Selamm bu ilk kitabımın ilk bölümü çok uzun zamandır istediğim şeye sonunda cesaret ettim ve başladım umarım hayallerim gerçek olur bana destek olmak isterseniz çok sevinirim oy ve yorum atıp bana destek olabilirsiniz 🖤
*Eğer diğer bölümleri okursanız gerçekten seviceksiniz bir iki bölüm okuyup bırakmayın 🥺 *-Edaaaa
-hııı
-uyan hadi kahvaltı hazır
Odaya girdim. Günün ilk saatleri ve en eğlenceli kısmı "uyanma vakti" diyip Edanın üstüne atladım ve şarkı söyleyip yatakta zıplamaya başladım."Kankasının bitanesiii Çat Çat Çat Çat düşman çatlatırlarr Çat Çat Çat Çat"
hızlıca gözlerini açtı. İşte şimdi sıçtığım vakitti "run" diyip kaçmaya başladım. Edaşkımında peşimden yastıkla koştuğuna emindim tam mutfağın girişinde ikimizde büyük gözlerle içeriye bakıyorduk çünkü Belizlal hazırladığım sofrada ağzı dolu bir şekilde bize bakıyordu. Sessizliği bozanda o oldu;
- Gönöydönnn
- Adaaa yemek kalmamışş aç kaldıkk yinee
- sana uyan demiştim hergün bunu yaşıyoruz neyse diğerlerinide sömürmeden oturalım . Diyip oturdum
Edanın içinde kalkmış olucak ki elindeki yastıkla kafama vurup lafa girdi.
-hadi bizim manitaları arayalım da beraber kahvaltıya gidelim malûm Belizlal bi bok bırakmadığı için aç kalıcaz
-bencede gidelim ya hem ben daha doymadım . Diyen Belizlal'in kafasına hala Edanın elinde olan yastığı aldım ve fırlattım bu onu haketmişti.
Eda da o sırada telefonu alıp birini aramaya koyulmuştu büyük ihtimalle Gökhan' dı .-"Alo" telefonu hapörlere aldı.
- Efendim bebeğim
- Sevgilim biz yine bu Belizlal aç ayısı yüzünden aç kaldık bizi almaya gelir misin kahvaltıya gidelim
- Olur hayatım, hazırlanın siz yarım 20 dakikaya oradayım .
"Bulut'a haber verdiniz mi?"
Lafa girdim. "Yazicam ben enişteee"- Tamam baldız görüşürüz. Telefon kapanma sesi geldi.
Sofrayı toplayıp odalara dağıldık.Hazırlanmıştım, Odadan çıktığımda kızlarda benimle aynı anda koridora çıkmıştı. "Bingo!!" Hepimiz beyaz sweatshirt ve altımızada şort giymişiz .
( Eda 'nın üstündekiler)
( Ada'nın üstündekiler)
( Belizlal'in üstümdekiler)
Çantalarımızı da alıp evden çıktık. Eda'nın dediğine göre Gökhan ve bulut bizi alt sokakta bekliyorlardı. Evin bahçesinden çıkıp tam köşeyi dönecektik ki siyah bir araba önümüzde durdu ve arabanın ön camı açıldı, içinde hafif orta yaşlarda bi adam kafasını dışarı doğru çıkarıp birşey sormak istediğini dile getirirken arabadan aynı anda bizim iki... üç katımız 3 takım elbiseli adam indi. Her biri birimizin kolundan tutup birden arabaya doğru çekiştirmeye başladılar dirensekte burnunuza gelen eter kokulu bezle etkisiz hale gelmiştik.
✨Bir şeyler hissediyordum gözümü yavaşça açmaya çalıştım. Gözüm kamaşıyordu ne zamandır bu haldeydim neredeydim hiçbir fikrim yoktu, hissettiğim şey Belizlal 'di. O ayılmış korku dolu gözlerle bir etrafa bakıyor birde bizi uyandırmaya çalışıyordu. En son Eda 'da yavaşça kendine gelmeye başladı. Eda ve biz Sandalyelere bağlıydık, Belizlal kendini çözmeyi başarmış olmalıydı ki hissettiğim şeyde beni çözmeye çalışmasıydı kapıdan bir ses geldi. Kilit sesiydi , Belizlal hızla sandalyesine oturdu ve elindeki iple elini arkada birleştirdi. Kapı açıldı, üçümüz de korku dolu gözlerle kapıya bakıyorduk çünkü bizi ne bekliyordu üçümüz de bilmiyorduk belkide hayatımızın son günüydü...
Bölüm sonuna. Geldik oy ve yorumlarınızı bekliyorum ilerleyen bölümlerde olaylar çok karışıcak tek söyliceğim sadece bekleyin 😊
Diğer bölümde kişi tanıtımı yapılmıştır
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMORE (+18)
ChickLitEn büyükleri Barış odaya girdi. "yemeğe gelin konuşacaklarımız var" dedi. Eda lafa girdi. " bizimle ne gibi insanca konuşacaklarınız olabilirki , kaçırdığınız kızlarla..." diye imada bulundu. "neden burda olduğunuz mesela" dedi Barış ve sizi bekliy...