💚Yoosung💚Siedziałaś aktualnie w bibliotece przy akademiku, próbując pojąć, co autor podręcznika miał na myśli. Utrudnienie życia przyszłym pokoleniom? To chyba jedyne logiczne wytłumaczenie.
-Uczysz się do testu?- usłyszałaś znany ci już głos.
-O, cześć, Yoosung. Tak, a przynajmniej próbuję... Nic z tego nie rozumiem...- złapałaś się za głowę.
Blondyn spojrzał ci przez ramię by zobaczyć, z jakim materiałem źle ci idzie.
-Tak się składa, że rozumiem tę część materiału. Jak chcesz mogę Ci pomóc.- jego policzki lekko zaczerwieniły się, gdy siadał na krześle obok ciebie.
-Naprawdę? Dziękuję!- powiedziałaś od razu i uwiesiłaś mu się na szyi.
Ta chwila była dla was dość niezręczna, jednak potem od razu przeszliście do nauki.
Yoosung naprawdę świetnie tłumaczył ci te zagadnienia, których twój umysł nie potrafił wcześniej ogarnąć. Byłaś mu dozgonnie wdzięczna.
A poza tym okazał się naprawdę świetnym nauczycielem.
💛Jaehee💛
Jaehee pojawiała się w kawiarence praktycznie codziennie jednak jakoś nigdy nie miałyście okazji porozmawiać. Z resztą nie miałyście o czym. W końcu ty tu tylko praciwałaś- nie znałyście się praktycznie w ogóle.
Jenak pewnego dnia coś się zmieniło. A dokładniej- wpadłyście na siebie przez przypadek na ulicy.
Od przeprosin przeszłyście do normalnej rozmowy, aż w pewnym momencie do wymienienia się numerami telefonów .
🤍Zen🤍
CZYTASZ
Scenariusze |Mystic Messenger|
FanfictionScenariusze z postaciami z Mystic Messenger. WOLNO PISANE ~Lista postaci:~ 💚Yoosung 💛Jaehee 🤍Zen 💜Jumin ❤707 💙V 💖Saeran 💖Ray 💖Unknown 💛Vanderwood