3

277 30 17
                                    

Ertesi sabah Riki nasıl yattıysa öyle kalktı. Normalde deli uyurdu ama yaşadıklarından sonra morali bozulmuştu. Her sabah ki rutinini tekrarladı ve okula yürüdü.

Sabah sıraya geç kalmış olacak ki herkes çoktan sıralanmıştı. Herkesin arkasından sıraya geçecekken kendine benzeyen birini Jungwon ile konuşurken gördü. Konuşan çocuk arkasını döndüğüne Riki onun kendisi olduğunu fark etti.

Bu sefer gerçekten delirdiğini düşündü. Olduğu durumu algılayamamıştı. Bir ağacın arkasına saklandı ve telefonunu çıkardı, Jungwonʼa mesaj attı. Fakat dakikalar boyunca Won mesaja hiç bakmadı. Normalde telefon bildirimleri açıktır ve erken döner ama bu sefer farklı davranıyordu.

Tüm öğrenciler içeri girdikten sonra Riki okula girdi ve kütüphaneye gitti. Görevli öğrencilerden biri olduğu için kilitli olsa da kolayca içeri girebilmişti ardından kapıyı kilitledi. Kendini görmesinin şokunu atlatamamıştı ve elleri titriyordu.

Kendi kendine çözüm bulamayacağı için bilgisayarlardan birini açtı ve bu konuda araştırma yaparken yaşadığı duruma benzer bir yazı buldu.

...

Bir varoluş düşünün bir arabanın önüne atlıyor fakat ölmüyor. Bir varoluş daha düşünün bir arabanın önüne atlıyor ve ölüyor. Son bir varoluş daha düşünün bir arabanın önüne atlıyor fakat biri onu kurtarıyor. Demek istediğim farklı boyutlarda farklı yaşamlar olabilir. Yani sizin olduğunuz farklı boyutlar olabilir.
...

"Ne yani benden bir tane daha olabilir mi? Farklı boyutlardaysa neden onu kendi boyutumda görüyorum?" ellerini kafasının arasına aldı ve düşünmeye başladı.

Öylece beklerken dışardan Jungwonʼun sesini duydu. Kendisiyle yani onun değişiyle 2. Riki ile sevmedikleri çocukları kenara sıkıştırmışlardı ve zorbalık yapıyorlardı. Dün olduğu gibi.

"Evet ya! Dün olduğu gibi" derken yerinden zıpladı. Şuan olayı anlamıştı. Düşündüğüne göre son dersleri boş geçecekti. Yani ikisi birden kütüphaneye gelecekti. Kendince bir plan oluşturdu ve beklemeye başladı.

Saat son derse geldiğinde bir dolabın arkasında saklanmaya başladı. Bir süre süren sessizlikten sonra ikisi birden içeri girdiler.

Dün duyduğu taktik ve karakterlerin hepsini yeniden dinlerken içinde büyük bir üzüntü vardı. Onlar konuşurlarken gelecek oyun karakterini de düşünüyordu Riki.

Dönüp bakamıyordu fakat sesleri duyabiliyordu. Jungwon dün olduğu gibi 2. Rikiʼye Yasahiroʼyu gösteriyordu. Çok benzedikleri söylüyordu. Tek farklı yanı 2. Riki tamamen aynı şeylereri yapmıyordu. Gerçekten benzediğini kabul ediyordu. Ardından olaylar aynı dün olduğu gibi oldu:

Jungwon 2. Rikiʼnin kolunu kıstırdı. "Agh" diye inledi "Ne var?" Jungwon bir bilgisayar ekranını bir de gelen adamı gösterdi "Ananı-" derken Jungwon 2.Rikiʼnin ağzını kapattı.

Bunlardan sonra Jungwonʼun fotoğraf çekmesi gerekirken, 2. Riki çekiyordu. Tekrar flaş patladı ve yakalandılar. Riki olanları merak ettiği için çoktan yandan izliyordu fakat Yasahiroʼyu göremiyordu. Dün olduğu gibi çocuklar hızlıca kütüphaneden çıktılar. Riki onların birazdan geri geleceğini biliyordu ve tek başına ne yapacağını bilmiyordu.

Tek bildiği şey 2. Rikiʼden hiç hoşlanmadığıydı. Hayatına devam etmesi için tek yolu ondan kurtulmak olarak görüyordu bunun için de Jungwonʼun yardımına ihtiyacı vardı. Yapması gereken onu ikna etmekti.

...

Riki okul çıkışı Jungwonʼun peşine takıldı. Bir sahil kenarına geldiğinde Jungwon dinlenmek için oturmuştu. Hemen yanına gidip konuşmaya başladı. "Selam Jungwon"

"Niki sen eve gitmedin mi?" dedi şaşırarak ve ayağa kalktı.

"Jungwon sana çok önemli şeyler anlatmam gerek" dedi ve tüm yaşadıklarını, onların bugün ne yaptığı anlattı.

"Hadi ordan, dalga mı geçiyorsun?" dedi Jungwon. "Telefonunu çıkar ve wp aç eğer telefonumda çevrimiçi değilsen inanırım ama bu senin için iyi olmaz"

Riki dediklerini tek tek yaptı. Baktıklarında çevrimiçi görünmüyordu. Yani Jungwonʼun telefonunda kayıtlı olan 2. Rikiʼnin numara ile kendi numarası uyuşmamıştı. Aradıklarında ise telefona cevap veren olmadı.

Jungwonʼun endişelendiği her halinden belliydi ve Rikiʼnin 2. Rikiʼye zarar verdiğini düşünüyordu. Yanında olan Rikiʼnin, arkadaşı olduğunu düşünmemişti. Koşarak eline büyük bir taş aldı. "Arkadaşıma ne yaptın!" diye bağırıyordu.

"Jungwon dur. Dinle. Ben gerçek arkadaşınım bana yardım etmen gerek."

"Nasıl bir varlıksın bilmiyorum ama arkadaşım olmadığını biliyorum" diyerek elindeki taşı Rikiʼye fırlattı.

Yerden yenilerini alıp daha da sert atıyordu. Riki kaçarken denize doğru koşuyordu. Çoğu yerinden yaralanmıştı ama en yakın arkadaşına zarar vermek istemiyordu.

Jungwon son gücüyle Rikiʼnin üstüne atladı. Riki daha fazla dayanamayarak Jungwonʼu denizin ilerisine doğru itti. Bir süre su yüzüne çıkmadı.

Daha sonra hatırladı Jungwon yüzmeyi bilmezdi. Kalbi yerinden çıkıyor gibiydi. Yanında göremeyince ileri bakmaya başladı. Su üstünde duran Jungwon ile karşılaşınca dizlerinin üstüne çöktü. Arkadaşını kaybetmişti.

Sahile çıktı. Uzandı ve için için ağlamaya başladı. "Bu durumu asla düzeltemem."
...

Uzun ve karışık bir bölüm oldu. Umarım beğenirsiniz.

control collapse :riki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin