part-3

3K 273 6
                                    

Lice-".lice...liceလို့ဘဲခေါ်ပါ...."
   သူကပြောပြီးသက်ပြင်းငွေ့ငွေ့ချကာအရှေ့ကနေကြာတွေကိုကြည့်​နေပြန်သည်....သူ့ကိုကြည့်ရတာတည်ငြိမ်လွန်းတယ်လို့ထင်မိသည် ကိုရီးယားကတခြားသူ့လိုအရွယ်လေးတွေဆိုအခုချိန်သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ပျော်ပါးပျော်ပျော်ရွင်ရွင်ပေါ့ပေါ့ပါးပါးဖြတ်သန်းနေကြတာလေ
Jane-" အသက်ဘယ်နှစ်နှစ်ရှိပြီလည်း"
Lice-" liceလား..."
Jane-"ဟုတ်တယ် "
Lice-" 18ပြည့်ပြီးပြီ "
   အမလေးjenထက်ငါးနှစ်နီးပါးလောက်ငယ်နေပါလားချာတိတ်က ပြောပြီးတော့နေကြာပန်းတွေကိုသွားကိုင်ကြည်ကာပြုံးနေသည် သူ့အပြုံးကိုRubyငေးမိသည် ပြုံးလိုက်ရင်အတော်ချစ်ဖို့ကောင်းသည်ကိုဘာကြောင့်များသူအဲ့လောက်တည်နေရသလဲစဥ်းစားမရဖြစ်နေမိတယ် ဘဝမှာယောကျားသားတွေကိုခပ်ချေချေဆက်ဆံလာသမျှဒီချာတိတ်နဲ့ကျမှRubyမှာမျိုးစုံခံစားနေရသည် အထူးသဖြင့်ရင်ခုန်နေတာပေါ့...
Lice-" နေကြာတွေကိုချစ်လားဟင်..."
    သူ့မေးခွန်းကြောင့်rubyနည်းနည်းကြောင်သွားရတယ် သဘောကျလားလို့မမေးဘဲချစ်လားလို့မေးတော့ပိုထူးဆန်းသည်
Lica-" hey..jane liceပြောတာကြားရဲ့လား.... "
Jane-" အော်အင်းကြားပါတယ်...နေကြာတွေကိုသဘောကျပါတယ်ဒါပေမယ့်ချစ်တယ်ဆိုတာလောက်ထိမဟုတ်ဘူးထင်တယ် "
Lice-" liceကတော့နေကြာတွေကိုချစ်တယ်liceဘဝမှာနေကြာတွေကအကောင်းဆုံးအဖော်လေးတွေဘဲ အဲ့တာကြောင့်liceကသူတို့ကိုဦးစားပေးပြီးချစ်တယ်မြတ်မြတ်နိုးနိုးနဲ့ချစ်တာ..."
    ချာတိတ်ကိုကြည့်ရတာနေကြာတွေကိုတော်တော်လေးမြတ်နိုးပုံရသည် နေကြာတွေကိုဆော့ကစားကာပြုံးနေသေးသည် အဲ့အပြုံးတွေကိုrubyအတွက်ဘဲ​ဖြစ်စေချင်လိုက်တာ ဘာမဆိုင်ညာမဆိုင်နေကြာပန်း​တွေကိုတောင်အနည်းငယ်ဒေါသထွက်မိသည်
Jane's mind-" are ruby janeနင်ရူးသွားပြီလားဘာတွေတွေးနေတာလည်းအခုမှတွေ့တဲ့ချာတိတ်တစ်ယောက်ကိုဘာတွေဖြစ်နေတာလည်း မဖြစ်ဘူးစိတ်လျော့နင်နဲ့သူနဲ့ကခနတာတွေ့တဲ့သူတွေဘဲ လမ်းကြုံလို့တွေ့တဲ့သဘောဘဲ..."
   ကိုယ့်ကိုကိုယ်အဲ့လိုသတိပေးမိတော့လည်းခနတာတွေ့တာဘဲဆိုတဲ့အသိကဝင်လာခဲ့ကာဝမ်းနည်းမိတယ် အရှေ့ကချာတိတ်ကိုကြည့်မိတော့သူ့လက်ကနာရီကိုသူပြန်ကြည့်နေတယ်
Lice-" အိမ်ပြန်ရတော့မယ်ဟူးးး....."
