Biliyorsun ki ten rengin kusursuz bir renk ama biliyorsun beni bitiriren her zaman gözlerin oluyor.
cigarettes after sex, sweet
🍷
Kim Taehyung'un yanında gözlerimi aralarken uzandım ve yastığa dağılan siyah saçlarını sevdim, her şey benim için beklediğimden daha güzel gidiyordu ve bunun biteceğine dair içimde uyanan bir korkuyu susturmak imkânsızdı. Aşk konusunda iyi deneyimlere sahip değildim, birine kalbinin vermenin onun için her şeyi yapmak zorunda olduğunu hissettirdiği bir ilişki yaşadıktan sonra şu an yaşadıklarım bir rüya gibi geliyordu. Bir insanın başka bir insanı bu kadar sevebileceğini Taehyung'ta gördüm, beni öylesine güzel seviyordu ki, kendimi onda kaybetmekten alıkoyamıyordum.
Yataktan çıkmadan önce dudaklarımı hafif tombul yanağına değdirdim, üzerini güzel bir şekilde örttüm ve çıplak ayağımı sıcak zemine değdirdim. Taehyung'un odasındaki banyoya ilerlerken ona baktım, yatakta kıpırdandı ve uyumaya devam etti. Sıcak bir duş almak için iç çamaşırımdan kurtularak duş kabinine girerken başımı iki yana salladım, dün gecenin hatıraları bir türlü zihnimi terk etmiyordu. Taehyung ve ben, hem arkadaş hem de sevgili olduğumuz zamanlarda defalarca kez sevişmiştik, son dönemlerde bu iki üç turu buluyor ve yer değiştiriyorduk. Dün akşamı özel kılan, Taehyung ile uzanmıs bir şekilde yaptığımız konuşmaydı.
Başımı onun göğsüne yaslamış haldeydim ve parmakları karnımın üzerinde geziniyordu. Gelecek hakkında konuşuyorduk, Paris'e yeniden gitmekten, Roma'da Aşk Çesmesi'ne para atmaktan, New York'ta sonu gelmez bir alışveriş batağına girmekten. Sonuncu benim istediğimdi ve söylediğim an kahkaha atmıştı. Konu nasıl olmuştu bilmiyordum ama evliliğe gelmişti, bu konu beni geriyordu. Taehyung her seferinde imalarımı geri çevirerek beni düşüncelere itiyordu, beni sevdiğini biliyordum. Taehyung bana aşıktı. Gözlerine baktığım anda hisleri beni sarıyor, gözlerimden yaşların süzülmesine sebep olacak kadar duygulandırıyordu. "Prag." dedi birden dün gece, o şehri sevdiğini biliyordum, arkadaş konuşmalarımızda sık sık adı geçerdi.
"Orada evlenmek istiyorum seninle, gece Prag sokaklarında el ele dolaşmak ve bilmiyorum, o şehrin büyüsüne aşığım."
İlk kez evlilik hakkında hayalini dile getirirken ona katıldım, balayında İtalya'nın köylerini gezmek istiyor olsam da Venedik'te, kanalın yanındaki otellerden birinde kalmak istediğimi söyledim. Eyfel Kulesi'ni gören bir otel odasında sevişmek istemem onu güldürürken, gün gece ilk kez geleceğe dair sağlam hayaller kurduk. "Seninle evlenmek düşüncesi beni mutlu ediyor Jeongguk ama üzgünüm, senden emin olmam gerekiyordu sevgilim. O kadar deli dolu, uçarısın ki bazen korkutuyor bu beni." Benim Taehyung'un beni terk etmesindne korktuğum kadar onun da terk edilmekten korktuğunu görmem beni şaşırtmıştı, oysa ilk başından beri aşık olan oydu, benim içimdeki korku geçmişten gelen yersizlikten ibaretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gladly break my heart for you' taekook
Fanfictionkim taehyung, seni sevdiğimi asla bilmeyeceksin.