Keşif Bölüm 1

107 5 7
                                    

       Test aşamasında olan dijipu ya 10.000 insan denek olmuştur.
       Dijipu 10.000 yıl Önce bulunan Garip bir cihazdır. Ve sadece boyut açabilme özelliği  tahmin edilmektedir. Çünkü gönderilen insanlar geri dönüş yapmamışlardır.
       Bu dijipu cihazını ele alan bir şirkette  Accun Clover asistan olarak çalışır. Yetişimin bile daha yeni yeni bilindiği bu dünyada teknoloji daha fazla ilerlemiştir.
        Bu dünyadaki insanlar normal bir şekilde yaşarken bir Yetişimci belirir ve bir ülke yok eder bundan teknoloji ile haberdar olan diğer ülkeler yetişimini teknoloji ile ölçmeye çalıştıklarında teknoloji hata verip parçalanır.
         ilk defa böyle bir şey gören bilim adamları ne yapacaklarını düşünürken ailesi bile olmayan ve patronu tarafından hep kötü davranılan Accun Clover bir kumar oynayıp yanında duran dijipu yu çalıştırıp kaçmak istemiştir ancak o anda yetişimci Accun Clover in bulunduğu ülkeyi yok etmeye gelir.
         O anda bunu ilk fark eden Accun Clover ani bir hamleyle dijipu yu ele geçirip çalıştırır ve içine atlar. Bunu gören bilim adamları arkasından atlamaya çalışır fakat yetişimci 1 saniye bile geçmeden dijipu dahil tüm ülkeyi yok etmiştir ve yetişimci dijipunun yok olduğunu görünce iz bırakmadan ortadan kaybolur.

Accun uyanır ve ilk önce etrafına bakınır. ama her taraf ormanlıktır her yeri daha iyi görebilmek için yüksek bir dağa çıkmaya karar verir. Dağa çıktığında  ise gördüğü şey tahmin ettiği şeyden farklıdır.

gördüğü şey ağaçlar, şelaleler, dağlar, nehirler, ve kabileler vardır ama bir sorun vardır onun bildiği dijital dünyada insanlar yoktu insanları görünce hem meraktan hem de yerleşim alanı için o bölgeye yola koyulur.

Yolda giderken kuşlarla karşılaşır ve onların sesini dinler. keyifli bir şekilde yürürken birden karşısına sarı renkte parlayan bebek bir kuş görür. İlgisini çektiği için takip eder ve takip ederken bir madene girer madene girdikten sonra madenin içinde maden girişi ikiye ayrılır kuş soldakinden girer kuş derinlere uçar ve bir müddet uçtuktan sonra bir anda durur kuşun girdiği madenden sarı ışık gelmektedir. 

Bilgilendirme: "Madenler yetişim yapmana yardım edecek kaynaklar barındıran bölgelere denir."

Accun merakını tutamaz ve kuşun gittiği maden girişine bakmaya gider gittiğinde garip bir kutu görür mührü kuş yüzünden zayıflamıştır Accun o kutudan hafif bir baskı hisseder ve merak edip açar. Açtığı gibi içindeki garip bir organizma kuş ile birleşir ve Accun'un eline düşer düştüğü gibi bileğini delmeye çalışır. Accun durdurmaya çalışır ancak organizma hızlıdır ve bileğinden girmiştir. girdikten 5 saniye sonra Accun bayılmıştır. 

Ayıldığında ise mağarada ne kuş vardır nede bileğindeki yara Accun mağarada diğer mağara olduğunu hatırlar ve oraya dogru yola koyulur ve diğer mağaraya girer diğer mağarada 5 tane altın renginde  taş bulur eline aldığı gibi anında absorbe eder bunun daha deminki bileğinden giren organizma olduğunu anlar ve yola devam eder.

Game PrisonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin