Part-35

3.7K 278 8
                                    

    Ruby babyနဲ့အတူကားစီးကာbabyခေါ်ရာနောက်ကိုလိုက်သွားခဲ့တယ်လှပတဲ့လမ်းကွေ့လေးတွေရဲ့အဆုံးမှာကြီးမားတဲ့ခြံတခါးကြီးတစ်ခုကိုတွေ့ရတယ်ခြံရှေ့မှာလည်းbodyguarfနှစ်ယောက်ကိုတွေ့ရတယ် babyကားလာတော့တံခါးအလိုလျောက်ပွင့်သွားပြီးအရိုအသေပေးလာကြတယ် babyကတော့လမ်းကွေ့လေးကိုမောင်းနှင်ကာခြံထဲမောင်းဝင်လာတယ်ခြဲအဝင်ဝကနေလှမ်းကြည့်မိတော့ကြီးမားလွန်းတဲအိမ်ကြောင့်အနည်းငယ်ကြောက်မိတယ်...babyတို့မိဘအကြောင်းrubyသိပ်မသိပါဒါပေမယ့်chuပြောသလောက်တော့အရမ်းချမ်းသာတဲ့သူတွေဆိုတာသိနေသည် အိမ်ကြီးကိုတစ်ပတ်ပတ်သွားပြီးနောက်ဆုံးအိမ်ပေါက်ဝမှာbabyဟာကားရပ်လိုက်တယ်rubyစိတ်တွေလှုပ်ရှားနေတာအရမ်းပါဘဲbabyမိဘတွေနဲ့တွေ့ရမယ်ဆိုတော့ကာကြောက်နေမိတယ်
Lice-" 'မမ' babyတို့အိမ်ထဲဝင်ရအောင် "
Ruby-" baby "
Lice-" ဘာမှစိတ်မပူနဲ့babyရှိတယ် "
    Babyဆီကစကားလေးကြားရတာနဲ့လှမ်းလာတဲ့babyလက်လေးကိုကိုင်ကာကားပေါ်ကဆင်းပြီးအိမ်ထဲကိုဝင်လာခဲ့လိုက်တယ်အိမ်ထဲဝင်လာတော့ဆိုဖာပေါ်ကလှပတဲအမျိုးသမီးတစ်ဦးနဲ့ခန့်ညားတဲ့အမျိုးသားကြီးတစ်ဦးရဲ့အကြည့်ကrubyတို့ဆီရောက်လာတယ်
Lice's dad-" laliceဒါဘယ်ကပြန်လာတာလည်း...ပြီးတော့သူကဘယ်သူလည်း "
Lice-" liceချစ်သူပါappa "
Lice's dad-" ဘာ...laliceမင်းappaပြောထားတာတွေမေ့နေတာလား "
Lice-" liceမမေ့ပါဘူးမမေ့လို့ဘဲappaဆီကိုအခုပြန်လာတာပါ...liceမချစ်ရတဲ့သူနဲ့ဘဝတစ်လျှောက်လုံးမဖြတ်သန်းနိုင်သလိုလက်မထပ်နိုင်ဘူးliceချစ်တဲ့သူကိုဘဲliceဘဝလက်တွဲဖော်အဖြစ်ရွေးချယ်နိုင်မယ်၊ဒါliceရဲ့မပြင်တော့တဲ့ဆုံးဖြတ်ချက်ဘဲappa၊တကယ်လို့appaဘက်က'မမ'ကိုအန္တာရယ်ဖြစ်အောင်လုပ်မယ်တိုရင်တောင်liceကအကုန်ခံယူပြီးအတူရင်ဆိုင်မှာမို့appaကြိုက်သလိုလုပ်နိုင်ပါတယ် အခုပြန်လာတာကလည်းလာနှုတ်ဆက်တာပါliceကိုရီးယားကိုအပြီးပြန်လိုက်သွားတော့မယ်lice'မမ'နဲ့မခွဲနိုင်ဘူး..."
Lice's dad-" lalice..."
Lice-" 'မမ'appaနဲ့ommaကိုနှုတ်ဆက်လိုက်ပြီးရင်babyတို့ပြန်ကြရအောင် "
  Rubyလည်းခေါင်းလေးညိမ့်ပြကာ
Ruby-" nae uncleနဲ့auntyတွေရြတာဝမ်းသာပါတယ်Ruby janeလို့ခေါ်ပါတယ်liceရဲ့ချစ်သူပါ၊liceနဲ့အမြဲလက်တွဲသွားမှာပါ..."
