Part-37

3.9K 266 7
                                    

အိမ်ထဲရောက်တော့​ပျော်နေကြတဲ့မိဘလေးယောက်လုံးကိုကြည့်ကာ...နားမလည်တဲ့ကလေးငယ်က
Lice-" omma နဲ့auntyတို့နဲ့ကသိနေကြတာလား "
Nero-" သိတာတင်ဘယ်ဟုတ်မလည်းသားရဲ့....သူငယ်ချင်းအရင်းကြီးတွေ...သားကိုယ်ဝန်လရင့်မှommaတို့ကAmericaကိုအလုပ်ကိစ္စနဲ့ပြန်ရတော့အဆက်အသွယ်မရခဲ့ကြတာ "
Jiyuu-" ငါအဲ့တာကြောင့်ဖြစ်မယ် ဒီကောင်လေးအိမ်ကိုစရောက်လာတော့တစ်ယောက်ယောက်နဲ့တူနေပြီးရင်းနှီးနေတယ်ဆိုတာကို...တကယ်ဘဲဒီကလေးကမင်းတို့နှစ်ယောက်လုံးနဲ့ဆင်တာဘဲ "
     'မမ'အဖေကliceပုခုံးကိုခပ်ဖွဖွပွတ်ကာရယ်နေတော့ဘာမှန်းမသိပေမယ့်liceပြုံးမိသား
Nyuri-" rubyလေးဒီအန်တီနဲ့ဦး​လေးကိုမမှတ်မိဘူးလား သမီးငယ်ငယ်ကပြောပြောနေကြအရမ်းချောတဲ့အန်တီနဲ့ဦးဦးလေ "
     အဲ့တောမှrubyဓာတ်ပုံတစ်ခုကိုသတိရသွားသည်အဲ့တာကတော့rubyလေးနှစ်ကျော်လောက်တုန်းကရိုက်ထားတဲ့ပုံတစ်ပုံပေါ့ ကိုယ်ဝန်ရှိ​နေတာကြောင့်ဗိုက်လေးပူနေကာဗိုက်ဖုံးအကျီဝတ်ကာပြုံးနေတဲ့ချောလွန်းတဲ့အမျိုးသမီးတစ်ဦးရယ်နောက်ပြီးrubyကိုချီကာပြုံးနေတဲ့နိုင်ငံခြားသားအမျိုးသားချောချောလေးရယ်...
Rubu-"ဒါဆိုအဲ့ပုံထဲကအမျိုးသားနဲ့အမျိုးသမီးကbabyရဲ့appaနဲ့ommaပေါ့ "
Jiyuu=" ဒါပေါ့အဲ့ပုံထဲကဗိုက်လေးထဲကအကောင်ပေါက်ကဟော့ဒီကကောင်လေးလေ "
      Appaကbabyကိုဖက်လိုက်တာကြောင့်babyကကြောင်အမ်းအမ်းလေးပြန်ဖက်နေရှာတယ်.......တိုက်ဆိုင်မှုပြောင်းများစွာနဲ့အတူbabyနဲ့rubyနဲ့ပေါင်းဖက်ဖို့ဘဲလို့rubyတွေးမိတယ်
Jiyuu-" ဒီဗိုက်ထဲကကောင်လေးကိုငါဘယ်လောက်တောင်တွေချင်နေခဲ့ရတာလည်းအခုတော့တွေ့ရပြီသူ့ကိုကြည်ရတာမင်းတို့နှစ်ယောက်ငယ်ငယ်ကပုံစံလေးကိုပြန်မြင်နေရသလိုဘဲ..."
Jade-" မပူပါနဲ့နောက်ဆိုအချိန်ကြည့်မြင်ရမယ့်အပြင်ငါတို့အမျိုးပါတော်ရတောမှာ "
Jiyuu-" ဟုတ်သားနော်..ဒါနဲ့သားနဲ့သမီးနဲ့ကမေတ္တာမျှနေကြတာဘယ်လောက်ကြာပြီလည်း "
Ruby-" အမှန်တော့babyနဲ့ကလွန်ခဲ့တဲ့နှစ်နှစ်ကျော်သူံးနှစ်လောက်ကAmericaမှာစတွေ့ကတည်းကနှစ်ယောက်လုံးစိတ်ထဲမှာကြိတ့စဘောကျခဲ့ရတာပါappaတို့အခုကပြန်တွေ့တောမှမနည်းကြိုးစားထားရတာပါအခုလိုအခြေအနေဖြစ်တာမကြာ​​သေးဘူး "
Jiyuu-"ကြိုးစားထားရတယ်ဆိုတာက..."
   Rubyလည်းbabyကိုစချင်တာကြောင့်
Ruby-" babyကသမီးကိုမဖွင့်ပြောဘူးလေကြိုက်နေတာတောင်သူ့သူငယ်ချင်းကိုဘဲပြောပြနေတာ၊သူ့သူငယ်ချင်း​ကအကူအညီ​တောင်းမှသမီးကသိရတာ၊​သမီးကတော့သူဖွင့်ပြောအောင်လုပ်နေပေမယ့်​သူကကြောက်နေတော့မဖွင့်ပြောပြောလာအောင်မနည်းလုပ်ပြီးအခုလိုအခြေအနေဖြစ်လာတာဘဲappa "
      Babyကတော့ပါးလေးတွေနီကာရှက်နေလေတယ်
     အကုန်လုံးကတော့ပွဲကျကာရယ်ပါလေရော
Jiyuu-" jade မင်းသားဆိုတဲ့အတိုင်းဘဲမင်းရဲ့သွေးကတော့အပြည့်အဝပါတာဘဲ "
     Babyကတော့rubyနားမှာထိုင်ကာမအူမလည်ကြည့်နေပြန်တယ်
Lice-" ဘာဖြစ်လို့လည်းဟင် "
Nyuri-" ဒါကိုတော့အန်တီကဘဲပြောပြမယ်သားအဖေငကြောက်လေးအကြောင်းကို "
     Liceရယ်ချင်သွားသည်
Jade-" yaa kim Nyuri.."
Nero-" ပြောပါစေအဲ့တာမှဒီအဖေနဲ့ဒီသားဘယ်လောက်တူလည်းသိမှာ "
Nyuri-" ဒီလိုသားရယ်....အန်တီတို့​သုံးယောက်လုံးကအထက်တန်းပထမအစမှာAmericaကို​ကျောင်းပြောင်းပြီးအဲ့ မှာဘဲကျောင်းတက်ခဲ့ကြတာ..သားအဖေနဲ့အဲ့မှာစပြီးသူငယ်ချင်ဖြစ်ခဲ့တာပေါ့သားအဖေကအရမ်းအေးပြီးစာအရမ်းကြိုးစားတာပြီးတော့neroကိုတစ်ဖက်သက်ကြိတ်ကြိုက်နေတာလေ....အထက်တန်းပြီးလိုတက္ကသိုလ်ပြီးတာတောင်သူကneroကိုမဖွင့်ပြောခဲ့ဘူးလေ....အထက်တန်းပြီးတော့သားauncleနဲ့အန်တီနဲ့ကလက်ထပ်ပြီးကိုရီးယားကိုပြန်ကြတော့neroပါပြန်ပါလာခဲ့တယ်လေ သားအဖေကအဲ့အထိကြောက်ပြီးမပြောရဲခဲ့ဘူး ကိုရီးယညးကိုပြန်ရောက်ပြီးအချိန်ခနကြာမှneroကိုမှမရရင်သူစေပါတော့မယ်ဆိုပြီးအကြီးအကျယ်ငိုပြီးပြောလာတာ...အဲ့တာကလည်းသားauncleကneroကိုသားအဖေသူ့ကိုကြိုက်နေကြောင်းပြော​ပြထားလို့သိနေတယ်လေ ဒါ​ပေမယ့်အဲ့ငကြောက်ကဘာကိုမှမကြောက်ဘဲneroကိုကြောက်ပြီးမပြောခဲ့တာ သူတို့ကစ​တွေ့ပြီးခုနှစ်နှစ်ကြာပြီးမှာသူတို့နှစ်ယောက်တွဲခဲ့ကြတာ.....သမီးrubyလေးသုံးနှစ်မပြည့်ခင်မှာသူတို့​လက်ထပ်ခဲ့ကြတယ်လေ..သားအဖေကလက်ထပ်ပြီးတာနဲ့သားလေးတစ်ယောက်လိုချင်တယ်ဆိုပြီးအမြဲပူဆာနေတာအဲ့အထိသူamericaကိုမပြန်ခဲ့ဘူး နောက်တစ်နှစ်လောက်နေမှသူတိူ့ကကြိုးစားပမ်းစားနဲ့သားကိုကိုယ်ဝန်ရလာခဲ့တာအဲ့တုန်းကဆိုသားအဖေကငိုနေတာတစ်နေကုန်သူပျော်လို့ဆိုပြီး..ဒါ​ပေမယ့်သားကိုယ်ဝန်လရင်တော့ အလုပ်ကိစ္စတွေကြောင့်Americaကိုပြောင်းသွားကြရတာလေ "
    Liceလည်းပြောသမျှကိုနားထာင်ပြီးappaနဲ့ommaကliceကိုအရမ်းချစ်တာကိုသိလာရတယ်
Jade-" ကဲပါအဲ့ကိစ္စတွေနောင်မှပေါ့အခုသားနဲ့သမီးကိစ္စကိုအရင်ဆွေးနွေးကြတာပေါ့ "
Jiyuu-" သားတို့သမီးတို့ကအခုဘာလုပ်ချင်တာလည်း..လက်ထပ်ချင်ပြီလားဒါမှမဟုတ်တရားဝင်စေ့စပ်ထားကြမလား"
Lice-" သားကတော့'မမ'နဲ့အခုလည်းအဆင်ပြေပါတယ်'မမ'ကအနုပညာရှင်ဆိုတော့အခုလိုကိစ္စ​သိပ်မလွယ်ဘူးလေ liceကတော့'မမ'ဆုံးဖြတ်ချက်အတိုင်းလုပ်ချင်ပါတယ် "
Jade-"သမီးrubyလေးရောဘယ်လိုလုပ်ချင်လည်း "
Ruby-" rubyကတော့အခုချိန်မှာလက်ထပ်ဖို့​စောလွန်းတယ်လို့ထင်တယ်appa babyကအရမ်းငယ်သေးတယ်နောက်ပြီး babyအဆင်သင့်ဖြစ်ပြီးrubyနဲ့မိသားစုဘဝတစ်ခုဆာ်ထောင်ဖို့လက်ထပ်ခွင့်တောင်းလာတဲ့အချိန်ကျရင်ဘယ်အချိန်ဘဲဖြစ်ဖြစ်rubyလက်ခံပါမယ်...အခုချိန်မှာတော့အကုန်လုံးကိုbabyကrubyအပိုင်ဆိုတဲ့အကြောင်းကိုသိစေချင်တယ်အဲ့တာကြောင့်babyနဲ့တရားဝင်စေ့စပ်ထားချင်တယ်appa babyကရောဘယ်လိုမြင်လည်း "
Lice-" ဟုတ်'မမ'ပြောတဲအတိုင်းဘဲအခုစေ့စပ်ထားကြပြီး မိသားစုတစ်ခုတည်ထောင်ဖို့အဆင်သင့်ဖြစ်ကြတဲ့အချိန်ရောက်ရင်babyကလပ်ထပ်ခွင့်တောင်းမှာမို့အဲ့အချိန်ကျရင်လက်ထပ်ကြမယ်နော် အခုတော့တရားဝင်စေ့စပ်ထားကြမယ်နော်ဒါမှ'မမ'ကbabyအပိုင်ဆိုတာသိပြီးဘယ်သူမှမကြည့်ရဲမှာသိလား "
Ruby-" ဒါပေါ့babyရယ် "
Jiyuu-" ငါသမီးကမင်းသားကိုအရမ်းချစ်တာနော်jade..."
Jade-" ငါ့သားကလည်းမင်းရဲ့သမီးမှမင်းသမီးကိုချစ်လွန်းတာပါကွာ "
Nero-" ကဲပါတော်တော့ကလေးတွေကိုစေ့စပ်ပေးဖို့အတွက်စီစဥ်ပါjade သားစေ့စပ်ပွဲကိုမြင်ချင်နေပြီ  "
      ကလေးငယ်ကတော့သူ့ommaဖက်တာကိုပြုံးပြုံးလေးပြန်ဖက်နေတယ်
Ruby-" omma သမီးတို့နားတော့မယ်နော်"
Nyuri=" သွားနားလေneroတို့လဘ်းဒီမှာဘဲနေကြနော်အိမ်မှာအခန်းတွေပများကြီးရှိတယ်...maid သားliceကိုသမီးဘေးကအခန်းပြင်ပေးလိုက်ပြီးneroတို့ကိုnyuriတို့မျက်နှာချင်းဆိုင်ကအခန်းပြင်ကေးလိုက်နော် "
Maid-" nae သူဋ္ဌေးကတော် "
     Rubyတို့လည်းအပေါ်ထပ်တက်လာ​ပြီးတော့မိဘတွေကတော့အောက်မှာစကားပြောကျန်ခဲ့ကြတယ်   ဘေးပခန်းပြင်နေတုန်းbabyကိုrubyအခန်းခေါ်လယခဲတယ်အခန်းထဲရောက်တော့babyကကုတင်ပေါ်မှာခုန်ပေါက်ရင်း
Lice-" 'မမ'babyအရမ်းပျော်သိလား...'မမ'နဲ့babyမိဘတွေကသူငယ်ချင်းတွေနောက်ပြီးတရားဝင်စေ့စပ်ထားရတော့မယ်...ရားးပျော်လိုက်တာပခုချိန်မှာအရာအားလုံးထက်babyကအပျော်ဆုံးဆိူတာသိလား'မမ' "
Ruby-" သိတာပေါ့ရှင်..'မ'သိတာပေါ့...အရမ်းခုံပေါက်မနေပါနဲ့ကလေးရယ်တစ်ခုခုနဲ့ထိခိုက်မိအုံးမယ်လာ'မမ'ဆီကို "
    ကလေးငယ်ကrubyဘေးနားလေးလာထိုင်တော့ကလေးငယ်မျက်နှာလေးကိုကိုင်ကာ
Ruby-" ပိန်သွားတယ်babyရယ်..အရင်ရက်တွေကမအိပ်ဘူးလားကလေး "
Lice-" 'မမ'ကိုလွမ်းတော့babyအိပ်မရဘူး'မမ'ရဲ့.... "
      ချွဲနေတဲ့ကလေးပါးလေးကိုပွတ်ကာအနမ်းပေးလိုက်တော့ရယ်နေပြန်တယ်.....ကလေးအသက်ကအရမ်းငယ်နေသေးလို့သာလက်မထပ်သေးတာမဟုတ်ရင်အနားမှာခေါ်ထားချင်တာရူးမတက်ပါဘဲ ကလေးရဲ့မျက်နှာလေးကိုလက်နှစ်ဖက်နဲ့သေချာကိုင်တံယ်ကာနမ်းတော့လိုက်တော့ကလေးငယ်က
Lice-" 'မမ'ဆက်နမ်းပါနော် babyဘယ်လေုက်တောင်လွမ်းနေခဲ့လည်းဆိူတာမပြောပြတက်ဘူး အများကြီးလွမ်းနေတာဘဲသိတယ်အဲ့တာမို့များများနမ်းပေးပါနော်"
Ruby-" ကလေးငယ်ရယ် ".  
     အနမ်းမိုးတွေရွာစွန်းပေးတော့ကလေးကကျေနပ်နေ်ရှာတယ်..နားချိန်တန်ပြီမို့ကလေးကိုနေရမယ့်အခန်းလိုက်ပို့ပြီးတာနဲ့အခန်းထဲကိုဝင်ကာရေချိုးပြီးတာနဲ့အိပ်ဖို့ပြင်ဆင်ကာအနားယူလိုက်တယ်...။
#Pary-37(end)

We first met in "Lady Jen🌻"💛Where stories live. Discover now