2

326 17 7
                                    

( Medyada hikayemizin yakisiklilari var)
Gece'nin anlatımıyla

Yeni hayat.. Onlarsız bir yeni hayat.Kahrolası bir kaza.Ölüm bile ayıramadı onları.Ama ben de onların deli kızı GECE isem onları o karanlıkta yalnız bırakamazdım.''bekle annem bekle babam deli kızınız  yakında sizi ziyarete gelecek.''

Su'nun anlatımından

Gece hala ağlıyordu.Eylül onu teselli etmeye çalışıyorudu ama Gece'nin aklında birşeyler kurduğunu anlıyabiliyordum.Ona bir kahve getirecektim.Az da olsa rahatlayab ilirdi.Zorla yaslandığım duvardan destek alarak kalktım.Hastanenin kantinine paytak adımlarla yürüyordum ki girişte 2 kişi sedyede baygın yatıyordu.Yanındaki iki salak ta bağırıp duruyordu.Elimi boşver anlamında sallayıp omuz silktim ve kantine doğru yürüdüm.Orta yaşlı kadına zorlukla gülümseyip iki kahve alabilir miyim? dedim. arkasına dönüp kahveleri doldurduktan sonra bana uzattı ben de evden çıkarken lazım olur diye aldığım paramı kadına uzattım.Para üstünü alıp hastanenin iğrenç kokan koridorlarında yürümeye başladım.Biraz önce gördüğüm bağıran çocuklardan birinin kafasını tuttuğunu gördüm.Sonra bir anda yere yığıldı.Tepsiyi hemen bulduğum ilk yere bırakıp yanına gittim.''hemşiree'' diye bağırdım sadece anında yanımda biten hemşirler çocuğu getirdikleri sedyeye zorlukla yatırıp gittiler.Ben de o şaşkınlıkla yere koyduğum tepsiyi ve üstünde duran soğumuş kahveleri alıp Gecelerin yanına doğru gitmeye  başladım.Yanlarına geldiğimde Gece az da olsa sakinleşmiş bir şekilde eylül'e sarılıyordu.''iyi misin biraz daha''diye sordum.Her zamanki gibi ters ters bakarak''sence nasıl gö-'' konuşmamızı danışmadan gelen anons böldü.''Lütfen dikkat 0rh- kan grubuna sahip olan hasta yakınlarımızın danışmaya gelmesi rica olunur.''Gece bi an duraksadı ve''Ben danışmaya gidiyorum'' diyerek hızlı adımlarla ilerlemeye başladı.Ben de cenaze işleriyle ilgilenmesi için Gece'nin nefret ettiği amcasını aradım.''Alo Kemal bey ben Gece'nin yakın arkadaşı Su ,şey nasıl söyliceğimi bilmiyorum ama başınız saolsun Murat amcayla Güneş teyzeyi kaybettik''Telefondan koca bir ''NE'' nidaları yükselirken ''Gece şu an çok kötü cenaze işleriyle sizin ilgilenmenizi isticektim şimdiden çok teşekkür ederim'' diyerek telefonu kapattım.Daha fazla konusabilcegini zannetmiyordum.KARDEŞİNİ KAYBETMEK.

Gece'nin ağzından

Asansöre gerek duymadan direk merdivenlerden danışmaya ulaştım.Zaten zor bulunan bir kan olduğundan acele etmem lazımdı.Bari son günlerimde iyi bir insan olmalıydım.Danışmadaki çakma sarışın olan 20'li yaşlardaki kadına''Biraz önce verdiğiniz anonstaki kan grubuyla kan grubum uyuyor.Nereye gitmem lazım.''dedim ''buyrun şu formu doldurmanız lazım '' diyerek bir kağıdı elime tutuşturdu. Ben de deri koltuklara oturarak formu doldurmaya başladım.Formu doldurmaya başlamıştım ki her soruyla sinir katsayım daha çok artıyordu.Yok cinsel ilişkiymiş ,yok paralı ilişkiymiş.Bitmez tükenmez formu doldurduktan sonra sertçe elimdeki kağıdı masaya koydum.''hasta hakkında bilgi alabilir miyim?'' dedim sertçe.Çakma sarışın  derin bir nefes aldı ve ''Gelen talimatlara göre Demir Haras hakkında bilgi vermemiz yasak.Laboratuvara gidip kan verebilirsiniz.Teşekkürler.'' diyerek diğer bilgisiyarlara döndü.Orospu.Karşımda duran laboratuvara gidip kapıyı tıklattım. Bir hemşire hastanın kanını alıyodu.Hemşire gözleriyle sandalyeyi gösterdi ben de oturup beklemeye başladım.sonunda işi bittiğinde bana döndü.Çakma sarışının elime tutuşturduğu kağıdı hemşireye verdim ve koltuğa oturdum.2 tüp kan alındığında yerinden kalkan hemşireyi kolundan tutup tekrar oturtturdum.''demir haras hakkında bilgi istiyorum itiraz hakkın yok.Dökül'' diyerek kaşlarımı çattım.40lı yaşlarında sandığım hemşire tereddütle bana baktı.''Peki anlatacağım ama lütfen kimseye söyleme yoksa işimden olurum.Demir Haras bu hastanenin sahipinin ayrıca başhekiminin belalı oğlu arada gelir iki dikiş atıp göndeririz.''derin nefes alarak devam etti ''ama bu sefer kuzeni Anılla,çocukluk arkadaşlarının da başı yandı.Küçüklüğünden tanırım onu 15 yaşında annesi öldü ve o da her pisliğe bulaştı alkol sigara derken hergün biriyle kavga edip buraya geliyordu.Yine arkadaşlarıyla alkollü araç kullanırken kaza yapmışlar.Çocukluk arkadaşlarından birinin durumu çok ağır.Demir'i hava yastığı korumuş fakat arkadaşı arabadan uçmuş.Anıl yaralı fakat Ege yani arabadan uçan çocuk komada Allahtan arkadaşları Bulut iyi de yanlarına gelebildi.Bn artık gideyim sen de  kimseye asla bahsetmiyosun hastanenn özel kuralıdır bu ' diyerek odadan çıktı.Bizimkilere haber verme gereği duymadan ben de hastaneden çıkarak arabamı uzaktan kumandayla açarak bindim. Annemleri şimdiden özlemiştim. 

Arkadaşlar bu  3  kişinin yazdığı bir hikayedir umarım beğenirsiniz.
İleriki bölümlerde adının geçmesini isteyen arkadaslarimiz mesaj atın :)

VAZGEÇMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin