Takie małe info na początek, a bardziej prośba- dajcie znać czy aby na pewno wszystkie zdjęcia pokazują się wam normalnie
~r0se~♡~
💚Yoosung💚
Już od dłuższego czasu rodzice chłopaka próbowali was namówić na wspólne wakacje.
Tylko ty, Yoosung i Wasi rodzice.
Wizja rodziny na wakacjach, na które miałaś jechać tylko z chłopakiem, jakoś nie za specjalnie ci się podobała, ale nie narzekałaś. Cieszyłaś się, że gdziekolwiek pojedziecie.
W tym roku wybór padł na góry. Domek w górach.
Podróż była długa i męcząca, więc od razu po rozpakowaniu swoich rzeczy, poszliście spać.
Z racji tego, że państwo Kim wyznawali zasadę "seks dopiero po ślubie" ty i Yoosung spaliście w dwóch oddzielnych pokojach. Twoja mama twierdziła, że to przesada, ale mimo wszystko przystała na zdanie mamy blondyna.
Jak minęły wasze wakacje?
Bardzo dobrze, pomijając ciągłe marudzenie pani Kim, która to wiecznie była czymś niezadowolona. Jednak cieszyłaś się, że mogłaś spędzić czas ze swoim ukochanym.
💛Jaehee💛
Zaoszczedziłyście trochę pieniędzy, więc postanowiłyście wydać je w najbardziej racjonalny sposób- na najlepsze wakacje waszego życia.
Dominikana była dla was, jak istny raj na ziemi.
Piękne plaże, wodospady, cudowne miasta i przemili ludzie.
Miałyście ochotę zostać tam nawet i na dłużej jednak nie było takiej możliwości.
Cóż, teraz przynajmniej wiecie, gdzie na pewno wybierzecie się w przyszłym roku.
CZYTASZ
Scenariusze |Mystic Messenger|
Fiksi PenggemarScenariusze z postaciami z Mystic Messenger. WOLNO PISANE ~Lista postaci:~ 💚Yoosung 💛Jaehee 🤍Zen 💜Jumin ❤707 💙V 💖Saeran 💖Ray 💖Unknown 💛Vanderwood