Proslo je nekoliko dana od kad sam bila sa Neymarom i ne znam zasto ali kao da mi je nedostajao. Ipak idem veceras sa Antonellom i Leom na otvaranje nekog novog kluba. Cula sam njih dvoje jutros kako pricaju o tome i Leo je pomenuo da ce verovatno da ide i neko od njegovog drustva iz tima. Pretpostavila sam da ce da ide Neymar pa sam se ubacila kod njih, malo mi je bilo glupo da im kazem da hocu da idem da vidim njega tako da nisam sigurna da ce doci.
Posle dorucka sam odlucila da idem da kupim neku haljinicu. Obukla sam farmerice, majicu i koznu janu i obula crne obicne stikle i pozvala Claru da dodje do mene pa da idemo zajedno. Inace nju sam upaznala ovde i jako smo se sprijateljile. Otisle smo do grada i kupila sam vise od jedne haljinice jer nikako ne mogu da se zaustavim kad jednom krenem da kupujem. U svakom slucaju kupila sam prelepu, crnu, usku haljinicu
(haljinica na koju sam mislila je na slici iznad) , visoke stikle i neku torbicu.
Ostatak dana nisam radila nista posebno, ustvari sam iscekivala vece svo vreme.
I napokon je bilo vreme za spremanje. Prvo sam se okupala, onda nasminkala, uvila svoju kosu (kao na slici) obukla se i bila sam sprema. Sisla sam niz stepenice i prisla velikom ogledalu u hodniku.
"Prelepo izgledas" rekao je muski glas i stao iza mene
"Hvala ti, i ti takodje" odgovorila sam mu
"Hocemo da krenemo?" pitala je Antonella mene i Lea koji je stajao iza mene
"Hej bast ti dobro stoji ta haljina, a dosla je Thiagova dadilja?" pitala sam
"Hvala ti, i tebi i da, dosla je. Idemo" nasmejala se i krenula i mi za njom
Izasli smo iz kuce i usli u kola. Vece je bilo predivno i bilo je dosta toplo.
Dosli smo do kluba, izasli iz kola i samo je pocelo sve da sjaji oko mene. Samo sam videla bliceve fotoaparata koji su konstantno bili upereni u nas. Probili smo se nekako kroz masu i usli u klub. Unutra je bilo stvarno lepo i nisu pustali novinare zbog privatnosti gostiju, a i oni su se na kraju sklonili i sa ulaza. Kad smo usli, odmah smo krenuli prema stolu na kom su bili Pique, Saurez, Ivan Rakitic i jos neki iz tima i takodje neki momci i devojke koje nisam znala. Okretala sam se ali nigde nisam videla Neymara, stvarno sam mislila da ce da dodje.
"Hajde da igramo" rekla je Antonella
Nije mi se bas igralo, ali sam pristala. Uvukle smo se negde malo dublje u masu ljudi koja je igrala i pocele i mi. Muzika je bila bas dobra i klub takodje. Igrala sam toliko da su me noge zabolele pa sam se povukla malo.
"Idem po pice" rekla sam Antonelli
"Vazi, ja te cekam kod ostalih za stolom" odgovorila je
Otisla sam na suprotnu stranu od nje, do sanka sa picem i narucila neki koktel. Nisam bas bila srecna sto se Neymar nije pojavio, htela sam da ga vidim.
Bila sam malo i iznervirana zbog toga sto bukvalno nista nemam da radim od kad sam dosla ovde na odmor. Malo sam se zanela i popila vise alkoholnih pica, malo sam se napila. Htela sam da narucim jos ali me je necija ruka sprecila.
"Nemoj, vec si dovoljno popila" rekao je muski glas
Okrenula sam glavu i videla Neymara, nije mi sad on trebao.
"Izgledas prelepo" rekao je
"Malo si zakasnio" odgovorila sam nesvesno od pica, nisam bila u stanju da odlucim sta treba a sta ne treba reci pred njim
"Da, jesam, jel me neko cekao?" pitao je zbunjeno
"Pa mozda i jeste" odgovorila sam ljuto
"Pijana si, odvescu te kuci" rekao je
"Ne zelim" odgovorila sam i pogledala ga u oci
Odvela sam ga do mesta za igru i pocela da igram. Nije znao sta da radi pa mi se samo pridruzio. Igrali smo, a i kasnije sam i njega malo napila. Idalje je bilo sve uredu sa njim, za razliku od mene, ali smo se vise smejali i bilo je super.
"Stvarno te sad moram odvesti kuci" rekao mi je i nasmejao se
Pristala sam i odvezao me je do kuce. Bila sam previe pijana da se pomeram uopste, pa je izasao iz kola i otvorio mi vrata. Izasla sam i ja i uhvatila ga za ruku i povukla do ulaznih kucnih vrata. Prasnula sam u smeh odjednom, a i on je, oboje smo bili pijani.
Neymar p.o.v
Bila je tako prelepa, gledao sam u njene plave oci i predivnu kosu. Suzdrzavao sam se da je ne poljubim, ali me je preduhitrila. Priblizila mi se i poljubila me svojim punim usnama. Bila je pijana i mozda sam trebao da je zaustavim, ali nisam mogao.
Otvorila je ulazna vrata i uhvatila me za ruku. Pocela je da se penje niz stepenice vucuci i mene sa njom. Smejala se i u isto vreme stavljala prst na svoje usne kako bi mi kazala da budem tih. Usli smo u njenu sobu i stali ispred kreveta. Pogledala me je u oci i pocela da ljubi. Znao sam da je bila pijana ali opet nisam mogao da se suzdrzim, a ni ja bas nisam bio trezan.
Polako je svojim rukama prelazila po mom telu. Svukla mi je majicu i pocela da otkopcava moje farmerice, najezio sam se. Poceo sam polako da otkocavam njenu haljinu. Legla je na krevet i krenuo sam da je ljubim po vratu, i sve nize i nize. Svukao sam svoje bokserice i otkopcao nejn brushalter. Njeno telo je bilo savrseno........
Kraj,nadam se da vam se svidja. Necu pisati nastavak ako ne vidim neki komentar i vote, moram da znam da li vam se prica svidja da bih pisala nastavk :)
YOU ARE READING
Suddenly in Love
FanfictionDa li ce izdrzati uz njega... Sestra jednog od najboljih fudbalera na svetu, da li ce uspeti da se izbori sa tim? Devojka koju niko ne moze izdrzati da ne zavoli... Da li ce zbog ljubavi jednog decka ostati i biti tu zauvek?