     ခါးကို90°ကိုင်းကာအရိုအသေပေးလိုက်ပြီ နှစ်ယောက်သားမျက်နှာချင်းဆိုင်ကာပြုံးလိုက်ကြတယ်
Lice-" omma appa liceကိုခွင့်ပြုပါအုံး lice'မမ'နဲ့ဘဲကိုရီယားမှာအ​ခြေချတော့မယ် appaတို့ဖြစ်စေချင်သလိုမဖြစ်ပေးနိုင်တဲ့အတွက်သားတောင်းပန်ပါတယ် "
Lice's dad-" lalice...မင်းထွက်သွားပြီးရင်ပြန်မလာနဲ့တော့..."
    Liceလည်းလက်သီးကိုကျစ်ကျစ်သာစုပ်ရင်း
Lice-" nae appa liceပြန်မလာတော့ပါဘူး "
    Babyကမျက်ရည်တွေဝဲကာအကြည့်လွှဲပြီးနှစ်ယောက်သားလှည့်ထွက်ဖို့ပြင်တုန်း
Lice's mom-" သားအခုချက်ချင်းရပ်စမ်း.သားဘယ်မှမသွားရဘူး .."
      နှစ်ယောက်လုံးရဲ့ခြေလှမ်းတွေရပ်တန့်ကာbabyဟာသူ့ommaကိုကြည့်နေတယ် baby ommaဟာမတ်တက်ရပ်ကာကလေးဆီကိုလျှောက်လာတယ်
li's mkm-" သားကommaနဲ့အဝေးကိုသွားအုံးမလို့လားပြောပါအုံးကွယ်
Lice-" omma သား'မမ'နဲ့မခွဲနိုင်ဘူး...."
     ငိုနေတဲ့babyနားကိုသူ့ommaကအနီးနားကပ်လာကာဖက်ထားပေးတယ်rubyလည်းဘေးကနေသာအလိုက်သတိကြည့်​နေမိတယ်
Lice's mom-" မငိုနဲ့လေသားရဲ့ မငိုနဲ့နော်...သားချစ်တဲ့မိန်းကလေးနဲ့မခွဲရဘူးနော်သိလားommaအကုန်လုပ်ပေးမယ်...ommaသားလေးကမငိုပါနဲ့ကွယ်ဘယ်မှမသွားရဘူးနော်ommaအကုန်စီစဥ်ပေးမယ်ဟုတ်ပြီလား..ကဲတိတ်တော့နော် "
Lice's dad-" Nero...ဒါဘာသဘောလည်း "
Lice's mom-" တိတ်တော့jade သားကိုဒီလောက်ချုပ်ချယ်တာတော်လောက်ပြီ....သားဖြစ်ချင်တာတွေကိုဖြစ်ခွင့်ပေးလုပ်ခွင့်ပေးလိုက်ပါ...သားချစ်ရတဲ့မိန်းကလေးနဲပေါင်းဖက်ခွင့်ပေးပြီးလက်ထပ်ပွဲကိုဖျတ်သိမ်းလိုက်တော့...တကယ်လိုသဘောမတူဘူးဆိူnero..ရောဂါနဲ့အိပ်ယာထဲမှာလဲနေတာမြင်ချင်လားဒါမှမဟုတ်သားနဲ့Neroတစ်သက်လုံးပျောက်ကွယ်သွားရမလား. ဘယ်လိုဖြစ်ချင်လည်း.."
Lice's dad-" Nero..."
Lice's mom-" သားဆန္ဒတွေကိုလိုက်လျောပေးလိုက်ပါသားလည်းအရာရာကိုခွဲခြားတက်တဲ့အရွယ်ရောက်နေပြီလေ jadeအတွေးထဲမှာလိုကလေးတစ်ယောက်မဟုတ်ဘူး "
Jadeတစ်ယောက်ခနတာငြိမ်သက်ကာliceကိုကြည့်နေပြီး
Lice's dad-" မိန်းကလေးမင်းuncleသားကိုတကယ်ချစ်တာလား"
Ruby-" တကယ်ချစ်တာပါuncle rubyအသက်နဲ့ရင်းပြီးတောင်သက်သေပြလို့ရပါတယ်...."
Jade-" မင်းအသက်လောက်လည်းမိန်းကလေး "
Jane-" rubyအသက်25နှစ်ပြည့်ပြီးပါပြီuncle "
Jade-" ဟာ...
