Chu-" မငိုပါနဲ့တော့rubyရယ်...liceလေးကပြန်လာမှာပါနော်မငိုပါနဲ့တော့ဟာနော် "
Ruby-" ဘယ်လိုစိတ်နဲ့ငါခံစားရမလည်းchuရယ်ဘယ်အချိန်ပြန်လာမယ်မှန်းလည်းမသိဘူး ပြီးတော့ဘာလို့လာခေါ်သွားလည်းဆိုတာလည်းငါမသိဘူး ငါ့ရင်တွေပူလောင်နေပြီ "
Change-" lice appaတပည့်တွေကလာခေါ်သွားတာပါliceကိုအိမ်ပြန်ဖို့ "
Ruby-" ဘာလိုအဲ့လိုခေါ်သွားတာလည်းဟင်babyကပြန်မလိုက်ချင်တဲ့ပုံပါဘဲကွယ် အဟင့် အဟင့် "
Change-" အမှန်တော့liceကိုရီးယားကိုရောက်လာတာက...သူအိမ်ကနေထွက်ပြေးလာတာပါ "
Rubyမျက်ရည်တွေရပ်တန့်သွားရတယ်ဘယ်လိုဖြစ်လို့babyကအိမ်ကထွက်ပြေးလာတာလည်း
Change-" တကယ်တော့liceကတကယ်သနားဖို့ကောင်းပါတယ် ငယ်ငယ်ကတည်းကသူ့မိဘတွေကိုအရမ်းချစ်ရှာတာဒါပေမယ့်သူ့ommaနဲ့appaကအလုပ်ကိစ္စတွေမဲ့ဘဲအချိန်ကုန်နေတော့သူ့ကိုအချိန်မပေးခဲ့ကြဘူးလေ...အဲ့တာကြောင့်သူကအမြဲအထီးကျန်ဆန်နေတာနောက်ပြီးliceကတစ်ဦးတည်းသောသားဖြစ်တာမို့အလုပ်တွေကိုအမြဲလေ့လာခိုင်းပြီးcompanyမှာဘဲအချိန့ကုန်စေတယ် သူတိူ့ထားတဲ့ပုံစံခွင်ထဲမှာဘဲliceဘဝကနေရတာအခုချိန်ရောက်တဲ့အထိလွတ်လွတ်လပ်လပ်အပြင်တောင်သွားခွင့်မရှိဘူး...ဟင်းးးအဲ့တာကြောင့်ဘဲliceကသူဝါသနာပါတဲ့အရာကိုလုပ်းဖို့နဲ့အမျိုးသမီးဆိုတဲ့သူပြောပြောနေကြnoona rubyကိုတွေ့ချင်လို့ကိုရီးယားကိုchangeနောက်လိုက်ပြီးအိမ်ကထွက်ပြေးလာတာ ...အမှန်တကယ်ဆိုliceကလွတ်လပ်မှုနဲ့သူဝါသနာပါရာလေးဘဲလုပ်ချင်တာပါနောက်ပြီးသူ့မိဘတွေကိုသူ့အပေါ်နားလည်စေချင်ခဲ့တာ "
ကလေးငယ်ကဘယ်လောက်တောင်ပင်ပန်းခဲ့မလည်းလက်တွေ့မတွေ့ရတဲ့rubyတောင်changeပြောတာနဲ့တင်ကလေးငယ်ကိုသနားမိကာဝမ်းနည်းလာသည်..
Chu-" အဲ့လောက်တောင်အလုပ်လုပ်ခိုင်းပြီးအပြင်တောင်လွတ်လွတ်လက်လက်မထွက်ခိုင်းဘူးဆိုတော့ဘယ်လိုမျိုးလည်းသူမိဘတွေက "
Change-" liceကLA groupရဲ့တစ်ဦးတည်းသောအမွေဆက်ခံသူလေအဲ့တာကြောင့်ငယ်ငယ်ကတည်းကအရာရာကိုစေ့စပ်သေချာစောင်ရှောက်မှုတွေကြားမှာနေရတာ..."
