2. Voi paska

70 5 7
                                    

Y/n POV:

Niko melkein työntää minu sisälle kämppäänsä. Se on pieni kerrostaloyksiö. Huomioni keskittyy kuitenkin kissaan, joka kävelee vastaan. Se katsoo Nikoa hämmentyneenä, ihan kuin se kysyisi Nikolta jotain.
"Rommi älä nyt, tässä on y/n se tuli meille nyt vierailulle" Niko sanoo ja nostaa kissan syliinsä.
"Sä se oot yllätyksiä täynnä!" Sanon ja naurahdan.
"Tässä on mun kissa Rommi. Se on tosi kiltti, mut vaan hämmentyy kun en yleensä tänne ketään tuo" Niko sanoi ja hymähti.
"Oonko siis ensimmäinen jonka oot onnistunu houkuttelemaan sun kotiin?" Sanon ja katson suoraan Nikon vihreisiin silmiin.
"Jos jätkäfrendei ei lasketa niin kyllä" Niko sanoo ja laskee Rommin lattialle.
"Hah! Mähän oon tyhmä!" Sanoin sarkastisesti.
"Mites nyt niin?" Niko kysyy.
"Tuun randomisti jonkun jätkän luokse, koska se tuli vahingossa mun kämpille." Sanon ja purskahdan nauruun.
Nikokin nauraa ja pitelee vatsaansa.
"Haluutko bissee? Mul ois kaapis" Niko sanoo ja kävelee jo kaapille.
"Kyllähän mulle bisse kelpaa!" Vastaan ja istahdan sohvalle.
Niko tuo minulle oluen ja istuu viereeni. Alamme juttelemaan niitä näitä, juoden samalla ehkä vähän enemmän kuin yhden...

Timeskip: 1-3h

"ViThU MiTeN hAuSkA sÄ y/N oOt!" Niko sanoo minulle ääni sammaltaen.
"KiItOs" Vastaan minäkin epäselvästi.
"hEi MuL oN sULLe AsIaA" Niko sanoo ja vetäytyy hieman lähemmäs.
"NiiN mItÄ"
"Mä TyKhÄäN sUsTa" Niko sanoo ja ennen kuin aivoni kerkeävät tajuta mitä juuri äsken tapahtui, hän suuteli minua.
"mÄkIn SuStA" Sanoin ja yritin tulla lähemmäs tuota ruskeahiuksista miestä. Yritykseni epäonnistui, sillä pian makasimmekin lattialla vierekkäin.

Timeskip: Aamuun

Nikon POV:

Raotan silmiäni ja tajuan olevani kotona, mikä on yllätys, sillä yleensä löydän itseni jostain ihan muualta. Olin selkeästi juonut eilen, sillä olo oli ihan kamala. Käännähdin sängyssä ja huomasin, että y/n nukkui toisella puolella.
"Voi paska" Ajattelin ja tuijotin kattoa. Miten tilanne eskaloituu aina tähän? Y/n on todella mukava, mutta jos olin mennyt eilen kännissä möläyttämään kaikki tunteeni hänelle, en ehkä anna itsestäni parasta ensivaikutelmaa... Minulla on tunteita häntä kohtaan, mutta olisin halunnut kertoa sen hänelle niin, että molemmat muistaisivat sen.
"H-Huomenta" Vierestäni kuului.
Y/n raotti silmiään ja katsoi minua.
"No huomenta vaan sullekki, sähän oot pirteän näkönen" Sanoin ja hymähdin.
"Älä ny, ootko ite yhtään sen paremmassa kunnossa?" Y/n sanoi ja nousi.
Huomasin, että hänellä oli vain alusvaatteet yllään. Hän näytti todella upealta, toivottavasti hän ei huomaa katsettani. Taas.
"Mä käyn hei vessassa" Y/n sanoi ja lähti makuuhuoneesta.
Päätin lähteä tekemään aamupalaa, sitähän me kaipaisimme juuri nyt.

Otin jääkaapista voin ja juuston ja aloin tekemään leipää. Kuulen askelia takanani.
"Pöö" Y/n sanoi olkani ylitse.
"Jumankauta! Älä säikyttele ku lentää veitsi kädestä!" Sanoin ja naurahdin perään.
"Ai sä ootki noin säikky" Y/n sanoi.
"Kyllä mä ny säikähän jos mun taakse vaan hiivitään sanomatta mitään." Sanon ja nappaan lautaset kaapista.
Vien Y/n:ille leivän ja kahvia ja istahdan hänen viereensä.
"Onks sul mitä suunnitelmia tälle päivälle?" Kysyn ja hörppään kahvia.
"Eipä oikeestaan, nukun darraa pois himassa" Y/n sanoi ja hymähti.
"Ei sun tarvii himaan asti lähtee, ellet haluu. Voit sä jäädä tännekki" Sanon. En millään haluaisi, että y/n lähtee.
"Miten vaan, jaksatko sä katsoa mun naamaa vielä?" Y/n sanoo.
"Jaksan" sanon ja naurahdan.

Sanoja: 515
Huihui, mitä mielipiteitä?

My Heart Is A Hurricane (Niko x reader)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang