-mă. Nu putem scăpa amândoi din senin. Unul trebuie să-i distragă. Așa că faci cum am spus eu." Încercă să-l liniștească Taehyung pe Jimin, acesta oftând lung neplăcându-i ideea.

Presimți deja că lucrurile aveau să o ia pe alte căi.

"Cum crezi tu. Doar apelează-ne imediat dacă lucrurile nu ies cum trebuie." Îi spuse Jimin.

Taehyung mai privi în spate o dată, după care se focusă pe drum în continuare.

"Intersecția e la două sute de metri de noi. Pregătește-te." Îl anunță Taehyung pe amicul său, Jimin încetinind ușor motorul pentru a avea timp să vireze.

"Gata, o văd." Îi spuse Jimin, Taehyung apropiindu-și motorul de al amicului său. Dădu repede palma cu el, apoi apăsă pe accelerație mai mult, îndreptându-se în față după cum spuse. "Dă-i bătaie! Scapă de ei fir-ar ale dracu' de hiene!" Strigă Jimin la el, făcând ușor stânga și după accelerând din nou, îndreptându-se spre ieșirea din oraș.

Taehyung rânji puțin la vorbele amicului său, după care deconectă casca, focusându-se pe drum. Cu siguranță avu să-l contacteze pe Jimin mai târziu.

Carnaval | KTH ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum