O motocicletă.
Un tânăr îmbătat de adrenalină.
O mașină de poliție.
Un Carnaval și o tânără ce aproape se visează pe un pat de spital într-una dintre cele mai vesele zile sărbătorite anual.
În schimb, săgeata lui Valentine îi lovește din plin pe cei doi tineri.
"Și unde este acel V de care vorbește toată lumea?" Întrebă fata, căscând lung de plictiseală.
Faptul că prietenele ei o cărară să fie martoră la niște curse ilegale, doar pentru a criza după un tip numit V, o irita în ultimul hal.
În momentul acesta s-ar fi putut afla în camera ei, citind o carte și savurând din ciocolata ei caldă, în loc să fie prezentă în locul ăsta zgomotos cu fel și fel de persoane ciudate în jurul ei.
Lumea de aici nu-i inspiră încredere și fu 100℅ sigură că avea și dreptate în privința asta.
"O să apară și el, nu mai fii atât de bosumflată, Maya. Relaxează-te și zâmbește." Îi zise prietena sa, dându-și ochii peste cap.
"Are drepate Yun. Uite ce tipi mișto sunt aici. Trebuie neapărat să facem cunoștință cu ei." Îi spuse June, Maya pufnind și încrucișându-și brațele la piept.
Cu siguranță nu-i găsea pe acei tipi mișto, așa cum afirmară prietenele ei, ci mai degrabă plini de probleme și periculoși.
Tânăra auzi zgomote multe dintr-o dată, ceea ce îi atrase atenția. Unii începură a fluiera atunci când își făcură prezența șapte motoare, asta făcând-o pe fată să se încrunte puțin.
Ei cine mai sunt și de unde au apărut? Gândi ea confuză.
"Uite-i, au venit!" Spuse Yun, râzând entuziasmată împreună cu June, Maya doar privind curioasă spre tipii ce sosiră.
"Cine a venit?" Întrebă Maya, dar prietenele ei ignorându-i întrebarea, fiind mult prea focusate pe băieții din fața lor.
Maya își dădu ochii peste cap văzându-și prietenele atât de ciudate, dar sângele păru să i se oprească din a mai circula prin vene, iar inima să-i bată cu rapiditate, atunci când unul dintre tipii de pe motocicletă își dădu casca jos de pe cap.
Fata înghiți în sec și strânse cu nervozitate din pumni în timp ce-i analiză chipul, cât și silueta tânărului ce se află la câțiva metri de ea.
Fu imposibil ca șansele să fie atât de mari, încât să-l vadă chiar aici pe el."El cine este?" Întrebă Maya cumva nesigură, arătând spre tipul care acum râdea cu o brunetă ce-i făcea avansuri.
"Oh, el? El este V despre care ți-am tot povestit. Nu-i așa că e chipeș?" Îi răspunse June, trupul Mayei cutremurându-se imediat la cele auzite.
"V?" Șopti ea, neluându-și ochii de pe el.
———————⫷•⫸———————Well, well, well ツ
Am revenit cu o povestioară mai scurtă, ce are ca personaj principal pe Taehyung:)
Partea I va apărea curând ツ
Pupici🥰
CITEȘTI
Carnaval | KTH ✓
Hayran KurguKim Taehyung - Fanfiction (Short Story) © __dreamysgirl__ O motocicletă. Un tânăr îmbătat de adrenalină. O mașină de poliție. Un Carnaval și o tânără ce aproape se visează pe un pat de spital într-una dintre cele mai vesele zile sărbătorite anua...