   သူကတစ်ယောက်တည်းရေရွတ်နေရင်းrubyနားကိုလာတယ်
Lice-" မနက်ဖြန်လာအုံးမှာလား "
    သူ့အမေးကြောင့်နည်းနည်းတော့ကြောင်အမ်းမိတယ် သူ့ကြည့်ရတာလာစေချင်နေတဲ့ပုံပင်
Jane-" အင်းလာမှာပေါ့ "
Lice-" ဟုတ်လား ဒါဆိုမနက်ဖြန်ဒီမှာတွေ့မယ်နော်liceအခုအိမ်ပြန်ရတော့မယ်တာ့တာနော်jane..... "
    Janeတဲ့လေစောနထဲကခေါ်ပေမယ့်အခုခေါ်တာလေးကrubyကိုပိုသတိထားမိစေတယ် ဘယ်သူကမှမခေါ်တဲ့နာမ်စားလေးလေ....ဒါဆိုသူကသီးသန့်ပေါ့
Li-" ဒါဆိုliceပြန်ပြီနော် "
   ပြောပြီးသူကဘေးမှာရပ်ထားတဲ့စက်ဘီးအဝါရောင်ပြိုင်ဘီးလေးကိုကိုင်ထားကာနှုတ်ဆက်နေတယ် rubyလည်းအခုမှအဲ့စက်ဘီးကိုတွေ့တယ်
Jane-" အင်းကောင်းကောင်းပြန်နော်ချာတိတ်..."
    သူကရယ်ပြီးrubyကိုပြုံးပြကာလက်ပြနှုတ်ဆက်ရင်းစက်ဘီးစီးကာခြံလေးထဲကနေထွက်သွားသည် ဘာကြောင့်မနက်ဖြန်ကျရင်လာမယ်လို့ပြောမိတဲ့ကိုယ့်ကိုကိုယ်လည်းနားမလည်တော့ပါဘူး
At lice's side
    Lic​eစက်ဘီးနင်းကာအိမ်ပြန်လာတော့appaကပြန်ရောက်နေပြီလေ
LA's dad-"laliceမင်းဒါဘယ်ကပြန်လာတာလည်း..."
  Liceလည်းdadမေးလာတာကြောင့်
Lice-" စက်ဘီးခနစီးရုံပါဘဲappa "
La's dad-" ကျောင်းပိတ်တုန်းကုမ္ပဏီမှာအလုပ်တွေဆက်ဝင်လေ့လာပါလားအဲ့လောက်ထိအချိန်မဖြုန်းသင့်ဘူးနော် ဘာလို့နားထားတာလည်းအလုပ်တွေကို"
La's mom-" ကို သားကအခုမှနားရတာလေသူ့ကိုခနပေးနားလိုက်ပါအုံး သားလည်းကျောင်းတုန်းကအလုပ်ရောစာရောပိထားတာ ခနလောက်အနားပေးလိုက်ပါကိုရယ်"
La's dad-" အချိန်အများကြီးမပေးဘူးနော် LA groupတစ်ခုလုံးကိုအမွေဆက်ခံရမယ့်သူက အချိန်တွေကိုမဖြုန်းတီးသင့်ဘူး အဲတာမှဘယ်သူမှကိုယ့်ကိုမော်မကြည့်ရဲသလိုအာမခံရဲမှာကြားရဲ့လား "
Lice-" nae appa "
La's dad-" appaလိုဘဲအောင်မြင်တဲ့စီးပွားရေးလုပ်ငန်းရှင်ဖြစ်ရမယ်နော် LA group တစ်ခုလုံးကသားအတွက်ဘဲ ဒါပေမယ့်သားကကြိုးစားဖို့လိုတယ်appaပြောတာနားလည်လားသား"
Lice-nae appaသားနားလည်ပါတယ်  "
La's dad-" appaသားကလိမ်မာပါတယ် သွား သွားနားလိုက်တော့...ဒီတစ်ပတ်တော့နားလိုက်နော်liceနားလည်ပါတယ်နောက်အပတ်ကစပြီးကုမ္ပဏီအလုပ်တွေပြန်လေ့လာရမယ်နော်ကြားလား "
Lice-" nae appa liceနောက်အပတ်ကစပြီးလုပ်ပါတော့မယ် "
La's dad-" ဒီလိုမှပေါ့ ကဲသွားနားတော့appaနဲ့omma dinnerတစ်စရာရှိတယ် အပြန်နောက်ကျလိမ့်မယ်"
Lice-" nae dad ဒါဆိုliceအပေါ်တက်တော့မယ်နော် "
