💚Yoosung💚
Wbiegłaś jak poparzona do sali spóźniona na wykłady. Miałaś akurat ro szczęście, że wykładowca puścił to koło nosa i kompletnie zignorował twoje spóźnienie.
Szybko zajęłaś pierwsze lepsze miejsce, które wypadło zaraz obok blondyna w niebieskiej bluzie.
-Coś mnie ominęło?- zapytałaś szeptem.
-Nie za wiele. Wykładowca też się trochę spóźnił. Jeśli chcesz, mogę podesłać Ci swoje notatki.
-Dzięki.- uśmiechnęłaś się- Jestem [T/i].
-Yoosung.
Nagle profesor powiedział z irytacją, że nie dość że się spóźniasz to przeszkadzasz mu w prowadzeniu wykładu, więc postanowiłaś się po prostu zamknąć.
Nie rozmawiałaś więcej z blondynem. Jedynie wymieniliście ze sobą parę zdań dotyczących danego wykładu, po czym rozeszliście się na kolejne zajęcia.
💛Jaehee💛
Tego dnia w kawiarence w godzinach popołudniowych mieliście spory ruch. I o ile wasz szef cieszył się łatwym zarobkiem, tak wy jako pracownicy nie mieliście łatwo.
Waszymi stałymi klienatmi byli głównie ostatnio pracownicy pobliskiej firmy, którzy przychodzili w dłuższej przerwie.
Jednak twoją uwagę przykuła wysoka brunetka o krótkiej fryzurze i okularach. Po jej ubiorze wydedukowałaś, że pewnie też pracuje w jednej z pobliskich korporacji.
Spokojnie mogłaś powiedzieć, że ta praca jej nie służyła- zmęczenie, worki pod oczami. Widocznie była przepracowana.
Jednak nie miałaś wiele czasu na rozmyślanie, gdyż brunetka podeszła do ciebie złożyć swoje zamówienie.
🤍Zen🤍
CZYTASZ
Scenariusze |Mystic Messenger|
FanfictionScenariusze z postaciami z Mystic Messenger. WOLNO PISANE ~Lista postaci:~ 💚Yoosung 💛Jaehee 🤍Zen 💜Jumin ❤707 💙V 💖Saeran 💖Ray 💖Unknown 💛Vanderwood