မင်းကငါ့သားထက်ငါးနှစ်တောင်ကြီးတာဘဲ...ငါ့သားဆိုးသမျှမင်းခံနိုင်ပါမလား...uncleသားကငါတို့အိမ်ရဲ့အဖိုးတန်တဲ့ကလေးဘဲနော်...သူအပေါ်ဘဲအကုန်ပုံအောထားတာ...မိန်းကလေးရဲ့အိမ်မှာလည်းမိန်းကလေးကအဖိုးတန်တယ်ဆိုတာuncle​ကြည့်တာနဲ့သိပါတယ် ဒါပေမယ့်...uncleသားကသမီးထက်အရမ်းငယ်တယ်နော် သားအတွက်သမီးအချိန်ပေးနိုင်ပါမလား "
Jane-" rubyရှေ့လျှောက်ကလေးကိုစေချာအချိန်ပေးဂရုစိုက်သွားမှာပါuncle...uncleတို့ထက်ပိုပြီးကလေးငယ်ကိုဂရုစိုက်မှုတွေပလေးထားမှုတွေမပေးနိုင်ရင်တောင်uncleတို့နဲ့တန်းတူကလေးကိုချစ်​ပြီးတန်ဖိုးထားတာပါ "
Jadeဟာတစ်ချက်ပြုံးကာ..ပြုံးစစဖြင့်သာ
Lice's dad-" မိန်ူက​လေးကိုuncleယုံလိုက်မယ်နော်ရှေ့လျှောက်လည်းမင်းuncleသားပေါ်ထားတဲ့စိတ်ကိုလည်း​လေ့လာ​ချင်ပါသေးတယ်...အခုသွားနားကြတော့မနက်ဖြန်မနက်ကျရင်ကိုရီးယားပြန်ပြီးမိန်းကလေးရဲ့မိဘတွေနဲ့စကားပြောချင်တယ်မင်းတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ရှေ့လျှောက်ကိစ္စတွေပေါ့...အခုတော့သွားနားကြတော့liceလည်းသွားနားတော့...နောက်ပြီးငိုမနေနဲ့appaမကြိုက်ဘူး..."
     ပြောပြီးအပေါ်ထပ်တက်သွားတဒ့အဖေဖြစ်သူကိုကြည့်ကာliceပြုံးလိုက်မိတယ်...တကယ်တန်းကျတော့လည်းappaကliceကိုအရမ်းချစ်လို့အခုလိုတွေဖြစ်နေရတယ်ဆိုတာကိုစကားအသွားအလာကိုသတိထားကြည့်တာနဲ့သိလိုက်ရတယ် ommaကတော့သူ့ချွေးမလောင်းလေးနဲ့အတိုင်အဖောက်ညီစွာစကားတွေပြောနေကြတယ်
Lice-" omma သားနားချင်တယ် "
Lice's mom-" သွားသားအခန်းမှာသွားနားတော့သမီးအခန်းကသားဘေးကအခန်းမှာနော်အဲ့အခန်းကအသစ်လုပ်ထားတာမကြာသေးဘူးသေချာနားလိုက်နော်မနက်ကျရင်တွေ့​ကြမယ်.."
Lice-" nae omma "
    Liceလည်းommaပါးလေးကိုနမ်းပြီးတာနဲ့'မမ'နဲ့အတူအပေါ်ထပ်ကအခန်းရှိရာကိုတက်ခဲ့တယ် 'မမ'နေရမယ့်အခန်းကိုဝင်ကာသေချာနေရာပြပြီးပြန်ထွက်မယ်အလုပ် အနောက်ကနေ'မ'ရဲ့လက်သွယ်သွယ်လေးတွေကliceရဲ့ခါးကိုတင်းကြပ်စွာဖက်လာတယ်
Ruby-" လွမ်းတယ်baby "
    Liceလည်း'မမ'နဲ့မျက်နှာချင်းဆိုင်ကာ'မမ'မျက်နှာလေးကိုကိုင်လိုက်ပြီးနှုတ်ခမ်းတွေကိုစတင်နမ်းရှိုက်လိုက််အလွမ်းတွေရဲ့သင်္ကေတအဖြစ်အနမ်းတွေကသက်သေပြလို့ရပါတယ်.....ဘယ်လောက်တောင်လွမ်းခဲ့ရသလဲဆိုတာအနမ်းတွေ​ကြားမှာနှစ်ယောက်သားဘာမှမသိတော့တဲ့အထိနစ်မြောပြီးအနမ်းတွေရဲ့စေရာကိုလိုက်ဆောင်သွားလိုက်တယ်...  ကုတင်ပေါ်ကိုနှစ်ယောက်သားဖက်ထားလျက်ကျသွားကာ'မ'ကိုအပေါ်ကနေအုပ်မိုးကာနမ်းနေမိတယ်...'မမ'ရဲ့လည်တိုင်ဆီအနမ်းရောက်တော့'မမ'ကliceခေါင်းလေးကိုအသာယာဖိကပ်ထားပေးကာအနမ်းတွေကိုခံယူနေတယ်..အနမ်းတွေကြားမှာစီးဝင်ရင်းလက်တွေဟာ'မမ'ရဲ့ရင်သားတွေဆီကိုအကျီကြားကနေအသိစိတ်မဲ့စွာတိုးလျှိုဝင်သွားကာကိုင်တွယ်နေမိတယ်....မငြင်းပယ်တဲ့'မမ'ဟာliceစိတ်တွေကိုအသိစိတ်လွတ်စေဖို့ပို့ဆောင်နေသလိုပင်...ဒါပေမယ့်လည်း..