Chu-" La groupဆိုတာAmericaကထိပ်တန်းcompanyကိုပြောတာတော့မဟုတ်ပါဘူးနော်.... "
Change-" ဟူးးးအဲ့companyဘဲchuကမ္ဘာအချမ်းသာဆုံးစရင်းဝင်တစ်ယောက်ဘဲlice appaက "
Ruby-" ဟုတ်ရဲ့လားchange baby ကbabyကဘာလို့ဘာမှမပြောပြခဲ့တာလည်း "
Change-" သူအဲ့တာတွေကိုမလိုအပ်လိူ့ညယ်သူ့ကိုမှမပြောခဲ့တာသူလိုချင်တာရိုးရှင်းတဲ့ဘဝလေးပါ "
ငိုမိပြန်တယ်ကလေးငယ်ကရိုးရှင်းတဲ့ဘဝလေးလိုချင်ရုံပါဘာတွေများမှားနေလို့လည်း....ကလေးငယ်ရယ်တို့မင်းကိုလွမ်းလွန်းလို့ရူးမယ်
At lice's side
လေဆိပ်ထဲကိုဝင်လာတာနဲ့လေယာဥ်ပေါ်တက်ခဲ့ပြီးAmericaကိုပြန်လယခဲ့ရတယ်လေယာဥ်တစ်ခုလုံးလူရှင်းတာကိုကြည့်တာနဲappaဘာတွေလုပအထားစလည်းဆိုတာliceသိခဲ့ပါပြီ....လေယာဥ်ရဲ့ပြတင်းပေါက်နားမှာထိုင်ရင်းကိုရီးယားမြေကိုကြည့်နေမိတယ်အခုချိန်ဆို'မမ'ငိုနေတုန်းပေါ့ဘာမှမပူပါနဲ့'မ'ရယ်baby'မ'အနားကိုပြန်လာပါမယ်...ကျလာတဲ့မျက်ရည်တွေကိုမသုတ်မိဘဲငိုင်နေမိတယ်....တစ်ညလုံးလေယာဥ်စီးပြီးAmericaကိုရောက်လာခဲ့တယ်....အိမ်ကလာကြိုတဲ့ကားနဲ့အိမ်ပြန်ခဲ့ရတယ်ခြဲထဲဝင်လိုက်တာနဲ့အတူမြင်လိုက်ရတဲ့အရာတွေကလွန်ခဲ့တဲ7လတုန်းကအတိုင်းပါဘဲကားပေါ်ကနေဆင်းကာအိမ်ထဲဝင်ခဲ့လိုက်တော့
Lice's mom-" သားလေးlaliceလေးommaဆီလာပါအုံးသားရယ်ommaစိတ်ပူနေခဲ့ရတာ....."
Liceလည်းငိုနေတဲ့ommaကိုပွေ့ဖက်ကာommaရင်ခွင်ထဲဝင်လိုက်တယ်
Lice's mom-" သားရယ်ဘယ်တွေသွားနေခဲ့တာလည်းommaရင်တွေဘယ်လောက်တောင်ပူခဲ့ရလည်းကွယ်ကြည့်ပါအုံးlaliလေးပိန်သွားသလိုဘဲ..အိပ်ရေးရောဝရဲ့လာဟင်ဘယ်လိုတွေနေထိုင်ခဲ့တာလည်းommaကလေးရယ် "
Liceပါးတွေနဖူးတွေကိုommaကအနမ်းပေးနေတယ်
Lice-" စိတ်ပူစေခဲ့ရလို့တောင်းပန်ပါတယ်omma "
Lice's mom-" သားရယ်အခုလိုပြန်တွေ့ရလို့ommaစိတ်ပူနေတာတွေပျောက်ရပြီလာသားပင်ပန်းလာမှာပေါ့ဆိုဖာမှာအေးဆေးထိုင်ရအောင် "
Lice-" nae omma "
ဆိုဖာပေါ်မှာထိုင်တော့ဘေးနားမှာရောက်နေတဲ့appaကတော့
Lice's dad-" laliceမင်းအတက်ကောင်းတွေတက်နေတယ်ဟုတ်လားမင်းကြောင့်ငါတို့်လောက်တောင်စိတ်ပူရလည်းမင်းသိလား "
Liceဘာစကားမှပြန်မပြောခဲ့
Lice's dad-" မင်းအရမ်းဆိုးနေပြီlalice....မင်းဘာလို့အခုလိုတွေလုပ်နေရတာလည်း "
Lice-" liceလွတ်လပ်ချင်လို့၊သာမန်လူသားတစ်ယောက်လိုဘဝကိုပျော်ပျော်ရွင်ရွင်ဖြတ်သန်းချင်ရုံဘဲ အဲ့အရာကဘာတွေများခက်ခဲနေလို့လည်း ဘာတွေများလိုအပ်နေလို့လည်း...lice ဒီလိုမနေနိုင်ဘူး "
Lice's dad-" laliceဒီအရာတွေအကုန်မင်းကောင်းဖို့ဘဲပြောနေတာ..မင်းကLa groupရဲ့ဆက်ခံသူဘဲမင်းသူများတွေလိုမနေရဘူး မင်းအဆင့်အတန်းနဲ့တူအောင့်မြင့်မြင့်မားမားနရမယ်တခြားသးတွေမင်းကိုပျက်ရယ်ပြုမှာမလိုချင်ဘူး...."