La's mom-" အင်းသားလေးသွားနားတော့ မွ "
   ပါးကိုနမ်းလာတဲ့ommaအနမ်းကိုလက်ခံပြီးအပေါ်ထပ်ကအခန်းရှိရာကိုတက်ခဲ့တယ်အခန်းထဲရောက်တာနဲ့အိပ်ယာပေါ်ပစ်လှဲကာ ကိုယ့်ဘဝကြီးကိုစိတ်ပျက်မိနေတယ် အမြဲတမ်း  liceသဘောမကျတဲ့အလုပ်တွေလုပ်ခိုင်းပြီးappaတို့ကappaတို့ဆန္ဒကိုဘဲရှေ့တန်းတင်ကျတယ် နွေးထွေးမှုဆိုတာမရှိအမိန့်ဆန်မှုတွေနဲ့ သူတို့ဖြစ်စေချင်တာလုပ်ရအောgroupအမွေဆက်ခံရမယ့်သူဆိုပြီးအမြဲဖိအားပေးခံရတယ်အမိန့်နဲ့ပြောတာဘဲရှိခဲ့တယ် အမြဲအမိန့်ပေးခံနေရတော့liceအရမ်းမွန်းကြပ်နေပြီ ဆယ်ကျော်သက်သူများတွေလိုliceပျော်ချင်တယ် မိသားစုနဲ့ပျော်ချင်တယ် သူငယ်ချင်းတွေနဲ့အချိန်ကုန်ပြီးပျော်ချင်တယ်၊LA groupရဲ့အမွေဆက်ခံသူကမှာအရာရာတော်နေရမယ်၊အရာရာနားလည်နေရမယ်...ဒါ​ပေမယ့်တစ်ခုမှဖြစ်မလာခဲ့ဘူးအမြဲတသမတ်တည်းဘဲသွားနေတယ်အလုပ်အလုပ်LA groupရဲ့အမွေဆက်ခံသူကအလုပ်ဘဲလုပ်အသင့်တယ်၊LA groupရဲ့အမွေဆက်ခံသူကမှာအရာရာတော်နေရမယ်၊အရာရာနားလည်နေရမယ်...ကြာလာတော့ကိုယ့်ဖြစ်တည်လာရတဲ့ဘဝကို​တောင်မုန်းလာတယ် အများအမြင်မှာတော့Billionarမိသားစုရဲ့တစ်ဦးတည်းသောသား လိုလေသေးမရှိနေရတယ်ဆိုတဲ့အားကျခံရမှုတွေ သူတို့မသိတာက liceစိတ်အားငယ်ရမှုတွေ သူတို့လိုမိသားစုနဲ့နွေးနွေးထွေးထွေးမရှိခဲ့ရတဲ့lice ဝါသနာပါတဲ့အရာကိုတောင်ရဲရဲတင်းတင်းထုတ်ပြောခွင့်​မရှိတဲ့liceဘဝ ၊ကိုယ့်ဘဝကိုliceမပိုင်ခဲ့ဘူး...တစ်ခါတစ်လေကျliceအဝေးဆုံးကိုထွက်ပြေးသွားချင်တယ်...
     အတွေးနယ်တွေကိုချဲ့ရင်းစိတ်ပျက်မှုတွေနဲ့သာအိပ်ယာဝင်ခဲ့တယ် ဒါပေမယ့်အိမ်မက်ကတော့အရမ်းလှပတဲ့အိမ်မက်လေးပါဘဲliceရင်ထဲမှာအလိုလိုကြည်နူးမိတယ်....ပြုံးနေတဲ့မိန်းကလေးရယ်..... အဲ့အပြုံးတွေကိုဖြစ်ပေါ်စေတဲ့ကောင်လေးရယ် အပင်ကြီးတစ်ပင်အောက်မှာအနမ်းတွေကိုဖော်ကြူးနေကြတယ် မိန်းကလေးကကောင်လေးရဲ့ပေါင်မှာလှဲနေကာ ကောင်လေးကအုပ်မိုးပြီးနမ်းနေတာဖြစ်တယ် ကြည်နူးဖို့ကောင်းလွန်းတဲ့မြင်ကွင်းကြောင့်liမျက်ရည်ပင်ကျမိသည် သူတို့ဘယ်သူတွေလည်းဆိုတာliceမသိခဲ့.....
     Liceကိုယ်တိုင်မသိတာကအပြင်လောကမှလည်းမှတ်ထားတဲ့သူ့မျက်ဝန်းကတဆင့်မျက်ရည်တွေစီးကာကျဆင်းနေတယ်ဆိုတာပါဘဲ...
    အတိတ်ကိုပြန်မြင်ယောင်ရတဲ့အခါကြည်နူးဖို့ကောင်းတဲ့မြင်ကွင်းဖြစ်ပေမယ့်လည်း ဝေးကွာသွားခြင်းကြောင့်မျက်ရည်ကျမိရပါတယ်....။
#Part-3(end)

We first met in "Lady Jen🌻"💛Where stories live. Discover now