Lice' mom-" သမီးအတွက်ညဝတ်အကျီအန်တီယူ....... "
    Ommaအသံကြောင့်နှစ်ယောက်သားနမ်းနေရာကနေခွာကာတံခါးဝကိုအလန့်တကြားကြည့်မိတယ်
Lice's mom-" omma အချိန်ကောင်းမှဝင်လာမိတာဘဲ...ဆက်လုပ်ကြနော်..​အော်..... ဒီမှာညဝတ်အကျီ...omma lockချပေးသွားမယ်နော်.."
     ပြောပြီးတာနဲ့ထွက်သွားတဲ့ommaကြောင့်နှစ်ယောက်သားမျက်နှာတွေပူထူကာ..အကြည့်မစုံရဲဖြစ်နေကြတယ်...ဒါပေမယ့်လည်းliceလက်တစ်ဖက်က'မမ'ရဲ့အကျီအောက်ကရင်သားနုနုတွေဆီမှာ....
Lice-" 'မမ' babyတောင်းပန်ပါတယ်နော်လွမ်းလွန်းတော့စိတ်တွေမထိန်းနိုင်ဘဲလွတ်သွားလို့ပါ..."
Ruby-" ကိုင်ချင်နေတာဘဲမဟုတ်လားbaby မကြိုက်ဘူးလား "
Lice-"....မကြိုက်ဘူးရယ်လို့မဟုတ်ပါဘူး....မကိုင်ချင်တာလည်းမဟုတ်ဘူးbabyကယောကျာ်းလေးလေ...အဲ့လိုအရာတွေကိုစိတ်မပါဘဲနေမလား'မမ'ရယ်...ဒါပေမယ့်လည်း'မမ'ကိုတန်ဖိုးထားလို့...လက်ထပ်​ပြီးမှအဲ့အဆင့်တွေသွားချင်တယ်'မမ'"
    Babyစကားတွေဟာrubyအတွက်နှလုံးသားတစ်နေရာကနေတစ်ရင်းတစ်နှီးဖြစ်နေသည်
Ruby-" babyလူဝင်စားဆိုတာယုံလားဟင် "
Lice-" ယုံတယ်...ဘာလို့လည်းဆိုတော့လူတွေသေဆုံးပြီးတစ်နေ့ပြန်လည်မွေးဖွားလာကြမယ်....အဲ့အချိန်ကျရင်သူတိူ့ကအရင်ကတခြားသူတစ်ယောက်ဖြစ်ခဲ့ဖူးပြီးအခုတော့နောက်ဘဝရဲ့လူသစ်တစ်ယောက်ဖြစ်နေနိုင်တယ်မဟုတ်လား ""
Ruby-" 'မ'ကလေးငယ်လေးကအရမ်းသိတာဘဲကွာ..ကဲလာအိပ်မယ်.."
Lice-" အတူတူအိပ်မှာလား "
Ruby-" babyကိုယုံတယ်လေ...ယုံလို့ရမယ်မဟုတ်လား "
Lice-" ရတာပေါ့ "
    Babyကကုတင်ပေါ်တက်ကာrubyပုခုံးလေးမှာမျက်နှာအပ်ကာလှဲလာသည်...ငိုထားတာမို့ ဖောင်းလာတဲ့မျက်ဝန်းလေးတွေကတဖြည်းဖြည်းမှေးစင်းကာအိပ်ပျော်သွားသည်... ကလေးငယ်ကိုပွေ့ဖက်ပြီးအိပ်ဆက်ချင်တဲ့rubyဆန္ဒလေးဒီညမှာပြည့်ခဲ့ပြီလေ...။

We first met in "Lady Jen🌻"💛Where stories live. Discover now