Lice-" မလိုချင်ဘူးသားဘာLa groupကိုမှမလိုချင်ဘူးလိုလည်းမလိုအပ်ဘူး၊ငယ်ငယ်ကတည်းကသားဘာလုပ်ချင်လည်း၊သားဘာဝါသနာပါလည်း၊သားဘယ်လိုမျိုးနေချင်တာလည်းမေးဖူးလား၊သားခံစားချင်တွေကိုရောappaတို့ထည့်စဥ်းစားပေးဖူးလားအမြဲတမ်းစီးပွားရေးတွေနဲ့ရှုပ်ထွေးပြီးသားကိုတောင်မိသားစုဆိုတဲ့နွေးထွေးမှုမပေးခဲ့ဘူးလေ၊....liceဘာမှမလိုအပ်ဘူး "
Lice's dad-" laliceမင်းပြန်ပြောနေတာမင်းအဖေနော် "
Lice-" liceအမှန်တွေဘဲပြောနေတာappaပြီးတော့ဒီပြန်လာတယ်ဆိုတာခနဘဲliceကိုရီးယားကိုပြန်မယ်liceကိုပျော်ရွှင်စေတဲ့အရာတွေကိုရီးယားမှာဘဲရှိတယ်.....တကယ်လို့appaမကျေနပ်ဘူးဆိုရင်liceကိုအမွေဖြတ်စွန့်လွှတ်လိုက်ပါ liceဘာမှကိုမလိုအပ်ပါဘူး "
Lice's dad-" lalice.... "
Lice's mom-" သား......"
Lice's dad-" ဘာအမွေဖြတ်စွန့်လွှတ်ရမယ်ဟုတ်လား...မင်းဘာတွေတွေးနေတာလည်းဟမ်..ပြောစမ်းlalice....မဖြစ်ဘူးမင်းကိုအခြေကျအောင်ငါ့မိတ်ဆွေရဲ့သမီးYoonraနဲ့နေရာချပေးမှရမယ် "
Lice-" appaဘာတွေလျှောက်လုပ်မလို့လည်းliceလက်မခံနိုင်ဘူး...liceမှာချစ်ရတဲ့သူရှိတယ်သူနဲ့ဘဲliceဘဝကိုဖြတ်သန်းမှာnoona minaကliceရဲ့အမတစ်ယောက်ထက်မပိုဘူး "
Lice's dad-" ဟိုရုပ်ရှင်မင်းသမီးကြောင့်လား.."
Lice=" appaဘယ်လိုသိတာလည်း "
Lice's dad-" မင်းကငါ့သားပါငါသိချင်ရင်အကုန်စုံစမ်းလို့ရတယ် အဲ့မိန်းကလေးရဲ့bodyguardအဖြစ်ရောphotographerအဖြစ်ရောလုပ်တာငါမသိဘူးထင်နေလား မင်းကိုငါသမီးyoonraကလွဲပြီးဘယ်သူနဲ့မှသဘောမတူဘူးသမီးyoonraကလည်းမင်းကိုချစ်ကြောင်းလူကြီးတွေကိုပြောလာတယ်ငါအချိန်မဆွဲဘဲမင်းကိုနေရာချပေးမယ် "
Lice-" မရဘူးlice'မမ'ကိုဘဲချစ်တာ....ommaသား noona minaနဲ့လက်မထပ်နိုင်ဘူးomma "
Lice's mom-" သားရယ်မငိုနဲ့တော့နော်...ကိုသေချာစဥ်းစားပါအုံး သားဖြစ်ချင်တာကိုပေးလုပ်လိုက်ပါကိုရယ်"
Lice's dad-" မရဘူးNeroသူအဲ့မိန်းကလေးကြောင့်la groupကိုတောင်စွန့်လွှတ်ဖို့လုပ်နေပြီ.."
Lice-" liceပြန်မယ်မရဘူးlice'မမ'ဆီပြန်မှာ 'မမ'မှမဟုတ်ရင်ဘယ်သူနဲ့မှliceလက်မထပ်နိုင်ဘူးဒါliceရဲ့မပြင်တော့တဲ့အဆုံးအဖြတ်ဘဲ"
Lice's dad-" lalice တော်တော့တကယ်လို့မင်း သမီးyoonraကိုလက်မထပ်ဘူးဆိုအဲ့မင်းသမီးကိုငါဒုက္ခပေးရလိမ့်မယ်..ဘာမှမရှိတော့အောင်ငါလုပ်လိုက်လို့ရတယ်နော်lalice "
Lice-" appaမလုပ်ပါနဲ့သား'မမ'ကိုဘဲချစ်တာ...'မမ'ကိုဒုက္ခရောက်အောင်မလုပ်ပါနဲ့appa "
Lice's mom-" ကိုဒါဘယ်လိုအပြုအမူလည်း..ဒါမလုပ်သင့်တဲ့အရာနော် "
Lice's dad-" သားအတွင်ဆိုလုပ်သင့်ရင်လုပ်မှာဘဲမင်းစဥ်းစားပါlaliceမင်းအဲ့မင်းသမီးကိုရွေးရင်သူမိသားစုရောသူရောဒုက္ခရောက်ရမယ်၊သမီးyoonraကိုရွေးမယ်ဆိုသူတို့လည်းအဆင်ပြေမယ်မင်းလည်းမင်းရှိရမယ့်နေရမှာရှိနေရမယ် အကုန်အဆင်ပြေမယ် မင်းဘာရွေးမလည်းမင်းအဖေကပြောရင်ပြောတဲ့အတိုင်းလုပ်တက်တယ်နော်lice "
အကုန်အဆင်ပြေမယ်တဲ့လားliceဘဝကရော..appaရဲ့ကြောက်ဖို့အကောင်းဆုံးအချိန်ကဒုက္ခပေးမယ်ဆိုတဲ့စကားကိုပြောတဲ့အချိန်ဘဲappaကအာဏာသုံးရင်'မမ'တစ်ခုခုဖြစ်သွားနိုင်သည်ဆိုတာliceသိနေတယ် ဒါပေမယ့်liceဘာကိုရွေးချယ်ရမလည်း'မ'ရယ်liceမပျော်ရင်တောင်'မ'ကိုအပြည့်အဝကာကွယ်ပေးမှာ.....
Lice-" အကုန်appaသဘောဘဲ..liceကမွေးလာကတည်းကဘာမှဆုံးဖြတ်ခွင့်မရှိတဲ့သူမို့appaတို့လုပ်ချင်သလိုလုပ်ပါ...'မမ'ကိုတော့လွှတ်ပေးပါဒါliceရဲ့နောက်ဆုံးတောင်းဆိုချက်ဘဲ..ကျန်တာappaစီစဥ်ချင်သလိုစီစဥ်နိုင်ပါပြီliceကိုခွင့်ပြုအုံး "
အပေါ်ထပ်ကိုတက်သွားတဲ့သားဖြစ်သူကိုကြည့်ရင်း
Lice's mom-" ရှင်ဒါဘာလုပ်တာလည်းသားဘယ်လောက်စိတ်ထိခိုက်သွားမလည်းရှင်စဥ်းစားမိရဲ့လား "
Lice's dad-" ဒါတွေအကုန်လုံးသူကောင်းဖို့လုပ်ပေးနေတာဘဲnero "
Lice's mom-" ရှင်ကိုကျွန်မစိတ်ပျက်မိတယ်jadeတစ်ခါမှစိတ်မျပက်ဖူးတဲ့စိတ်ပျက်ခြင်းမျိုးနဲ့စိတ်ပျက်မိတယ် "
ပြောပြီးတာနဲ့လှည့်ထွက်သွားတဲ့nero....
"မမ'ကိုliceအမြဲကာကွယ်ပေးမယ်နော်lice'မမ'ကိုဘဲချစ်တယ်...။
#Part-32(end)
#ညကျနောက်တစ်ပိုင်းလာမယ်နော်
YOU ARE READING
We first met in "Lady Jen🌻"💛
Fanfictionjennie တို့ကမင်းသိပ်ကြိုက်ပြီးမြတ်နိုးတဲ့အဝါရောင်ရှိတဲ့နေကြာပန်းလေးဖြစ်ပေးမယ် မင်းကတို့ကိုဘဲချစ်ပေး....တစ်ကမ္ဘာလုံးရဲ့ရှိသမျှလူတွေထဲမှာမှတို့ကိုဘဲချစ်ပေး တို့ကမင်းအချစ်ရဆုံးသောသူဖြစ်ချင်တယ်lice...မင်းချစ်တဲ့နေကြာတွေထက်တို့ကိုပိုချစ်ပြီးမြတ်နို...